Muziek / Muziekgames / Big Metal Albums (K.O)
zoeken in:
1
geplaatst: 24 juli 2022, 23:36 uur
Kronos schreef:
Raar, want dat zijn nu net twee energieke knallers die zo uit de Di'Anno periode zouden kunnen komen. Bij mij zijn het de populaire nummers Run to the Hills en The Prisoner die het enthousiasme wat temperen.
Als die nummers door Paul zou zijn ingezongen, dan hadden ze mogelijk mij een stuk beter bevallen. Het lijken idd meer Paul-songs. Echter, dan nog zouden het de zwakste broeders zijn op de eerste twee platen. Met name Invaders vind ik een van de zwakste nummers uit de Maidenperiode 80-86.Raar, want dat zijn nu net twee energieke knallers die zo uit de Di'Anno periode zouden kunnen komen. Bij mij zijn het de populaire nummers Run to the Hills en The Prisoner die het enthousiasme wat temperen.
Ik ben geneigd voor Slayer te gaan, maar sommige nummers op die Ministryplaat: goeiedag!
Laat ik de spanning er dan toch nog even inhouden.
4-3
0
Zack
geplaatst: 25 juli 2022, 08:58 uur
Vind zelf die Ministry wisselvallig , maar enfin....beste album van Slayer in mijn beleving 

0
geplaatst: 25 juli 2022, 11:25 uur
15. Pantera - Vulgar Display of Power vs. Death - The Sound of Perseverance
0-1
0-1
0
geplaatst: 25 juli 2022, 12:17 uur
Ik ben meer van de 'Cowboys From Hell'. Ben trouwens ook meer van de 'Sceam Bloody Gore' t/m 'Human'.
Evenzogoed wel gaaf, allebei. Laatste goeie van Pantera, daarna ging het rap achteruit.
3-2
Evenzogoed wel gaaf, allebei. Laatste goeie van Pantera, daarna ging het rap achteruit.
3-2
0
Zack
geplaatst: 26 juli 2022, 08:14 uur
Als het zo blijft.....11.25 volgende Battle!
Wat te weinig deelnemers in genre topics helaas...
Wat te weinig deelnemers in genre topics helaas...
0
Zack
geplaatst: 26 juli 2022, 11:49 uur
16. Deftones - Ohms vs. Iron Maiden - Somewhere in Time
0-1
0-1
1
geplaatst: 26 juli 2022, 12:09 uur
0-3
Deftones' laatste is erg knap, maar tegen dit monument kan weinig op.
Deftones' laatste is erg knap, maar tegen dit monument kan weinig op.
0
geplaatst: 26 juli 2022, 15:15 uur
17. Nine Inch Nails - The Downward Spiral vs. Megadeth - Peace Sells... But Who's Buying?
1-0
1-0
* denotes required fields.