Muziek / Muziekgames / Big Metal Albums (K.O)
zoeken in:
0
geplaatst: 15 augustus 2022, 08:35 uur
Tsja, ongelukkig toeval. Toch ga ik wederom voor de oudgedienden. Zit nog meer verweven in mijn DNA.
3-3
3-3
0
geplaatst: 16 augustus 2022, 00:26 uur
En voor de tweede keer moet Opeth het afleggen tegen de oudjes.
Battle #4
Tool - Ænima vs Mastodon - Leviathan
Er zijn maar weinig platen waar Mastodon het van verliest, maar dit is er zo een.
1-0
Battle #4
Tool - Ænima vs Mastodon - Leviathan
Er zijn maar weinig platen waar Mastodon het van verliest, maar dit is er zo een.
1-0
0
geplaatst: 16 augustus 2022, 07:32 uur
Deftones - Diamond Eyes vs Ozzy Osbourne - Diary of a Madman
1-0
1-0
0
geplaatst: 16 augustus 2022, 11:55 uur
Het latere Deftones ken ik niet zo goed, vooral omdat ik moeite heb met de zangstijl van Chino, waardoor ik het wel "aardig, maar niet geweldig" vind. Nu weer door het album geskipt, en deze mening blijft andermaal onveranderd. Ozzy's zangstijl is natuurlijk ook een acquired taste , maar is qua songmateriaal meer hit & miss: sommige nummers zijn gewoon bagger (Tonight
), maar daar staan weer wereldsongs tegenover. Ik heb liever extremen dan gelijkmatig.
2-3
), maar daar staan weer wereldsongs tegenover. Ik heb liever extremen dan gelijkmatig.2-3
0
geplaatst: 16 augustus 2022, 15:18 uur
3-3
thelion, welk album kies je? Dan kan één van de volgende stemmers die mee nemen in de tussenstand.
thelion, welk album kies je? Dan kan één van de volgende stemmers die mee nemen in de tussenstand.
0
geplaatst: 17 augustus 2022, 08:23 uur
#6. Black Sabbath - Vol. 4 vs Black Sabbath - Heaven and Hell
Ozzy vs Ronnie.
Goeie battle, maar ik vermoed dat Ronnie deze wint. Bij mij wel.
0-1
Ozzy vs Ronnie.
Goeie battle, maar ik vermoed dat Ronnie deze wint. Bij mij wel.
0-1
* denotes required fields.