MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2023]

zoeken in:
Gretz schreef:
Mijn definitieve voorspelling:

TBD

TBD? Omstreeks half tien morgenavond zeker?

Titmeister schreef:

Overigens pullde ik 8 jaar geleden ook een Geert; ik ben toen een weddenschap aangegaan met een vriend dat Let It Happen binnen 10 jaar in de top 10 van de Top 2000 zou staan. Nog 2 jaar te gaan en er moeten hele rare dingen gebeuren...

Ja, ik kon je hiermee in 2015 totaal geen ongelijk geven. Zou precies hetzelfde hebben gezegd -y-
Alle voortekenen waren er dat het Springbrokje ook binnen no time een grote moderne mainstream klassieker zou worden

Ik wilde nog een weddenschap aangaan over Taylor - ATW over x aantal jaar in de top 32 van de Top 2000. Of Taylor die ergens later deze eeuw meer noteringen in de lijst der lijsten heeft dan The Beatles. Zie dat allebei nog wel gebeuren. Maar het moet dan wel meezitten. De Kevers moet niet net als dit jaar nog extra (met AI hulp geproduceerde) nummers gaan uitbrengen

Choconas schreef:
(quote)

TBD? Omstreeks half tien morgenavond zeker?

Haha, ik ben wel luisterende nu x. Maar moet nog een stukje rijden.
Zodra ik thuis ben maak ik m’n voorspelling af

Tame Impala top 3 lijkt me toch wel een certitude

Het blijft bijzonder dat deze Low in de ladder een stuk hoger staat dan in de trui

Onweerwolf

Gretz schreef:
(quote)

Of Taylor die ergens later deze eeuw meer noteringen in de lijst der lijsten heeft dan The Beatles.

Ja, die weddenschap zou ik ook nog wel aandurven.

Moderat mag hoger scoren richting top 10

shimahero schreef:
Moderat mag hoger scoren richting top 10
Parijs is nog ver

#NowPlaying

#216 Röyksopp 🇳🇴 & Susanne Sundfør 🇳🇴 - Oh, Lover

Our time inside the MUMEBUBBLE♥️

Schijfffff

https://eqmusicblog.com/wp-content/uploads/2016/09/Royksopp.jpg

Onweerwolf

Onweerwolf

We krijgen een nieuwe nummer 1.

Onweerwolf

Future Islands bovenaan, we kunnen afsluiten

#NowPlaying (terug naar de finale sebiet!)

#208 Chromatics - Shadow

Arnoooooooooooooooooooooow SHADOW TAKE ME DOWN WITH YOU

& u2 special agent ArthurDZhttps://images.huffingtonpost.com/2012-10-23-Chromatics2012_08.jpeg

Onweerwolf

#NowPlaying

Welke Amerikaanse groep zagen we hier met het nummer I Need My Girl?’ #blokken

– 'Ik denk... ik weet het eigenlijk niet maar ik ga Elbow zeggen'

Foei Radio 2 , die vergelijking is zo 2010

Maar sinds deze maand is hét gewoon een echte Top 2000-klassieker. Dus over een paar jaar zijn Henk & Ingrid ook fan van dit zwijmelnummer van The National

Onweerwolf
Beste allemaal,

Er was al aan gerefereerd maar voor wie het had gemist: ik heb Covid19. Mijn eerste keer, voor zover ik weet, en ik ben er knap ziek van geweest de afgelopen dagen. Vandaag gaat het wel weer aardig okay maar ik heb desalniettemin hulp ingeschakeld voor dit jaar en daar ben nu al erg blij mee.

Bij deze geef ik daarom nu het stokje door aan de eerste van mijn twee assistenten dit jaar, Luitenant Philippe, beter bekend als Porcupine Head.

Go easy on him.

Onweerwolf schreef:
Beste allemaal,

Er was al aan gerefereerd maar voor wie het had gemist: ik heb Covid19. Mijn eerste keer, voor zover ik weet, en ik ben er knap ziek van geweest de afgelopen dagen. Vandaag gaat het wel weer aardig okay maar ik heb desalniettemin hulp ingeschakeld voor dit jaar en daar ben nu al erg blij mee.

Bij deze geef ik daarom nu het stokje door aan de eerste van mijn twee assistenten dit jaar, Luitenant Philippe, beter bekend als Porcupine Head.

Go easy on him.

Doe rustigaan OWW. Liever te lang uitzieken dan tekort. Tis n megakiller. Beterschap!

Veel beterschap Onweerwolf. Doe het kalm aan. Tijd nemen om lichaam te laten herstellen. Had het vorig jaar ook en zeer moe geweest

#NowPlaying De op-een-na grootste Top 2000-klassieker die ook in de Trui staat

#197 Het IJzeren Hemeltje

,,We zullen stijgen boven liefde. En boven haat. Door deze ijzeren hemel, die hard op weg is om onze geest over te nemen. Voorbij angst en richting vrijheid. Je moet het gewoon vasthouden. Je moet het gewoon vasthouden. Voor degenen die mij kunnen horen, zeg ik 'wanhoop niet'. De ellende om ons heen is slechts het doorgeven van hebzucht.''
https://images0.persgroep.net/rcs/cZcHo8-PNVN6P-c_LLsLK4utMhI/diocontent/61952119/_crop/1/0/1004/568/_fill/1200/630/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.7

Beterschap gewenst Onweerwolf!

Gretz schreef:
#NowPlaying - de op-een-na grootste Top 2000-klassieker die ook in de Trui staat
,,We zullen stijgen boven liefde. En boven haat. Door deze ijzeren hemel, die hard op weg is om onze geest over te nemen. Voorbij angst en richting vrijheid. Je moet het gewoon vasthouden. Je moet het gewoon vasthouden. Voor degenen die mij kunnen horen, zeg ik 'wanhoop niet'. De ellende om ons heen is slechts het doorgeven van hebzucht.''
(afbeelding)
wtf staat iron sky zo laag?

#NowPlaying Post-rock anthempje

https://flagpedia.net/data/flags/emoji/openmoji/256x256/gb-sct.png
https://images.genius.com/d2bfdb88a55e06488db061a93f6f7d24.1000x1000x1.jpg

Deze band was tevens verantwoordelijk voor m'n hardste concert ever

Scorpion_21 schreef:
(quote)
wtf staat iron sky zo laag?

Zo hoog bedoel je?

Gast
geplaatst: vandaag om 23:08 uur

geplaatst: vandaag om 23:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.