MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 80's K.O. (#2)

zoeken in:
6-5

En hoe the f is the forest eruit????
Jullie snappen er niets van

Ja sensatie wel. Had t bos wel od finale verwacht. Niet dat ik t erg vind.

150. Bruce Springsteen - Tougher Than The Rest Vs. Status Quo - (You’re) In the Army Now

0 1

Scorpion_21
Wij stemmen zo verschillend dat ik vaak niet eens meer naar de artiest kijk maar gewoon het tegenovergestelde invul van jou

2-1

Juul1998B schreef:
Scorpion_21
Wij stemmen zo verschillend dat ik vaak niet eens meer naar de artiest kijk maar gewoon het tegenovergestelde invul van jou

Lol. Nou laten we eens zien of er n battle komt waarbij we wel hetzelfde stemmen. Van wat voor artiesten hou je?

3-1

4-1

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Lol. Nou laten we eens zien of er n battle komt waarbij we wel hetzelfde stemmen. Van wat voor artiesten hou je?

Mn top 10 artiesten en albums geeft een redelijk inzicht en mn lastfm een compleet inzicht

Juul1998B schreef:
(quote)

Mn top 10 artiesten en albums geeft een redelijk inzicht en mn lastfm en compleet inzicht
ah ja en check mijn top 10 en zie dat we idd weinig overeenkomsten hebben. Arctic monkeys vind ik zeker ook tof. Maar dat duurt nog n paar decennia

151. Elton John - I'm Still Standing Vs. Dire Straits - Private Investigations

0-1

Hee, jullie stemmen hetzelfde

3-3

Zack
4-4

fenomenale compositie!

4-5

4-6

152. Rock Steady Crew - (Hey You) The Rock Steady Crew Vs. Tracy Chapman - Talkin' 'bout a Revolution

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 08:55 uur

geplaatst: vandaag om 08:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.