MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Big Metal Albums (K.O)

zoeken in:
Johnny Marr schreef:
Wie beslist 'm?
Vadertje Tijd. Priest is door...

Battle #22
Pantera - Cowboys from Hell vs Metallica - Ride the Lightning

0-1

Johnny Marr schreef:
Wie beslist 'm?
ZAP! schreef:
Vadertje Tijd. Priest is door...
Why the sad face? Gelukkig maar! Anders had ik 'em wel beslist, ook in het voordeel van Priest.

0-4

EvilDrSmith schreef:
Why the sad face?
Het was geen echte sad face, maar het lijkt me vrij evident (het werd niet voor zo'n close call). Hier kan je meer lezen als je wilt - ik vind 'Sad Wings...' zeker een goede plaat, maar er valt wel wat op af te dingen. Op 'Show...' hoegenaamd niet.

Maar het is wat het is, moving on.

odi
0-6

odi
Battle #23
Opeth - Deliverance vs Tool - Fear Inoculum

0-1

4-5

Fear Inoculum is een heerlijke plaat, maar ik vind Deliverance toch wel van een andere orde.

Don Cappuccino schreef:
Fear Inoculum is een heerlijke plaat, maar ik vind Deliverance toch wel van een andere orde.

Amen.

Opeths een na beste tegen Tools drie na beste.
Al is Fear Inoculum wel een hele, héle langzame groeier die na elke (spaarzame) draaibeurt toch weer iets weet te rijpen. Inmiddels qua waardering is deze bij mij 'Undertow' voorbijgestreefd. Dat ik die belachelijke dure vinyluitgave heb en wellicht beïnvloed ben door de mindblowing verpakking zou misschien een klein bijrolletje kunnen spelen.
Evenzogoed niet goed genoeg tegenover dit machtsvertoon van Opeth.

5-5

'Fear...' is door.

Battle #24
Queensrÿche - Promised Land vs Opeth - Blackwater Park

Battle #25
Pantera - Vulgar Display of Power vs Neurosis - Through Silver in Blood

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 15:56 uur

geplaatst: vandaag om 15:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.