Muziek / Muziekgames / Elvis Presley KO – Deel III: 1970s
zoeken in:
0
geplaatst: 15 oktober 2022, 20:46 uur
1-0
Volgens mij heb ik deze nog niet gedeeld, maar uiteraard is er ook van deze KO een Spotify afspeellijst: Elvis Presley KO - Deel III: 1970s. Zodra een song afvalt, wordt die toegevoegd aan deze playlist.
Volgens mij heb ik deze nog niet gedeeld, maar uiteraard is er ook van deze KO een Spotify afspeellijst: Elvis Presley KO - Deel III: 1970s. Zodra een song afvalt, wordt die toegevoegd aan deze playlist.
0
geplaatst: 15 oktober 2022, 20:47 uur
Shaky schreef:
? je maakt 5-0 voor She Thinks I Still Care en post daarna diezelfde battle opnieuw om er 0-1 voor die andere song van te maken. Snap niet zo goed wat je bedoelt.
? je maakt 5-0 voor She Thinks I Still Care en post daarna diezelfde battle opnieuw om er 0-1 voor die andere song van te maken. Snap niet zo goed wat je bedoelt.
Nu snap ik jou opmerking
In plaats van de volgende battle ...heb ik weer dezelfde battle gekopieerd en daarna níet door mij op gemerkt en geplaatst
Dus ik dacht dus op de volgende te stremmen vandaar 2 verschillende stemmen op dezelfde...

0
geplaatst: 15 oktober 2022, 20:49 uur
Aahhh, kijk. Ja kan gebeuren. We hebben het met z'n allen opgelost. Dat is dan weer het fijne van deze community 

* denotes required fields.