MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Elvis Presley KO – Deel III: 1970s

zoeken in:
2-0

Ast
5-1

2. How the Web Was Woven vs Steamroller Blues

1-0

Volgens mij heb ik deze nog niet gedeeld, maar uiteraard is er ook van deze KO een Spotify afspeellijst: Elvis Presley KO - Deel III: 1970s. Zodra een song afvalt, wordt die toegevoegd aan deze playlist.

Shaky schreef:
? je maakt 5-0 voor She Thinks I Still Care en post daarna diezelfde battle opnieuw om er 0-1 voor die andere song van te maken. Snap niet zo goed wat je bedoelt.

Nu snap ik jou opmerking
In plaats van de volgende battle ...heb ik weer dezelfde battle gekopieerd en daarna níet door mij op gemerkt en geplaatst
Dus ik dacht dus op de volgende te stremmen vandaar 2 verschillende stemmen op dezelfde...

Aahhh, kijk. Ja kan gebeuren. We hebben het met z'n allen opgelost. Dat is dan weer het fijne van deze community

jeb777
3-3

4-3

Allebei gaaf!

Ast
5-4

3. Yesterday vs We Can Make the Morning

Ast
0-1

0-5

4. Amazing Grace vs Cindy, Cindy

1-0

Ast
2-0

5. Way Down vs Hurt

Ast
0-1

jeb777
1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 17:05 uur

geplaatst: vandaag om 17:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.