Muziek / Muziekgames / Mijn favoriete samengestelde album
zoeken in:
2
geplaatst: 16 oktober 2022, 15:22 uur
DM 14
A
01. I Feel You
02. Love, In Itself
03. Precious
04. Walking in My Shoes
05. Useless
06. Rush
07. Waiting for the Night
B.
01. Never Let Me Down Again
02. In Your Room
03. Enjoy the Silence
04. A Question of Lust
05. Something to Do
06. Home
07. Blasphemous Rumours
De twee album afsluiters waren snel duidelijk, de openers eigenlijk ook al moet Something to Do eigenlijk ook een kant openen maar daar heb ik dus al twee andere perfecte nummers voor. Dan maar als knaller tussen twee rustige nummers op kant B gezet.
A
01. I Feel You
02. Love, In Itself
03. Precious
04. Walking in My Shoes
05. Useless
06. Rush
07. Waiting for the Night
B.
02. In Your Room
03. Enjoy the Silence
04. A Question of Lust
05. Something to Do
06. Home
07. Blasphemous Rumours
De twee album afsluiters waren snel duidelijk, de openers eigenlijk ook al moet Something to Do eigenlijk ook een kant openen maar daar heb ik dus al twee andere perfecte nummers voor. Dan maar als knaller tussen twee rustige nummers op kant B gezet.
2
geplaatst: 16 oktober 2022, 16:20 uur
Depeche Mode Best Of (2022)
A
01. The Things You Said
02. Precious
03. Walking in My Shoes
04. Strangelove
05. Freelove
06. A Question of Lust
07. Stripped
hidden track: Blue Dress
B.
02. Enjoy the Silence
03. Something to Do
04. Somebody
05. It's No Good
06. Blasphemous Rumours
07. Everything Counts
hidden track: A Question of Time
De openers waren voorspelbaar. De afsluiters eigenlijk ook, want Stripped heeft een van de mooiste outro's en Everything Counts moet eigenlijk altijd de definitieve afsluiter zijn. Freelove is een persoonlijke favoriet evenals Precious, dus die moesten er van de "nieuwe" nummers sowieso op komen. Verder alleen maar minimaal geweldige nummers. Ja jemig, eigenlijk kom ik gewoon dik ruimte tekort. Dan maar Blue Dress en A Question of Time als hidden tracks meenemen (heeft vast niemand in de gaten).
A
01. The Things You Said
02. Precious
03. Walking in My Shoes
04. Strangelove
05. Freelove
06. A Question of Lust
07. Stripped
hidden track: Blue Dress
B.
02. Enjoy the Silence
03. Something to Do
04. Somebody
05. It's No Good
06. Blasphemous Rumours
07. Everything Counts
hidden track: A Question of Time
De openers waren voorspelbaar. De afsluiters eigenlijk ook, want Stripped heeft een van de mooiste outro's en Everything Counts moet eigenlijk altijd de definitieve afsluiter zijn. Freelove is een persoonlijke favoriet evenals Precious, dus die moesten er van de "nieuwe" nummers sowieso op komen. Verder alleen maar minimaal geweldige nummers. Ja jemig, eigenlijk kom ik gewoon dik ruimte tekort. Dan maar Blue Dress en A Question of Time als hidden tracks meenemen (heeft vast niemand in de gaten).
1
geplaatst: 16 oktober 2022, 16:25 uur
Als je maar niet denkt dat we hierna Toto of Bryan Adams gaan doen 

1
geplaatst: 16 oktober 2022, 16:28 uur
Jullie kunnen uitstekende studio/sessiemuzikanten gewoonweg niet waarderen (Toto trouwens ook live geweldig). Echt jammer, maar is niet anders. Wil ook niemand mijn smaak opleggen. Jij begon er trouwens over, FJ 

1
geplaatst: 16 oktober 2022, 16:32 uur
Gek genoeg kan ik Toto tegenwoordig een stuk beter hebben dan vroeger 
Toch zeker wel een nummer of 4-5 dan.
Geldt ook voor BA idd.

Toch zeker wel een nummer of 4-5 dan.
Geldt ook voor BA idd.
2
geplaatst: 16 oktober 2022, 16:33 uur
Poeha schreef:
Jullie kunnen uitstekende studio/sessiemuzikanten gewoonweg niet waarderen (Toto trouwens ook live geweldig). Echt jammer, maar is niet anders. Wil ook niemand mijn smaak opleggen. Jij begon er over, FJ
Jullie kunnen uitstekende studio/sessiemuzikanten gewoonweg niet waarderen (Toto trouwens ook live geweldig). Echt jammer, maar is niet anders. Wil ook niemand mijn smaak opleggen. Jij begon er over, FJ
Ik behoud de eerste maanden het alleenrecht, daarna is het aan het volk

0
geplaatst: 16 oktober 2022, 16:45 uur
Poeha schreef:
Jullie kunnen uitstekende studio/sessiemuzikanten gewoonweg niet waarderen (Toto trouwens ook live geweldig). Echt jammer, maar is niet anders. Wil ook niemand mijn smaak opleggen. Jij begon er trouwens over, FJ
Ik ken te weinig van Toto, maar de GH van ze smaken me altijd wel, zeker in mijn jeugd. Mijn broer had Toto - Past to Present 1977-1990 (1990) - MusicMeter.nl in de kast staan. Hold the Line, Stop Loving You, Rosanna en vooral Pamela en Africa bevielen me wel

Mijn terugvalfase begon al in mijn jeugd dus

2
geplaatst: 16 oktober 2022, 17:37 uur
johan de witt schreef:
Toto-classic!
Juist een van hun zwakkere nummers (al sta ik daar redelijk alleen in). Alle niet-kenners vinden dat een geweldig nummer Toto-classic!

Maar het ging hier eigenlijk over DM. Toto zal hier verder niet meedoen, daar blijf ik lekker zelf van genieten.
3
geplaatst: 16 oktober 2022, 18:58 uur
14 tracks kiezen uit een aanbod van 200+ vraagt om enige creativiteit. En daarom heb ik de keuze gemaakt om een Best Of Volume 2 samen te stellen - als aanvulling op de officiële Best Of Volume 1 uit 2006.
Kant A
A question of time (single remix)
Get right with me
The love thieves
Halo
Freelove
Light
Blasphemous rumours
Kant B
Stripped (101 live)
Behind the wheel (single remix)
Freestate
Cover me
Get the balance right
Broken
The sun and the rainfall
Toch wel bijzonder om te zien welke singles er (o.a.) waren 'vergeten' bij Volume 1 .. en ook nu had ik nog ruimte tekort. Tevens bewust gekozen voor enkele recentere tracks. Die laatste (twee) albums zijn zeker niet verkeerd..
Kant A
A question of time (single remix)
Get right with me
The love thieves
Halo
Freelove
Light
Blasphemous rumours
Kant B
Stripped (101 live)
Behind the wheel (single remix)
Freestate
Cover me
Get the balance right
Broken
The sun and the rainfall
Toch wel bijzonder om te zien welke singles er (o.a.) waren 'vergeten' bij Volume 1 .. en ook nu had ik nog ruimte tekort. Tevens bewust gekozen voor enkele recentere tracks. Die laatste (twee) albums zijn zeker niet verkeerd..
1
geplaatst: 18 oktober 2022, 00:05 uur
Tis al even stil weer...
We gaan morgen voor een U2 album hier
We gaan morgen voor een U2 album hier

0
geplaatst: 18 oktober 2022, 00:52 uur
Bij DM zagen we het probleem al, bij U2 helemaal (zo ervaar ik dat dan). En aangezien het MIJN
topic is stel ik voor dat men mag kiezen tussen een enkel cd album van max 14 tracks of een dubbelalbum van 2x12 tracks max 
topic is stel ik voor dat men mag kiezen tussen een enkel cd album van max 14 tracks of een dubbelalbum van 2x12 tracks max 
2
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 18 oktober 2022, 09:14 uur
Kant A
Little 15
But Not Tonight
Master and Servant
If You Want
Everything Counts
Photographic
Blasphemous Rumours
Kant B
Halo
Waiting for the Night
Precious
I Feel You
Walking in My Shoes
Useless
Never Let Me Down Again
Bonustracks:
Shout [Live]
In Your Room [Live]
Little 15
But Not Tonight
Master and Servant
If You Want
Everything Counts
Photographic
Blasphemous Rumours
Kant B
Halo
Waiting for the Night
Precious
I Feel You
Walking in My Shoes
Useless
Never Let Me Down Again
Bonustracks:
Shout [Live]
In Your Room [Live]
2
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 18 oktober 2022, 09:17 uur
Toto wordt bij mij alleen maar erger in mijn oren, vooral die draak van Africa ( je zult in Namibie wonen
)
1
geplaatst: 18 oktober 2022, 12:50 uur
En ook nog 2 likes ook (en mogelijk nog meer) bij zo'n opmerking 

* denotes required fields.