Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2023 [Uitslagen Ladders]
zoeken in:
0
geplaatst: 14 november 2023, 15:26 uur
El Ninjo schreef:
Zo, alles bijgewerkt en geloot...doorgestuurd naar chevy93 , als Chevy tijd kan vinden vandaag om de rankingstool en spotifylist etc bij te werken voor 19.00u kunnen we vanavond weer verder.
Zo, alles bijgewerkt en geloot...doorgestuurd naar chevy93 , als Chevy tijd kan vinden vandaag om de rankingstool en spotifylist etc bij te werken voor 19.00u kunnen we vanavond weer verder.
Komt er ook nog een radiouitzending? Of is dat qua planning niet meer mogelijk?
1
geplaatst: 14 november 2023, 15:46 uur
Scorpion_21 schreef:
Ik heb net voor mijn vakantie contact gehad met chevy93 hierover....ik wilde eigenlijk 17 december, voor 1x een week later dan normaal, maar die was al vergeven aan de Witte Trui...dus ik weet het nu niet....eerder wordt lastig omdat we wat later klaar zijn dit jaar...dan heb je na afloop amper 10 dagen om in te sturen....en anders wordt het Kerstavond, ook niet zo handig.
1
geplaatst: 14 november 2023, 16:31 uur
El Ninjo schreef:
Ik heb net voor mijn vakantie contact gehad met chevy93 hierover....ik wilde eigenlijk 17 december, voor 1x een week later dan normaal, maar die was al vergeven aan de Witte Trui...dus ik weet het nu niet....eerder wordt lastig omdat we wat later klaar zijn dit jaar...dan heb je na afloop amper 10 dagen om in te sturen....en anders wordt het Kerstavond, ook niet zo handig.
(quote)
Oh jammer (al zitten mijn decemberweekends mogelijks al te vol om veel te kunnen luisteren
)! Misschien is een paar dagen met twee ladders per keer spelen een optie? Zijn immers toch de bekende nummers die overblijven in deze fase van het spel.
0
geplaatst: 14 november 2023, 17:21 uur
Kan de Witte niet wat eerder?
Dan kan de laatste ladder daar ook wat eerder dicht
Dan kan de laatste ladder daar ook wat eerder dicht

1
geplaatst: 14 november 2023, 17:27 uur
luigifort schreef:
Helaas, de witte trui is een heel weekend en een week eerder staan er al meerdere shows geprogrammeerd
0
geplaatst: 14 november 2023, 19:01 uur
10 dagen de tijd om in te sturen moet voor de ruime meerderheid van de vaste stemmers toch wel te doen zijn?
Er zullen vast geen 10 fonkelnieuwe finalisten zijn dit jaar.
Er zullen vast geen 10 fonkelnieuwe finalisten zijn dit jaar.
0
geplaatst: 14 november 2023, 19:26 uur
Aangezien ik het leuk vind om alle finalisten nog een paar keer in de rotatie te gooien prefereer ik dan ook de suggestie van Arthur. Die 10 dagen lijken ruim maar vliegen voorbij voor je erg in hebt.
Maar whatever we’ll go with I’m good on
Maar whatever we’ll go with I’m good on
1
geplaatst: 14 november 2023, 19:29 uur
Tien dagen is voor mij helemaal prima en als je ziet hoe snel iedereen binnen enkele minuten reageert met nomineren zou het voor de meerderheid geen probleem moeten zijn om vooral bekende nummers op volgorde te zetten in tien dagen 

2
geplaatst: 14 november 2023, 19:37 uur
Iedereen die meestemt kent de finalenummers toch wel lijkt me? 

0
geplaatst: 14 november 2023, 19:52 uur
Iedereen die mee stemt kent ook de laatste 80 liedjes dan?
Ik vind het op volgorde zetten van 32 nummers een stuk meer tijd kosten dan 7 uit een ladder.
Ik vind het op volgorde zetten van 32 nummers een stuk meer tijd kosten dan 7 uit een ladder.
1
geplaatst: 14 november 2023, 20:04 uur
Maar dat zijn er welbeschouwd ook telkens twintig, waarvan je er zeven op volgorde zet en er dertien weglaat. Daar heb je dan een etmaal de tijd voor. En in Arthurs voorstel zijn het er zelfs veertig in een etmaal!
Tien etmalen lijken mij wel ruim voldoende voor een finalelijstje.
Tien etmalen lijken mij wel ruim voldoende voor een finalelijstje.
0
geplaatst: 14 november 2023, 20:39 uur
Choconas schreef:
waarvan je er zeven op volgorde zet en er dertien weglaat.
waarvan je er zeven op volgorde zet en er dertien weglaat.
Ja precies, je hoeft er geen 20 op volgorde te zetten. In de finale kan ik er geen 25 weglaten.
Voor de dagelijkse ladders hoef ik in deze fase van het spel hoogstens 2, misschien heel soms 3 liedjes te herluisteren, voor de eindlijst heb ik er 32(!) om te herluisteren en tegen elkaar af te wegen. Zeker in de midden tot onderste regionen vind ik dat een stuk lastiger.
4
geplaatst: 14 november 2023, 21:00 uur
Jij stemt toch blind, dus jouw mening telt hier niet echt mee.
0
geplaatst: 14 november 2023, 21:08 uur
Koenr schreef:
Voor de dagelijkse ladders hoef ik in deze fase van het spel hoogstens 2, misschien heel soms 3 liedjes te herluisteren, voor de eindlijst heb ik er 32(!) om te herluisteren en tegen elkaar af te wegen. Zeker in de midden tot onderste regionen vind ik dat een stuk lastiger.
Exact daarom is het goed in verhouding: tien keer zoveel liedjes om te herbeluisteren, tien keer zoveel de tijd.
0
geplaatst: 14 november 2023, 21:19 uur
Compleet oneens, maar goed, we gaan elkaar hier niet vinden. Met de ladder ben ik meestal nog geen 5 min bezig, met de volgorde van de finale vele malen langer.
1
geplaatst: 14 november 2023, 21:23 uur
Ik heb ook niet echt het gevoel dat we nader tot elkaar komen. Fascinerend wel, hoe anders we dit benaderen. Daar moeten we het nog maar eens over hebben onder het genot van een drankje, als we elkaar weer tijdens een festival tegenkomen! 

1
geplaatst: 14 november 2023, 21:37 uur
Bij niet geheel bekende nummers, voor zover die er nog zijn in deze fase, hoef ik echt niet het hele nummer opnieuw te beluisteren om een weging te kunnen maken. Dan heb ik aan 10-30 seconden wel genoeg 
Dus welke methode ook wordt gekozen, of aangehouden, ik vind het best, maar aan 10 dagen moet een ieder toch genoeg hebben om 32 nummers op volgorde te zetten? Hoe sociaal je leven ook is. Zie wel wat het wordt.

Dus welke methode ook wordt gekozen, of aangehouden, ik vind het best, maar aan 10 dagen moet een ieder toch genoeg hebben om 32 nummers op volgorde te zetten? Hoe sociaal je leven ook is. Zie wel wat het wordt.
1
geplaatst: 14 november 2023, 21:39 uur
10 dagen voor de finale is wat kort, maar 1 dag voor een ladder in deze fase van het spel ook. Ik blijf maar wikken en wegen 
Maar even serieus, Koenr heeft natuurlijk gelijk. Ik luister altijd de volledige finale en die moet ook volledig gerangschikt worden. Dat kost toch echt meer tijd dan een paar ladders.

Maar even serieus, Koenr heeft natuurlijk gelijk. Ik luister altijd de volledige finale en die moet ook volledig gerangschikt worden. Dat kost toch echt meer tijd dan een paar ladders.
5
geplaatst: 15 november 2023, 00:16 uur
3
geplaatst: 15 november 2023, 09:10 uur
Koenr schreef:
OK, Koen Jong-un.
4
geplaatst: 15 november 2023, 15:57 uur
luigifort schreef:
Ik heb een jaar nodig...
Ik heb een jaar nodig...
Zelfde keukentafel, ander jaar...
En dat is vandaag, vandaag komt luigi terug Arno
https://media2.gmgroup.be/Willys-en-Marjetten-alien.jpg
4
geplaatst: 15 november 2023, 16:03 uur
Johnny Marr schreef:
(afbeelding)
Luigi die weer geland is op de planeet MusicMeter:https://i.makeagif.com/media/11-13-2017/0gTSiM.gif(quote)
(afbeelding)
2
geplaatst: 15 november 2023, 16:13 uur
Ik kom zeker in vrede, jullie moeten alleen geen ruzie zoeken 

2
geplaatst: 15 november 2023, 17:36 uur
El Ninjo schreef:
In principe staat zondag 10 december nu in de Orinoco-agenda.(quote)
0
geplaatst: 15 november 2023, 20:27 uur
El Ninjo schreef:
met Jorge Ben - Oba, Lá Vem Ela die op plaats 346 is beland.
Heb ik iets gemist?met Jorge Ben - Oba, Lá Vem Ela die op plaats 346 is beland.
Is de placering van de nummers 161-2000 al ergens terug te lezen?
* denotes required fields.