Muziek / Muziekgames / De Grote 80's K.O. (#2)
zoeken in:
0
Zack
geplaatst: 31 juli 2023, 09:05 uur
6-6
Keyboard muziek heeft de voorkeur voor 5 man en een paardenkop hier....dat mag , maar is zeer eenzijdig natuurlijk (niet compleet ook)
Keyboard muziek heeft de voorkeur voor 5 man en een paardenkop hier....dat mag , maar is zeer eenzijdig natuurlijk (niet compleet ook)
0
geplaatst: 31 juli 2023, 09:22 uur
46. Prefab Sprout - When Love Breaks Down Vs. Cock Robin - The Promise You Made
0-1
0-1
6
geplaatst: 31 juli 2023, 09:33 uur
Zack schreef:
6-6
6-6
Beste Zack,
Deelname aan deze KO is conform de MuMe reglementen niet verplicht. In deze KO bestaat de kans dat er regelmatig een keyboard voorbij komt. Dat is immers een veelgebruikt instrument dat zeker in dit decennium aan populariteit heeft gewonnen. Voor KO’s met hoofdzakelijk gitaar en drums verwijs ik graag door naar andere topics op dit forum.
Met vriendelijke groet,
Richard Paardenkop
3
geplaatst: 31 juli 2023, 09:44 uur
2-7
Mooi van de vorige, Feargal voerde daar even de boventone (jaja, ik vind m zelf wel leuk
)
Mooi van de vorige, Feargal voerde daar even de boventone (jaja, ik vind m zelf wel leuk
)
0
geplaatst: 31 juli 2023, 09:50 uur
2-8
47. Billy Idol - White Wedding, pt. 1 Vs. Roxy Music - Avalon
0-1
47. Billy Idol - White Wedding, pt. 1 Vs. Roxy Music - Avalon
0-1
0
geplaatst: 31 juli 2023, 09:53 uur
vigil schreef:
2-7
)
2-7
) Wat ik ook apart vind, was dat Feargal daarna verder ging onder de naam The Assembly, maar hij kwam niet verder dan 2 tracks .. was niet echt genoeg voor een verzamelaar
* denotes required fields.