Muziek / Muziekgames / New Order: Alle Singles Gerangschikt-meter
zoeken in:
0
geplaatst: 27 februari 2023, 10:50 uur
Temptation
8
Ik vind hem met de jaren langdradiger worden.
De groove is subliem maar Temptation mist nog de afwerking van de latere singles.
8
Ik vind hem met de jaren langdradiger worden.
De groove is subliem maar Temptation mist nog de afwerking van de latere singles.
0
geplaatst: 28 februari 2023, 17:13 uur
De eerste minuten van de clip zijn heel leuk met een vreselijk herkenbare verleiding voor Victoria.
Liedje en clip gaan wel iets te lang door.
7,8
Liedje en clip gaan wel iets te lang door.
7,8
1
geplaatst: 2 maart 2023, 12:25 uur
Ik vermoed dat we voor de volgende single zullen moeten wachten tot maandag.
0
geplaatst: 5 maart 2023, 10:12 uur
Ik zou het spelletje meteen overnemen als er niet telkens moest gerekend worden.
Dat wordt al snel een tijdrovende dagtaak en de reden waarom zo'n spelletjes al eens doodbloeden.
Morgen verder gaan met Blue Monday zou anders wel mooi zijn.
Dat wordt al snel een tijdrovende dagtaak en de reden waarom zo'n spelletjes al eens doodbloeden.
Morgen verder gaan met Blue Monday zou anders wel mooi zijn.
3
geplaatst: 5 maart 2023, 11:05 uur
Ik snap de Temptation, zou leuk zijn om dit topic door te zetten.
Weet niet of luigifort dat zelf wil doen of dat wil overdragen? Rekenen kan ik eventueel wel doen. Vooralsnog is dit de tussenstand:
1. Everything's Gone Green (8,67, 14)
2. Temptation (8,64, 15)
3. Ceremony (8,62, 21)
4. Procession (7,86, 17)
Weet niet of luigifort dat zelf wil doen of dat wil overdragen? Rekenen kan ik eventueel wel doen. Vooralsnog is dit de tussenstand:
1. Everything's Gone Green (8,67, 14)
2. Temptation (8,64, 15)
3. Ceremony (8,62, 21)
4. Procession (7,86, 17)
1
geplaatst: 5 maart 2023, 11:25 uur
ik snap luigifort wel, een dagelijks spel bijhouden vergt toch wel extra tijd en aandacht merk ik nu zelf ook
.
Bij dit, REM en Madonna kun je uiteraard wel de berekeningen wat ruimte geven, gebeurt ook bij Nieuw in de top 40 waar weken na eerste plaatsing nog cijfers doorkomen of gewijzigd worden
.Bij dit, REM en Madonna kun je uiteraard wel de berekeningen wat ruimte geven, gebeurt ook bij Nieuw in de top 40 waar weken na eerste plaatsing nog cijfers doorkomen of gewijzigd worden
2
geplaatst: 5 maart 2023, 11:29 uur
Klopt. Het zijn mooie projecten, maar je bent er zo maanden mee bezig.
Nu vind ik New Order erg goed en is het aantal singles is nog wel redelijk te overzien, dus dan vind ik tellen niet zo'n ramp. Jouw topic kan in theorie eeuwig doorgaan.
Nu vind ik New Order erg goed en is het aantal singles is nog wel redelijk te overzien, dus dan vind ik tellen niet zo'n ramp. Jouw topic kan in theorie eeuwig doorgaan.
2
geplaatst: 5 maart 2023, 11:32 uur
herman schreef:
. Jouw topic kan in theorie eeuwig doorgaan.
. Jouw topic kan in theorie eeuwig doorgaan.
Wil je je al aanmelden als vakantiewerker?

3
geplaatst: 5 maart 2023, 12:44 uur
Privéproblemen
Ik wens snel weer verder te gaan 
That said, anderen kunnen ook de volgende plaatsen, zoveel heeft dit spel niet om het lijf
Ik wens snel weer verder te gaan 
That said, anderen kunnen ook de volgende plaatsen, zoveel heeft dit spel niet om het lijf

* denotes required fields.