Muziek / Muziekgames / Muziekquiz
zoeken in:
0
titan (crew)
geplaatst: 4 mei 2004, 14:32 uur
Ik heb voor jullie een muziekquiz in elkaar geflanst. Aanvankelijk van wat jullie het beste uitkomt wordt hij volgende week dinsdag (11 mei) of woensdag (12 mei) om 21:00 gehouden. Hij gaat alleen door bij minimaal 5 deelnemers. Wie doet er mee?
0
geplaatst: 4 mei 2004, 14:41 uur
Ik doe wel mee. 
En nu maar hopen dat de vragen iets verder reiken dan alleen het Britpop-straatje (erg lange straat, trouwens), anders maak ik zelfs bij absentie van dhr. titan geen enkele kans
Quiz is dan via de chat, neem ik aan?

En nu maar hopen dat de vragen iets verder reiken dan alleen het Britpop-straatje (erg lange straat, trouwens), anders maak ik zelfs bij absentie van dhr. titan geen enkele kans

Quiz is dan via de chat, neem ik aan?
0
geplaatst: 4 mei 2004, 14:47 uur
Ik doe wel mee. Zal er wel niet veel van bakken want ik heb alleen maar heel onzinnige specifieke muziekkennis over bands waar geen mens in geinteresseerd is. 

0
SelmaDuim
geplaatst: 4 mei 2004, 14:51 uur
dan heeft het voor mij geen zin

jij weet alles!!!!

maar zeker een leuk idee

0
titan (crew)
geplaatst: 4 mei 2004, 15:08 uur
De quiz gaat inderdaad via de chat en ik heb getracht de vragen zo breed mogelijk te houden, dus niet alleen over Britpop en andere door mij aanbeden genres
.
Is er nog een specifieke voorkeur voor dinsdag of woensdag?
.Is er nog een specifieke voorkeur voor dinsdag of woensdag?
0
geplaatst: 4 mei 2004, 15:13 uur
Mij ook niet, ik kan allebei de avonden niet.
Hopelijk een andere keer wel!
Hopelijk een andere keer wel!
0
JonnieBrasco
geplaatst: 4 mei 2004, 18:08 uur
Leuk idee! Ik doe mee, maar je stelt zelf de vragen? Of laat je Jordy de vragen stellen middels een 'trivia-bot', zoals ook de trivia-spelletjes op irc/msn gaan?
0
titan (crew)
geplaatst: 4 mei 2004, 18:46 uur
Neo, wellicht heb je nog wat leuke vragen over filmmuziek, die zitten er nu nog (haast) niet in.
0
geplaatst: 5 mei 2004, 14:41 uur
Altijd heb ik wel wat leuks, alleen ik weet niet hoe ik dat moet gaan inschatten (qua score kennis van de gebruikers over het algemeen). Nou ik stuur wel wat naar je toe 

0
geplaatst: 6 mei 2004, 17:06 uur
0
titan (crew)
geplaatst: 11 mei 2004, 19:33 uur
Nog even ter herinnering: morgenavond om 21:00 begint (via de chat) de 1e muziekquiz op musicmeter.
0
geplaatst: 11 mei 2004, 19:35 uur
Nog een keer bedankt voor het initiatief, titan 
Ik kijk er al naar uit om af te gaan als een gieter
Ik en feiten
En toch blijft het ontzettend leuk, zo'n quiz

Ik kijk er al naar uit om af te gaan als een gieter

Ik en feiten

En toch blijft het ontzettend leuk, zo'n quiz

0
ElMeroMero
geplaatst: 11 mei 2004, 19:46 uur
Ik moet helaas studeren voor een cursus
. Volgende keer ben ik zeker van de partij.
. Volgende keer ben ik zeker van de partij.
0
geplaatst: 11 mei 2004, 19:57 uur
Oh drat, goed dat je me even herinnert! De mogelijkheid is aanwezig dat er morgen iets tussen gaat komen, laat ik zo snel mogelijk weten.
0
geplaatst: 12 mei 2004, 00:25 uur
Sorry dat ik er niet bij was. Ik had onverwacht uitje. De productkennis van al het personeel van de BCC moest wat bijgeschroefd worden. Niet dat ze niks weten, maar in mei komen alle bedrijven met hun nieuwste snufjes en hoogstaande techniekjes, vandaar... Dus vandaar dat ik er niet was.. Jammerlijk genoeg heb ik nu dus een mijlpaal op Musicmeter gemist..
0
ElMeroMero
geplaatst: 12 mei 2004, 00:28 uur
Daan, de muziekquiz is vanavond pas 
Je hebt dus nog niets gemist...

Je hebt dus nog niets gemist...
0
geplaatst: 12 mei 2004, 09:11 uur
Kee, knoop door. Ik kom meedoen. Hoeveel participanten hebben we nu?
* denotes required fields.