Muziek / Muziekgames / Big Metal Albums (K.O)
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juli 2022, 19:19 uur
Volgens mij stemmen jullie allemaal op Pantera, terwijl jullie die plaat van Alter Bridge niet eens (willen) kennen. Ik zou het toch maar eens doen. Dijk van een plaat, terwijl, hoe magistraal ik de plaat destijds ook vond, er toch een beetje sleet op die Cowboys From Hell is komen te zitten.
4-1
4-1
1
geplaatst: 27 juli 2022, 19:38 uur
EvilDrSmith schreef:
Volgens mij stemmen jullie allemaal op Pantera, terwijl jullie die plaat van Alter Bridge niet eens (willen) kennen.
Volgens mij stemmen jullie allemaal op Pantera, terwijl jullie die plaat van Alter Bridge niet eens (willen) kennen.
Onzin. Ik ken de plaat heel goed zelfs. Vond hem een tijd heel goed, maar ik kan er niks meer mee. Merk dat vooral de stem van Myles Kennedy me behoorlijk op de zenuwen is gaan werken.
0
Zack
geplaatst: 27 juli 2022, 21:32 uur
5-1 ,duidelijk en Sabotage is gesaboteerd 1
.....
22. Dream Theater - Train of Thought vs. Ozzy Osbourne - No More Tears
0-1
.....22. Dream Theater - Train of Thought vs. Ozzy Osbourne - No More Tears
0-1
1
geplaatst: 27 juli 2022, 21:38 uur
1-1
Samen met Octavarium DT's beste (en nee, je hoeft me niet te vragen of ik Metropolis pt. 2 ooit geluisterd heb, want dat heb ik vaak genoeg gedaan om hier een weloverwogen oordeel over te kunnen vellen...).
Samen met Octavarium DT's beste (en nee, je hoeft me niet te vragen of ik Metropolis pt. 2 ooit geluisterd heb, want dat heb ik vaak genoeg gedaan om hier een weloverwogen oordeel over te kunnen vellen...).
0
geplaatst: 27 juli 2022, 22:43 uur
ABDrums schreef:
En dan vergeet je gemakshalve Images & Words, jij gekkie jij.Samen met Octavarium DT's beste (en nee, je hoeft me niet te vragen of ik Metropolis pt. 2 ooit geluisterd heb, want dat heb ik vaak genoeg gedaan om hier een weloverwogen oordeel over te kunnen vellen...).
5-3
0
geplaatst: 27 juli 2022, 22:45 uur
23. Agalloch - Ashes Against the Grain vs. Opeth - Still Life
Tsjongejonge, deze staan vast niet toevallig tegenover elkaar. Het is niet mijn favoriet van Opeth, maar toch: het is Opeth. Hoe magistraal Agalloch ook is.
0-1
Tsjongejonge, deze staan vast niet toevallig tegenover elkaar. Het is niet mijn favoriet van Opeth, maar toch: het is Opeth. Hoe magistraal Agalloch ook is.
0-1
0
geplaatst: 28 juli 2022, 00:30 uur
EvilDrSmith schreef:
Het is niet mijn favoriet van Opeth, maar toch: het is Opeth. Hoe magistraal Agalloch ook is.
Het is niet mijn favoriet van Opeth, maar toch: het is Opeth. Hoe magistraal Agalloch ook is.
Bijna helemaal eens: dit is wel degelijk MIJN favoriet van Opeth. Al is het close met Morningrise.

2-3
0
Zack
geplaatst: 28 juli 2022, 06:23 uur
2-5
24. Savatage - Gutter Ballet vs. Iron Maiden - Killers
0-1
24. Savatage - Gutter Ballet vs. Iron Maiden - Killers
0-1
0
geplaatst: 28 juli 2022, 07:23 uur
Ik stem met grote tegenzin tegen Gutter Ballet. Nog nooit zó genoten van een balletuitvoering.
1-3
1-3
0
geplaatst: 28 juli 2022, 08:38 uur
Ah gelukkig hoefde ik Opeth niet te hulp te schieten; jullie hebben goed werk gedaan! 
1-4

1-4
* denotes required fields.