MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Baby - KO

zoeken in:
jeb777
1-0

4-1 ik blijf erbij

Ast
3-1

6. Tracy Chapman - Baby Can I Hold You vs Elvis Presley - (You're So Square) Baby I Don't Care

Ast
3-1

jeb777
4-2

Ik vermoed dat bij de volgende stem deze battle wel beslist zal zijn, maar ik moet eventjes de deur uit. De volgende ronde (niets minder dan de halve finale) zal niet vóór 16.00 gestart gaan worden.

Edit: Oeh, jdw maakt t nog spannend. Nu weet ik iig zeker dat de volgende stem beslissend is

De kwartfinales zijn gespeeld. Ik ga eerder tijd hebben dan verwacht dus rond 15.00 starten de halve finales.

Halve finales

https://cdn-prod.medicalnewstoday.com/content/images/articles/309/309467/babies-play-music.jpg

Welke songs strijden om de eeuwige roem en welke sneuvelen er nog zo dicht bij de finishlijn? Roept u maar. We gaan tot de 8, met 1 stem verschil.

1. Gene Vincent – Baby Blue vs Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down)
2. Chris Isaak – Baby Did a Bad Bad Thing vs Janis Joplin – Cry Baby
3. Tracy Chapman - Baby Can I Hold You vs The Ronettes – Be My Baby
Tot de 8, met 1 stem verschil

1. Gene Vincent – Baby Blue vs Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down)

jeb777
1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 04:17 uur

geplaatst: vandaag om 04:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.