Muziek / Muziekgames / Muziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2004, 14:21 uur
Ik zou graag meedoen, maar ik *moet* (wil heel graag) toch echt de Peking Express kijken om half 9.
Niet echt de moeite waard een half uurtje denk ik.... Nxt time!
Niet echt de moeite waard een half uurtje denk ik.... Nxt time!
0
JonnieBrasco
geplaatst: 16 mei 2004, 20:07 uur
De 3e trivia-quiz begint NU zo!
(aERodynamIC, waar blijf je??)
(aERodynamIC, waar blijf je??)
0
geplaatst: 16 mei 2004, 20:12 uur
Heb problemen met computer, kan niet op chat komen, hoop dat het snel verholpen is.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 16 mei 2004, 21:11 uur
De derde ronde zit er al weer op! Het ging rap. De spanning en het plezier was voelbaar
De eindstand is als volgt:
StarbrightBoy: 37
herman: 33
Yak: 17
TO: 14
stepjuh:13
Aerodynamic: 1
Diego: 0
Gedenkwaardig moment: "Vivadixiesubmarinetransmissionplot" in 7 seconde door Herman !!!
Volgend weekend zal er weer een ronde zijn!
De eindstand is als volgt:StarbrightBoy: 37
herman: 33
Yak: 17
TO: 14
stepjuh:13
Aerodynamic: 1
Diego: 0
Gedenkwaardig moment: "Vivadixiesubmarinetransmissionplot" in 7 seconde door Herman !!!
Volgend weekend zal er weer een ronde zijn!
0
geplaatst: 16 mei 2004, 23:05 uur
JonnieBrasco schreef:
En in 7,5 seconden door Yak, daarmee net te laat dus al die moeite voor niks, grom!

0
JonnieBrasco
geplaatst: 21 mei 2004, 22:19 uur
Eerst nog niet; ik heb nog maar een paar nieuwe vragen, Yak hoeveel heb jij er?
0
geplaatst: 22 mei 2004, 01:39 uur
JonnieBrasco schreef:
50.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 22 mei 2004, 01:40 uur
Dat is voor een half uur. Laten we maar ff opsparen voor een uur trivia-plezier 

0
geplaatst: 23 mei 2004, 18:18 uur
Vanavond geen quiz dus? Allez, ik ga nog wel even wat vragen uitdokteren voor de volgende keer dan. 

0
JonnieBrasco
geplaatst: 24 mei 2004, 00:18 uur
Zorgen dat we voor aanstaande weekend wat kunnen organiseren?
0
geplaatst: 14 maart 2005, 17:29 uur
we zoeken nog enkele kanidaten om iedere week mee te spelen met een muziekquiz op het internet. Het is de bedoeling om naar de site te gaan en jullie antwoorden naar mij terug te sturen. Ik bundel dan alle antwoorden en stuur die op onder de naam MMG.
De quiz bestaat uit enkele losse vragen ,hoezen,foto's en geluidsfragmenten. Je vind de site onder www.muziekquiz.be
Je kan ook alleen meespelen , maar ge moet al ne grote kenner zijn. Daarom in groep staan we sterker.
Mijn e-mailadres [email protected]
Hopelijk krijg ik wat reactie
De quiz bestaat uit enkele losse vragen ,hoezen,foto's en geluidsfragmenten. Je vind de site onder www.muziekquiz.be
Je kan ook alleen meespelen , maar ge moet al ne grote kenner zijn. Daarom in groep staan we sterker.
0
geplaatst: 16 maart 2006, 16:23 uur
Leuk voor mensen uit Enschede en omstreken:
De quiz is samengesteld door 'onze' inkoper. De vorige editie werd gewonnen door de programmeur van Poppodium Atak. In de finale won hij van onder meer de programmeur van Podium Twente en een fanatiek quizzer, die ook wel eens op de tv-quiz aardig meedeed. (maar ook voor niet-experts is het erg leuk om eens mee te doen)
Op zowel zaterdag 18 als zaterdag 25 maart gebeurt er sowieso veel leuks rondom muziek. Meer info zie cd-uitleen.nl.
Op zaterdag 25 maart staat de tweede editie van de CD-Uitleen Muziekquiz op het programma. Wil je je eigen muziekkennis eens testen? Meedoen aan een leuke muzikale quiz? En ook nog eens kans maken op een mooie prijs? Doe mee!
De eerste ronde van de quiz begint om 12:15, de finale is om 14:00 afgelopen. Aanmelden voor deelname kan vantevoren via [email protected]. Maar ook toeschouwers zijn van harte welkom!
De eerste ronde van de quiz begint om 12:15, de finale is om 14:00 afgelopen. Aanmelden voor deelname kan vantevoren via [email protected]. Maar ook toeschouwers zijn van harte welkom!
De quiz is samengesteld door 'onze' inkoper. De vorige editie werd gewonnen door de programmeur van Poppodium Atak. In de finale won hij van onder meer de programmeur van Podium Twente en een fanatiek quizzer, die ook wel eens op de tv-quiz aardig meedeed. (maar ook voor niet-experts is het erg leuk om eens mee te doen)
Op zowel zaterdag 18 als zaterdag 25 maart gebeurt er sowieso veel leuks rondom muziek. Meer info zie cd-uitleen.nl.
0
geplaatst: 16 maart 2006, 16:33 uur
serge tettinck schreef:
we zoeken nog enkele kanidaten om iedere week mee te spelen met een muziekquiz op het internet. Het is de bedoeling om naar de site te gaan en jullie antwoorden naar mij terug te sturen. Ik bundel dan alle antwoorden en stuur die op onder de naam MMG.
Dat is wel leuk. Iemand zin mij bij te staan?
0
SelmaDuim
geplaatst: 16 maart 2006, 16:34 uur
Mijn oog valt weer eens op dit topic (thanks to Koekebakker). Wordt het niet weer eens tijd voor een leuk quizje op Musicmeterchat (mIRC)? Als ik me niet vergis moeten er nog wat vragen zijn ergens (herman, JonnieBrasco, Yak, Fisherking, iemand?). Misschien valt er weer eens wat te organiseren, wat jullie? 

0
geplaatst: 16 maart 2006, 16:36 uur
Da's wel goed. Ik heb nog wel ergens wat vragen en ik geloof dat Jonnie er nog wel (veel) meer had.
0
geplaatst: 16 maart 2006, 16:40 uur
Kondig wel ff aan als er een ronde komt, want ik wil ook meedoen en ik kom voor de rest nooit op IRC.
0
geplaatst: 17 maart 2006, 23:12 uur
Vind ik op zich een goed plan Bob, maar ik denk dat er weinig Beatle-fans momenteel on line zijn (ik denk dan vooral aan Hill) Ik ga trouwens afloggen, dus misschien een andere keer. 

0
geplaatst: 17 maart 2006, 23:16 uur
Ik ga wel langskomen Koekebakker, meedoen weet ik niet, maar komen kan geen kwaad 
ook een leuk idee

SelmaDuim schreef:
Mijn oog valt weer eens op dit topic (thanks to Koekebakker). Wordt het niet weer eens tijd voor een leuk quizje op Musicmeterchat (mIRC)? Als ik me niet vergis moeten er nog wat vragen zijn ergens (herman, JonnieBrasco, Yak, Fisherking, iemand?). Misschien valt er weer eens wat te organiseren, wat jullie?

ook een leuk idee

0
geplaatst: 19 maart 2006, 00:09 uur
The Scientist schreef:
Ik ga wel langskomen Koekebakker
Ik ga wel langskomen Koekebakker
Ah, heel goed! En gewoon meedoen, hoor. Ik weet ook al van mensen die nauwelijks iets weten dat ze meedoen, alleen voor de lol. Jij zult allicht meer weten dan zij.
Ben er trouwens helaas zelf niet bij, ben rond die tijd een potje volleyballen in Losser.
0
geplaatst: 27 maart 2006, 16:53 uur
Heb je nog meegedaan, Scientist?

De vijf finalisten, winnaar Arris Roordink is de derde van links. Foto: Peter Olijve.
ARRIS ROORDINK WINT CD-UITLEEN MUZIEKQUIZ
ENSCHEDE – Wie afgelopen zaterdag de centrale bibliotheek binnenliep, kwam langs een podium met nerveuze mannen en vrouwen, die met gespitste oren naar het ene na het andere muziekfragment luisterden. Sommigen schreven driftig, anderen keken vertwijfeld naar het publiek. De vijftien muziekliefhebbers streden om de winst in de muziekquiz van de CD-Uitleen.
Na dertig fragmenten bleven de vijf besten over. In de finale ging het erom wie de fragmenten het snelst herkende. Daarin was het spannend tot het eind. Arris Roordink, programmeur van Poppodium Atak en boeker van Alles Los, bleek de beste van allemaal. Hij was verheugd met de overwinning: ‘Erg leuk om deze quiz eens te winnen, zeker omdat ik er vorig jaar al zo dichtbij was.’ Tijdens de vorige editie moest hij het in de finale nog afleggen tegen fervent quizzer Herman Lansink Rotgerink.
Hoewel Roordink dankzij zijn werk vanzelfsprekend over een grote hoeveelheid muziekkennis beschikt, vond hij de quiz niet eenvoudig. ‘Ik ben natuurlijk goed op de hoogte van de Nederlandse popmuziek, maar dit vond ik behoorlijk lastig. Vooral omdat de quiz erg gevarieerd was. Van klassiek en jazz weet ik bijvoorbeeld veel minder.’
De CD-Uitleen muziekquiz is een jaarlijks terugkerend evenement, georganiseerd door de grootste muziekuitleen van Oost-Nederland.
ENSCHEDE – Wie afgelopen zaterdag de centrale bibliotheek binnenliep, kwam langs een podium met nerveuze mannen en vrouwen, die met gespitste oren naar het ene na het andere muziekfragment luisterden. Sommigen schreven driftig, anderen keken vertwijfeld naar het publiek. De vijftien muziekliefhebbers streden om de winst in de muziekquiz van de CD-Uitleen.
Na dertig fragmenten bleven de vijf besten over. In de finale ging het erom wie de fragmenten het snelst herkende. Daarin was het spannend tot het eind. Arris Roordink, programmeur van Poppodium Atak en boeker van Alles Los, bleek de beste van allemaal. Hij was verheugd met de overwinning: ‘Erg leuk om deze quiz eens te winnen, zeker omdat ik er vorig jaar al zo dichtbij was.’ Tijdens de vorige editie moest hij het in de finale nog afleggen tegen fervent quizzer Herman Lansink Rotgerink.
Hoewel Roordink dankzij zijn werk vanzelfsprekend over een grote hoeveelheid muziekkennis beschikt, vond hij de quiz niet eenvoudig. ‘Ik ben natuurlijk goed op de hoogte van de Nederlandse popmuziek, maar dit vond ik behoorlijk lastig. Vooral omdat de quiz erg gevarieerd was. Van klassiek en jazz weet ik bijvoorbeeld veel minder.’
De CD-Uitleen muziekquiz is een jaarlijks terugkerend evenement, georganiseerd door de grootste muziekuitleen van Oost-Nederland.

De vijf finalisten, winnaar Arris Roordink is de derde van links. Foto: Peter Olijve.
0
Bob Cremers
geplaatst: 22 april 2006, 22:52 uur
De Quiz van Bob Cremers
Van wie is dit nummer Music
Van wie is dit nummer Music
* denotes required fields.