Muziek / Muziekgames / De Grote 80's K.O. (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 3 augustus 2023, 14:03 uur
Ries_72 schreef:
Let’s Dance enkel op gitaar zou niet hebben geleid tot de revival van Bowie in de 80’s ..
(quote)
Let’s Dance enkel op gitaar zou niet hebben geleid tot de revival van Bowie in de 80’s ..
Ja, waar is Modern Love eigenlijk?
1
geplaatst: 3 augustus 2023, 14:03 uur
Neejoh, avalon is één van de mooiste nummers ooit gemaakt imo. Al ben ik verder niet zo'n fan van Roxy Music.
0
geplaatst: 3 augustus 2023, 14:05 uur
2
geplaatst: 3 augustus 2023, 14:12 uur
Juul1998B schreef:
Neejoh, avalon is één van de mooiste nummers ooit gemaakt imo, Al ben ik verder niet zo'n fan van Roxy Music.
Neejoh, avalon is één van de mooiste nummers ooit gemaakt imo, Al ben ik verder niet zo'n fan van Roxy Music.
Heb ik andersom .. de eerste 4 of 5 albums prima - daarna iets te veel standje Sky Radio ..
0
geplaatst: 3 augustus 2023, 14:31 uur
12. David Bowie & Pat Metheny Group - This Is Not America Vs. Genesis - Mama
0-1
0-1
0
geplaatst: 3 augustus 2023, 14:34 uur
3-2
De twee beste nummers die nog over zijn, tegen elkaar. Zund!
De twee beste nummers die nog over zijn, tegen elkaar. Zund!
1
Zack
geplaatst: 3 augustus 2023, 14:51 uur
7-4

Verder is dit gewoon onderdeel van her spel , beetje pesten , bal terugkaatsen.....ik haat niet , zo wordt het ingevuld/gebracht
Ik heb zelf een keyboard , NGD in mijn top 10 rn Remain in Light is geen AC/DC
Juul1998B schreef:
Ik heb je nu al een paar keer zien haten op keyboardnummers, wat is daar mis mee?
Er is meer dan een gitaar....
Nee , eigenlijk niet....luister maar danet Let There Be Rock (quote)
Ik heb je nu al een paar keer zien haten op keyboardnummers, wat is daar mis mee?

Er is meer dan een gitaar....

Verder is dit gewoon onderdeel van her spel , beetje pesten , bal terugkaatsen.....ik haat niet , zo wordt het ingevuld/gebracht

Ik heb zelf een keyboard , NGD in mijn top 10 rn Remain in Light is geen AC/DC

* denotes required fields.