MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Baby - KO

zoeken in:
Allebei erg leuk. Wat zeg ik, alle 6 erg leuk. Of is dit een te positief geluid voor op het internet? Deal er maar mee! Alle 6 leuk. Hoppa, 6 terechte halve finalisten. Okay, dat zou ik bij welke 6 songs dan ook getypt hebben, maar dan nog. Big whoop, wanna fight about it?? Beetje positiviteit ipv alles afbranden wat niet 100% je eigen smaak is, mag ook wel eens.

The power of positivity. It's a new day, oh yes it is!

2-2

Ast
2-3

3-4 lastige keuze

Puntje van mijn stoel.

Het zou zomaar kunnen dat 8 voorkeursstemmen net eentje teveel is om lekker door te lopen, maar laten we het toch maar gewoon op 8 staan. Dat verdienen deze songs wel.

Zijn er nog stemmers die op de eerste halve finale willen stemmen of wordt het de suffe 24-uurs-regel? We gaan het zien. Nog een dikke 2 uur te gaan voordat deze battle wordt gesloten.

2. Chris Isaak – Baby Did a Bad Bad Thing vs Janis Joplin – Cry Baby

jeb777
1-1

3-2, die eerste gaat me, hoe vet ook, toch teveel richting gimmick.

Ast
4-3

Onmogelijke keuze. Muntje opgegooid.

4-5

Going once.....

Going twice....

Joplin door na 24 uur.

3. Tracy Chapman - Baby Can I Hold You vs The Ronettes – Be My Baby

1-1

Dit is de finale.

jeb777
1-2

Ast
1-4

Gast
geplaatst: vandaag om 04:17 uur

geplaatst: vandaag om 04:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.