Muziek / Muziekgames / Bandnamen die in een andere taal iets anders betekenen
zoeken in:
2
geplaatst: 21 oktober 2023, 20:52 uur
Alsof ze tussen twee dark roomactiviteiten even genieten van een kringspierpauzemomentje: het is een gekke wereld.
Kontrust
Kontrust
0
Mssr Renard
geplaatst: 22 oktober 2023, 19:17 uur
Twee keer niet okay. Kan het racisme en de vuilbekkerij achterwege blijven ajb?
3
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 23 oktober 2023, 19:39 uur
Mssr Renard schreef:
Eens. Wij, de mods, vinden de grap ook smakeloos en toch laten we hem staan. Verzoek aan iedereen om binnen de grenzen van betamelijke (wat dat ook moge zijn) te reageren en binnen de gedragsregels van de site.
Dat gezegd hebbende is dat ook het risico van dit topic. We houden jullie in de gaten

1
Mssr Renard
geplaatst: 23 oktober 2023, 21:21 uur
De voornaam van deze drummer/rapper: Kassa Overall
1
geplaatst: 1 februari 2024, 13:01 uur
Maroulita de Kol - MusicMeter.nl
Daar ga ik dan maar vanuit, dat het geen Nederlands is. Ze is Griekse.
Daar ga ik dan maar vanuit, dat het geen Nederlands is. Ze is Griekse.
2
geplaatst: 1 februari 2024, 14:55 uur
Arib verstopt op Kamerstuk 34452, nr. 2 | Overheid.nl > Officiële bekendmakingen - zoek.officielebekendmakingen.nl een populaire Britse band in een zin:
"Conform artikel 8, tweede lid, van eerder genoemde wet leg ik deze aanklacht hierbij aan u voor. "
"Conform artikel 8, tweede lid, van eerder genoemde wet leg ik deze aanklacht hierbij aan u voor. "
1
geplaatst: 7 februari 2024, 21:08 uur
Poek schreef:
Arib verstopt op Kamerstuk 34452, nr. 2 | Overheid.nl > Officiële bekendmakingen - zoek.officielebekendmakingen.nl een populaire Britse band in een zin:
Ik heb me een tijdje scheel gestaard, maar ik heb hem hoor!

1
geplaatst: 27 februari 2024, 11:17 uur
Hoe noem je het als een faillisement van een bekend bedrijf van liften en roltrappen voorkomen wordt?
Otis redding
Otis redding
0
Mssr Renard
geplaatst: 27 februari 2024, 11:33 uur
Roberta Flack, moest ik nog aan denken deze week.
3
geplaatst: 2 april 2024, 13:09 uur
0
Mssr Renard
geplaatst: 24 mei 2024, 09:11 uur
Argent - MusicMeter.nl
Genoemd naar de britse toetsenist, componist bandleider Rod Argent (oa The Zombies en zijn band Argent).
In het frans betekent het geld. Ik ben dan ook benieuwd hoe de Fransen deze bandnaam uitspreken,
Genoemd naar de britse toetsenist, componist bandleider Rod Argent (oa The Zombies en zijn band Argent).
In het frans betekent het geld. Ik ben dan ook benieuwd hoe de Fransen deze bandnaam uitspreken,
0
Mssr Renard
geplaatst: 28 mei 2024, 13:11 uur
Deze (West-)Duitse toetsenist heet Jeff Beer
In het duits is een beer een bes (geloof ik), in het nederlands en in het engels betekent het iets anders (een dier of een bier).
In het duits is een beer een bes (geloof ik), in het nederlands en in het engels betekent het iets anders (een dier of een bier).
* denotes required fields.