MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Order: Alle Singles Gerangschikt-meter

zoeken in:

Ook, 8.

Scores volgen...

Temptation

Temptation

8

Ik vind hem met de jaren langdradiger worden.
De groove is subliem maar Temptation mist nog de afwerking van de latere singles.

De eerste minuten van de clip zijn heel leuk met een vreselijk herkenbare verleiding voor Victoria.
Liedje en clip gaan wel iets te lang door.

7,8

Ik vermoed dat we voor de volgende single zullen moeten wachten tot maandag.

Scores volgen.............. zei iemand

Ik zou het spelletje meteen overnemen als er niet telkens moest gerekend worden.
Dat wordt al snel een tijdrovende dagtaak en de reden waarom zo'n spelletjes al eens doodbloeden.

Morgen verder gaan met Blue Monday zou anders wel mooi zijn.

Ik snap de Temptation, zou leuk zijn om dit topic door te zetten.
Weet niet of luigifort dat zelf wil doen of dat wil overdragen? Rekenen kan ik eventueel wel doen. Vooralsnog is dit de tussenstand:

1. Everything's Gone Green (8,67, 14)
2. Temptation (8,64, 15)
3. Ceremony (8,62, 21)
4. Procession (7,86, 17)

ik snap luigifort wel, een dagelijks spel bijhouden vergt toch wel extra tijd en aandacht merk ik nu zelf ook .
Bij dit, REM en Madonna kun je uiteraard wel de berekeningen wat ruimte geven, gebeurt ook bij Nieuw in de top 40 waar weken na eerste plaatsing nog cijfers doorkomen of gewijzigd worden

Klopt. Het zijn mooie projecten, maar je bent er zo maanden mee bezig.

Nu vind ik New Order erg goed en is het aantal singles is nog wel redelijk te overzien, dus dan vind ik tellen niet zo'n ramp. Jouw topic kan in theorie eeuwig doorgaan.

herman schreef:
. Jouw topic kan in theorie eeuwig doorgaan.

Wil je je al aanmelden als vakantiewerker?

Privéproblemen Ik wens snel weer verder te gaan
That said, anderen kunnen ook de volgende plaatsen, zoveel heeft dit spel niet om het lijf

Ja, dat krijg je met een bizarre love triangle

Gast
geplaatst: vandaag om 22:19 uur

geplaatst: vandaag om 22:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.