Muziek / Muziekgames / Big Metal Albums (K.O)
zoeken in:
0
geplaatst: 9 september 2022, 18:39 uur
Zeg, hallo? Alleen al Phantom Of The Opera laat niets heel van Deafheaven. En dan krijg je ook nog Prowler voor je kanis. Zonder die twee nummers zou het een spannendere strijd geweest zijn.
5-5
5-5
0
Zack
geplaatst: 9 september 2022, 19:19 uur
Iron Maiden 's debuutplaat is een ware , rauwe classic. Deafheaven iss Hipster Metal...
1
geplaatst: 9 september 2022, 19:27 uur
Zack schreef:
Deafheaven iss Hipster Metal...
Deafheaven iss Hipster Metal...
Ik heb het idee dat jij een erg conservatieve kijk op metal hebt, ook gezien je opmerking dat Deftones geen metal is. Deafheaven wordt alleen maar ''hipster'' (kan die term alsjeblieft in de prullenbak gegooid worden?) genoemd door metal-luisteraars die het niet goed kunnen hebben dat een genre evolueert en inspiratie neemt van andere stijlen en daardoor ook een minder typerend metalpubliek aantrekt.
Ook ik vind het debuutalbum van Iron Maiden ijzersterk, maar Sunbather is echt een speciale plaat voor mij.
0
Zack
geplaatst: 9 september 2022, 21:25 uur
Dat mag jij vinden , maar conservatief wordt vaak gebruikt als de tegenstander er negatief over oordeelt. 
Ik volg alles em er wordt zeker goed spul gemaakt, naar het id vooral recyung of wat modern de boel vermengen.
Is het ook niet een Belgische band, net als AmenRa. Die vind ik overigens nog erger , maar vooral het gebrek aan zang en dys hysterisch onverstaanbaar extreem gebrul staat me vreselijk tegen. Geldt voor meer muziek overigens....
Ieder zijn ding verder hoor , prima.

Ik volg alles em er wordt zeker goed spul gemaakt, naar het id vooral recyung of wat modern de boel vermengen.
Is het ook niet een Belgische band, net als AmenRa. Die vind ik overigens nog erger , maar vooral het gebrek aan zang en dys hysterisch onverstaanbaar extreem gebrul staat me vreselijk tegen. Geldt voor meer muziek overigens....
Ieder zijn ding verder hoor , prima.

0
geplaatst: 9 september 2022, 21:33 uur
6-5 
13. Alcest - Les Voyages de l'Âme vs Black Sabbath - Paranoid
0-1

13. Alcest - Les Voyages de l'Âme vs Black Sabbath - Paranoid
0-1
3
geplaatst: 9 september 2022, 21:43 uur
Zack schreef:
maar vooral het gebrek aan zang en dys hysterisch onverstaanbaar extreem gebrul staat me vreselijk tegen. Geldt voor meer muziek overigens....
maar vooral het gebrek aan zang en dys hysterisch onverstaanbaar extreem gebrul staat me vreselijk tegen. Geldt voor meer muziek overigens....
Hier doe je de muziek, de artiest én de luisteraar echt te kort naar mijn mening. Dergelijk 'extreem gebrul' hoef ik niet te kunnen verstaan om het mooi te vinden; voor mij gaat het om een extra belevingselement die in de muziek wordt gestopt. Daarnaast slaat 'hysterisch' helemaal nergens op, omdat het juist extreem veel controle vergt over je stem om op zo'n manier te kunnen zingen.
Dusja, als je het niet mooi vindt is één, maar om het op zo'n manier af te branden vind ik niet terecht. Daarnaast bekruipt me ook het gevoel dat je er weinig tijd en moeite in hebt gestopt om het te leren waarderen. Dat is, uiteraard, jouw goed recht, maar dat zegt meer over jou dan over het 'hysterisch onverstaanbaar extreem gebrul'.

0
geplaatst: 9 september 2022, 22:00 uur
Dan ben ik eigenlijk best benieuwd: wat valt naar jouw mening onder het goede metalspul van de laatste vijf jaar?
1
geplaatst: 10 september 2022, 14:21 uur
5-5
Allebei geweldig goed, terecht een spannende battle dus!
Allebei geweldig goed, terecht een spannende battle dus!
0
geplaatst: 10 september 2022, 23:36 uur
Helaas heeft de tijdregel een voortijdige beslissing geforceerd, waarmee we wat mij betreft met Alcest een enorm verrassende winnaar kennen. Ze knikkeren gewoon eventjes Sabs beste plaat uit het potje! War Pigs, Paranoid, Iron Man, Hand Of Doom... hupsakee, weg ermee! 
#14. Black Sabbath - Heaven and Hell vs Metallica - Master of Puppets
Oef... zou Sab het nu wel redden? Deze tegenstander vind ik geduchter dan Alcest en 'H&H' minder sterk dan 'Paranoid'.
0-1

#14. Black Sabbath - Heaven and Hell vs Metallica - Master of Puppets
Oef... zou Sab het nu wel redden? Deze tegenstander vind ik geduchter dan Alcest en 'H&H' minder sterk dan 'Paranoid'.
0-1
0
geplaatst: 11 september 2022, 16:34 uur
pfff deze is lastiger alleen onder het mom 'Metal' toch 2 - 8
* denotes required fields.