MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Muziekquiz

zoeken in:
titan (crew)
Ik heb voor jullie een muziekquiz in elkaar geflanst. Aanvankelijk van wat jullie het beste uitkomt wordt hij volgende week dinsdag (11 mei) of woensdag (12 mei) om 21:00 gehouden. Hij gaat alleen door bij minimaal 5 deelnemers. Wie doet er mee?

Ik doe wel mee.

En nu maar hopen dat de vragen iets verder reiken dan alleen het Britpop-straatje (erg lange straat, trouwens), anders maak ik zelfs bij absentie van dhr. titan geen enkele kans

Quiz is dan via de chat, neem ik aan?

Wel - ik wel best nog eens glorieus ten onder gaan

Ik doe zeker mee!

Yak
Ik doe wel mee. Zal er wel niet veel van bakken want ik heb alleen maar heel onzinnige specifieke muziekkennis over bands waar geen mens in geinteresseerd is.

SelmaDuim
starbright boy schreef:

Ik doe zeker mee!

dan heeft het voor mij geen zin
jij weet alles!!!!

maar zeker een leuk idee

titan (crew)
De quiz gaat inderdaad via de chat en ik heb getracht de vragen zo breed mogelijk te houden, dus niet alleen over Britpop en andere door mij aanbeden genres .

Is er nog een specifieke voorkeur voor dinsdag of woensdag?

SelmaDuim
mij maakt het niet uit

Mij ook niet, ik kan allebei de avonden niet.

Hopelijk een andere keer wel!

Ik wil ook meedoen!!!

Yak
Bij voorkeur woensdag.

Helaas.......ook ik kan beiden avonden niet

JonnieBrasco
Leuk idee! Ik doe mee, maar je stelt zelf de vragen? Of laat je Jordy de vragen stellen middels een 'trivia-bot', zoals ook de trivia-spelletjes op irc/msn gaan?

titan (crew)
Ik stel de vragen zelf via de chat.

Hey leuk, wordt #musicmeter even flink ontmaagd!

titan (crew)
Neo, wellicht heb je nog wat leuke vragen over filmmuziek, die zitten er nu nog (haast) niet in.

Ik doe ook wel mee..

neo
Altijd heb ik wel wat leuks, alleen ik weet niet hoe ik dat moet gaan inschatten (qua score kennis van de gebruikers over het algemeen). Nou ik stuur wel wat naar je toe

Yak schreef:

Bij voorkeur woensdag.
Me too, ik ben dinsdag de 11e verhinderd!

Woensdag dus maar?

titan (crew)
Het wordt definitief woensdag 12 mei om 21:00.

Yak
titan schreef:

Het wordt definitief woensdag 12 mei om 21:00.

Deal! Channel #musicmeter op Quicknet, neem ik aan?

titan (crew)
Ik doe het gewoon via de site.

titan (crew)
Nog even ter herinnering: morgenavond om 21:00 begint (via de chat) de 1e muziekquiz op musicmeter.

Nog een keer bedankt voor het initiatief, titan

Ik kijk er al naar uit om af te gaan als een gieter

Ik en feiten

En toch blijft het ontzettend leuk, zo'n quiz

ElMeroMero
Ik moet helaas studeren voor een cursus . Volgende keer ben ik zeker van de partij.

Yak
Oh drat, goed dat je me even herinnert! De mogelijkheid is aanwezig dat er morgen iets tussen gaat komen, laat ik zo snel mogelijk weten.

Sorry dat ik er niet bij was. Ik had onverwacht uitje. De productkennis van al het personeel van de BCC moest wat bijgeschroefd worden. Niet dat ze niks weten, maar in mei komen alle bedrijven met hun nieuwste snufjes en hoogstaande techniekjes, vandaar... Dus vandaar dat ik er niet was.. Jammerlijk genoeg heb ik nu dus een mijlpaal op Musicmeter gemist..

ElMeroMero
Daan, de muziekquiz is vanavond pas

Je hebt dus nog niets gemist...

Yak
Kee, knoop door. Ik kom meedoen. Hoeveel participanten hebben we nu?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:29 uur

geplaatst: vandaag om 04:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.