Muziek / Muziekgames / Big Metal Albums (K.O)
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juli 2022, 19:59 uur
Don Cappuccino schreef:
Wat kies je bij de vorige EvilDrSmith, Mötorhead of Maiden? Anders is die battle helemaal nog niet klaar.
Oeps, tikfoutje. Verbeterd. Wat kies je bij de vorige EvilDrSmith, Mötorhead of Maiden? Anders is die battle helemaal nog niet klaar.

0
Zack
geplaatst: 28 juli 2022, 21:27 uur
5'1
31. Fear Factory - Demanufacture vs. Ozzy Osbourne - Diary of a Madman
0-1
31. Fear Factory - Demanufacture vs. Ozzy Osbourne - Diary of a Madman
0-1
0
geplaatst: 29 juli 2022, 11:49 uur
Als alle nummers zo goed waren als het openings- en titelnummer, dan won Ozzy met twee vingers in een grote hoefijzerneus, maar dat zijn ze zeker niet.
4-3
4-3
0
Zack
geplaatst: 29 juli 2022, 11:57 uur
Altijd beter dan FF , beter luisteraarbaar (niet zo'n herrie) en je vergeet ook nog eens Mr. Crowley....
Klassieker , al was het maar om Randy Rhoads....die ballad had van mij niet gehoeven trouwens....
Klassieker , al was het maar om Randy Rhoads....die ballad had van mij niet gehoeven trouwens....
0
geplaatst: 29 juli 2022, 13:30 uur
4-5
32. System of a Down - Hypnotize vs. Black Sabbath - Paranoid
0-1
32. System of a Down - Hypnotize vs. Black Sabbath - Paranoid
0-1
0
geplaatst: 29 juli 2022, 13:46 uur
0-2
Al is Hypnotize ook een fantastische plaat.
Ook nog een dikke shout-out voor Demanufacture, een van de vetste metalplaten van de jaren '90 wat mij betreft. Een van die zeldzame metalplaten die met voor die tijd ''futuristische'' geluiden werkt, maar absoluut niet gedateerd klinkt. Voor de verder gevorderde versie van Demanufacture ga je naar City van Strapping Young Lad.
Al is Hypnotize ook een fantastische plaat.
Ook nog een dikke shout-out voor Demanufacture, een van de vetste metalplaten van de jaren '90 wat mij betreft. Een van die zeldzame metalplaten die met voor die tijd ''futuristische'' geluiden werkt, maar absoluut niet gedateerd klinkt. Voor de verder gevorderde versie van Demanufacture ga je naar City van Strapping Young Lad.
0
geplaatst: 29 juli 2022, 13:53 uur
Zack schreef:
Altijd beter dan FF , beter luisteraarbaar (niet zo'n herrie) en je vergeet ook nog eens Mr. Crowley....
Die vergeet ik zeker niet, maar jij vergeet dat die niet op deze plaat staat. Altijd beter dan FF , beter luisteraarbaar (niet zo'n herrie) en je vergeet ook nog eens Mr. Crowley....

SoaD of Sab... weer twee werelden van verschil. Ik denk dat ik tot mijn eigen verrassing toch voor System ga, die plaat sloeg destijds zo ongenadig hard in, harder dan welke bom van welk oorlogsvarken dan ook.
Op 'Paranoid' staat toch een mindere track, het korte 'Rat Salad', terwijl op SoaD álle veertien nummers geweldig zijn. Geen enkel inkakmoment. 14 gevarieerde voltreffers op één plaat: een zeldzaamheid die ik zelden [pleonasme of tautologie?] ben tegengekomen. Alle 14 favoriet!
1-4
0
geplaatst: 29 juli 2022, 14:45 uur
Het gaat hier wel over Hypnotize en niet Toxicity, EvilDrSmith. Wel opletten hé!
0
geplaatst: 29 juli 2022, 14:48 uur
Johnny Marr schreef:
Het gaat hier wel over Hypnotize en niet Toxicity, EvilDrSmith. Wel opletten hé!
Oh shit? Djiezus... wat stom. Maar waarom staat 'Hypnotize' überhaupt in deze lijst? Zo goed als 'Toxicity' is, zo "gewoontjes" is 'Hypnotize'. Ik vond die 0-4 ook al zo... overtuigend voor Sab. Goed gezien, JM.Het gaat hier wel over Hypnotize en niet Toxicity, EvilDrSmith. Wel opletten hé!
Okay, Sab wint. Het is 0-5 geworden.
0
Zack
geplaatst: 29 juli 2022, 14:51 uur
33. Deftones - Around the Fur vs. Machine Head - Burn My Eyes
0-1
0-1
0
geplaatst: 29 juli 2022, 15:00 uur
EvilDrSmith schreef:
Okay, Sab wint. Het is 0-5 geworden.
(quote)
Oh shit? Djiezus... wat stom. Maar waarom staat 'Hypnotize' überhaupt in deze lijst? Zo goed als 'Toxicity' is, zo "gewoontjes" is 'Hypnotize'. Ik vond die 0-4 ook al zo... overtuigend voor Sab. Goed gezien, JM.Okay, Sab wint. Het is 0-5 geworden.
Jep, heel vreemd dat Hypnotize erin staat, samen met Steal This Album! toch wel hun minste/matigste album.
Deze is ook heul duidelijk:
1-1
* denotes required fields.