MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Bandnamen die in een andere taal iets anders betekenen

zoeken in:

Mssr Renard

Mssr Renard

Alsof ze tussen twee dark roomactiviteiten even genieten van een kringspierpauzemomentje: het is een gekke wereld.
Kontrust

Mssr Renard
Twee keer niet okay. Kan het racisme en de vuilbekkerij achterwege blijven ajb?

Mssr Renard
Deze Spaanse band heet Daar

cosmic kid (moderator)
Mssr Renard schreef:
Twee keer niet okay. Kan het racisme en de vuilbekkerij achterwege blijven ajb?

Eens. Wij, de mods, vinden de grap ook smakeloos en toch laten we hem staan. Verzoek aan iedereen om binnen de grenzen van betamelijke (wat dat ook moge zijn) te reageren en binnen de gedragsregels van de site.

Dat gezegd hebbende is dat ook het risico van dit topic. We houden jullie in de gaten

Mssr Renard
De voornaam van deze drummer/rapper: Kassa Overall

DjFrankie (moderator)
Puts Marie

Een Puts is een emmer, maar wordt uitgesproken hier als Poets.

Last Poets

Mssr Renard

Maroulita de Kol - MusicMeter.nl

Daar ga ik dan maar vanuit, dat het geen Nederlands is. Ze is Griekse.

Arib verstopt op Kamerstuk 34452, nr. 2 | Overheid.nl > Officiële bekendmakingen - zoek.officielebekendmakingen.nl een populaire Britse band in een zin:

"Conform artikel 8, tweede lid, van eerder genoemde wet leg ik deze aanklacht hierbij aan u voor. "

Poek schreef:
Arib verstopt op Kamerstuk 34452, nr. 2 | Overheid.nl > Officiële bekendmakingen - zoek.officielebekendmakingen.nl een populaire Britse band in een zin:

"Conform artikel 8, tweede lid, van eerder genoemde wet leg ik deze aanklacht hierbij aan u voor. "

Ik heb me een tijdje scheel gestaard, maar ik heb hem hoor!

WVTRVE
Mondkopf is wel een leuke. Althans, voor de helft.

Hoe noem je het als een faillisement van een bekend bedrijf van liften en roltrappen voorkomen wordt?

Otis redding

Mssr Renard
Roberta Flack, moest ik nog aan denken deze week.

Mssr Renard

Ook de heer Springsteen is nog niet genoemd.

Mssr Renard
Frans Bak en Jeppe Kaas (beiden uit Denemarken):

Frans Bak & Jeppe Kaas - MusicMeter.nl

Grian Chatten

Dat deze nog niet geweest is:

Cud - MusicMeter.nl

Gat Decor

Mssr Renard
Argent - MusicMeter.nl

Genoemd naar de britse toetsenist, componist bandleider Rod Argent (oa The Zombies en zijn band Argent).

In het frans betekent het geld. Ik ben dan ook benieuwd hoe de Fransen deze bandnaam uitspreken,

Mssr Renard
Deze (West-)Duitse toetsenist heet Jeff Beer

In het duits is een beer een bes (geloof ik), in het nederlands en in het engels betekent het iets anders (een dier of een bier).

Gast
geplaatst: vandaag om 23:08 uur

geplaatst: vandaag om 23:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.