menu

Muziek / Muziekgames / New Order: Alle Singles Gerangschikt-meter

zoeken in:
avatar van luigifort


Ceremony

avatar van johan de witt
Doen Joy Division en Electronic ook mee

avatar van luigifort
Nee, wel Johnny Marr



avatar van luigifort
123poetertjes , 50tracks , aerobag , aERodynamIC , andré , AOVV , arcade monkeys , Arno , Arrie , ArthurDZ , AstroStart , Bartjeking , bonothecat , Brunniepoo , Bucquoy , Cannondale , Casartelli , catdog , chevy93 , Choconas , Co Jackso , Coma Cat , Cor , cosmic kid , curufin , CWTAB , Dance Lover , danny de punk , DenDimi , Dim , dircky007 , divart , DjFrankie , dumb_helicopter , Dwejkk_ , dynamo d , ECooper , Edgar18 , El Ninjo , EvilDrSmith , Fathead , Finidi , Finn , forzautregivo , Funky Bookie , Gebruiker43757 , gerre , Glen Hansard , Grafmat , GrafGantz , Gretz , Guessmaker , Gyzzz , Hedser , herman , hoi123 , jeroentjuhh , Jester , JoaMuse , johan de witt , Johnny Marr , Johnny Marrissey , jordidj1 , Joren999 , Justus18 , kaj_666 , Koenr , laxus11 , likeahurricane , LucM , luigifort , Lukas , madmadder , Marco dB , marsupilami , Marty McFly , Marzipaintree , Mastroianni , mauricedegier , Mausie , Mexicanobakker , mol , motel matches , Mozzer , MRDammann , musicfriek , nico1616 , Nicolage Rico , niels94 , Omsk , Onweerwolf , orbit , Outlaw104 , Papartis , pauljojo , Poeha , Poek , Porcupine Head , postpunker , ranboy , ranja , Razoreater , remcodulac , Ries_72 , Riesdude , Rob071 , Robbie34 , Rudi S , Rufus , Salvadore , SanderT , SBube , Scorpion_21 , Shaky , shimahero , shinybeast , Silent_shout , Simon77 , sj0n88 , sokra , Spul , starbright boy , stardust_be , STaRS , tafkat , tbouwh , Teunnis , thelion , The Eraser , the viking , Titmeister , TornadoEF5 , vigil , Vince vega , VladTheImpaler , wendyvortex , WhyNotSmile , willemdeux , yeahyeahyeah


avatar van EvilDrSmith
Allemachtig, alwéér een singlediscografiespelletje? Alsof ik niks beters te doen heb. Nou, eh...

Evenwel een mooie, relaxte manier om eens wat meer van deze band te luisteren, want ik beschouw het nog steeds (onterecht, I know) als "de band na...".

Ik zie trouwens op RYM dat ze vier keer (!) een tweede plaats hebben gescoord met best gewaardeerde single van het jaar (1983, 1986, 1987 en dit nummer uit 1981). En nog een 3e plek in 1982. Da's best indrukwekkend. En zonder met name de Talking Heads en The Cure zou het nóg indrukwekkender zijn geweest. Ze zijn de Joop Zoetemelk van de singles op RYM (maar zonder uiteindelijke zege).

8,5

avatar van dazzler
johan de witt schreef:
Doen Joy Division en Electronic ook mee

Niet getagd. Dus ik mag ook niet meedoen.



avatar van pureshores
dazzler schreef:
(quote)

Niet getagd. Dus ik mag ook niet meedoen.



ik ook niet, so much for a Fine time

avatar van pureshores
Mijn illegale stem 7





avatar van luigifort
dazzler schreef:
(quote)

Niet getagd. Dus ik mag ook niet meedoen.

Was een willekeurige taglijst ergens. Meer users zullen er niet opstaan...



avatar van dazzler
luigifort schreef:
Was een willekeurige taglijst ergens. Meer users zullen er niet opstaan...

Jaja... maar ondertussen wordt hier toch maar de spot met mij gedreven.

Ceremony

9

Opvallend dat Hannetts singles Transmission, Love Will Tear Us Apart en Ceremony bombastischer klinken dan zijn productiewerk voor de bijhorende albums. En daarom net geen tien voor deze prachtsong.

Dim
luigifort Dank voor de tag

8,1

avatar van Marzipaintree
luigifort schreef:
Was een willekeurige taglijst ergens. Meer users zullen er niet opstaan...
dazzler schreef:
Jaja... maar ondertussen wordt hier toch maar de spot met mij gedreven.
Met wie niet? Ik lees dat ik behoor tot de willekeur.

pureshores schreef:
Mijn illegale stem 7
Nee, dit heet in de statistiek afwijkend gedrag.

Mijn stem: 9

avatar van Finn
Wordt er dagelijks een andere single gepost, of wat is het plan?


avatar van dazzler
Marzipaintree schreef:
Met wie niet? Ik lees dat ik behoor tot de willekeur.

Ik doelde op de Joy Division / Electronic opmerking. Een insider wellicht want gelinkt aan een ander topic.


avatar van luigifort
Finn schreef:
Wordt er dagelijks een andere single gepost, of wat is het plan?

Na ongeveer 24 uur volgt de volgende single...chronologisch...


Gast
geplaatst: vandaag om 11:08 uur

geplaatst: vandaag om 11:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.