MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Big Metal Albums (K.O)

zoeken in:
odi
3-6

odi
Opeth - Still Life vs Iron Maiden - Iron Maiden

1-0

Ai ai niet te doen

1-1

Wederom Opeth vs Maiden.

3-2

Tsja, ongelukkig toeval. Toch ga ik wederom voor de oudgedienden. Zit nog meer verweven in mijn DNA.

3-3

En voor de tweede keer moet Opeth het afleggen tegen de oudjes.

Battle #4
Tool - Ænima vs Mastodon - Leviathan

Er zijn maar weinig platen waar Mastodon het van verliest, maar dit is er zo een.
1-0

odi
6-0

odi
Deftones - Diamond Eyes vs Ozzy Osbourne - Diary of a Madman

1-0

Het latere Deftones ken ik niet zo goed, vooral omdat ik moeite heb met de zangstijl van Chino, waardoor ik het wel "aardig, maar niet geweldig" vind. Nu weer door het album geskipt, en deze mening blijft andermaal onveranderd. Ozzy's zangstijl is natuurlijk ook een acquired taste , maar is qua songmateriaal meer hit & miss: sommige nummers zijn gewoon bagger (Tonight ), maar daar staan weer wereldsongs tegenover. Ik heb liever extremen dan gelijkmatig.

2-3

3-3

thelion, welk album kies je? Dan kan één van de volgende stemmers die mee nemen in de tussenstand.

Is nu 4/5 ik stemde op Ozzy tenminste dat was de bedoeling

#6. Black Sabbath - Vol. 4 vs Black Sabbath - Heaven and Hell
Ozzy vs Ronnie.
Goeie battle, maar ik vermoed dat Ronnie deze wint. Bij mij wel.
0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 19:14 uur

geplaatst: vandaag om 19:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.