MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Big Metal Albums (K.O)

zoeken in:
Goede keuze, Don.

41. Isis - Oceanic vs. Metallica - Metallica

1-0

1-1

Een paar jaar geleden zou ik voor Oceanic gekozen hebben.

Zack
1-2

Een paar jaar geleden zou ik voor Oceanic gekozen hebben. Nu ook.
3-4

Zack
Ik laat dit topic lopen. Er is te weinig animo en met dit tempo en ern 2e ronde tot de 6 hebben we geen genoeg stemmers......Soms loopt het niet , geen probleem. Ik stem ook al niet meer dus zelfs een 1e Ronde beëindigen wordt moelijk...

Dank voor degenen die meededen. Als iemand ermee door wil gaan ....be my guest.

Ik hoor wel geruchten dat ene Mohnny Jarr nog gaat stemmen. Wat jij, Johnny Marr?

Zack schreef:
Ik laat dit topic lopen. Er is te weinig animo en met dit tempo en ern 2e ronde tot de 6 hebben we geen genoeg stemmers......Soms loopt het niet , geen probleem. Ik stem ook al niet meer dus zelfs een 1e Ronde beëindigen wordt moelijk...

Dank voor degenen die meededen. Als iemand ermee door wil gaan ....be my guest.
Och, het vakantieperiode Zack, dan gaat het allemaal niet met speedmetalsnelheid. Ik vind het juist wel prettig, want er zijn ook periodes dat als je maar even met je ogen knippert we al vijf rondes verder zijn. En er is zo'n 24 uurs regel, welke NU ingaat, dus op basis daarvan gaat Isis door. Volkomen terecht natuurlijk.

42. Riverside - Shrine of New Generation Slaves   vs.   Anthrax - Spreading the Disease
0-1

EvilDrSmith schreef:
En er is zo'n 24 uurs regel, welke NU ingaat, dus op basis daarvan gaat Isis door. Volkomen terecht natuurlijk.

Metallica haalde eerst 4 punten en staat daarmee 1 punt voor dus gaat Metallica natuurlijk 'volkomen terecht' door.

43. Type O Negative - Bloody Kisses vs. Megadeth - Rust in Peace

1-0

Kronos schreef:
Metallica haalde eerst 4 punten en staat daarmee 1 punt voor dus gaat Metallica natuurlijk 'volkomen terecht' door.
Oja! Djiezus, wat keek ik even scheel. Nouja, wellicht wishful thinking en daarbij: ik kwam ook pas net uit bed rollen...
Dit is een lastige. Als het Slow Deep And Hard was geweest, dan zou ik voor Type O zijn gegaan. Was het Peace Sells geweest, ging ik voor Megadeth. Nu is het voor mij een Rust in Kisses voor een Bloody Peace.

1-2 dan maar.

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Oja! Djiezus, wat keek ik even scheel. Nouja, wellicht wishful thinking en daarbij: ik kwam ook pas net uit bed rollen...

Een vergissing is snel gebeurd. Johnny Marr stemde zelfs twee keer.

Kronos schreef:
Een vergissing is snel gebeurd. Johnny Marr stemde zelfs twee keer.
Oja, idd. Alweer! Dat is die gozert niet vreemd. Je moet die deugniet goed in de smiezen houden, Worm uit Rounders is ermee vergeleken Moeder Theresa (al bleek ook zij geen zuivere koffie).

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Oja, idd. Alweer! Dat is die gozert niet vreemd. Je moet die deugniet goed in de smiezen houden, Worm uit Rounders is ermee vergeleken Moeder Theresa (al bleek ook zij geen zuivere koffie).

Die film nog niet gezien, maar vergeleken worden met Edward Norton is een grote eer dus ik wil 'm zeker checken als ie de moeite is. Staat ie op Netflix (domme vraag)?

EvilDrSmith schreef:

is ermee vergeleken Moeder Theresa (al bleek ook zij geen zuivere koffie).

Tja zoals wij nu weten zorgde Agnes beter voor haarzelf dan voor de armen van Calcutta

2-3

Johnny Marr schreef:
Die film nog niet gezien, maar vergeleken worden met Edward Norton is een grote eer dus ik wil 'm zeker checken als ie de moeite is. Staat ie op Netflix (domme vraag)?
Geen idee, maar het is zeker een toffe film en je kan mijn dvd wel lenen.

4-5

44. Dream Theater - Metropolis Part 2 vs. Opeth - Ghost Reveries

Dit mag natuurlijk geen verrassing heten; het beste Opeth-album hoort mijns inziens ‘gewoon’ de finale te halen (lees: met speels gemak dit toernooi winnen). Dus: 0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 22:02 uur

geplaatst: vandaag om 22:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.