Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2-2)
zoeken in:
1
geplaatst: 1 oktober 2023, 14:58 uur
Nooit iets begrepen van de status en postume successen van die dikzak, maar goed: dat heb ik ook niet van de successen van André Rieu en Celine Dion.
The The kan trouwens ook beter.
9-8
9-8
1
geplaatst: 1 oktober 2023, 15:06 uur
EvilDrSmith schreef:
Nooit iets begrepen van de status en postume successen van die dikzak, maar goed: dat heb ik ook niet van de successen van André Rieu en Celine Dion.
9-8
9-8
Van die dikzak? Iets meer respect mag wel naar hem hoor lol.
0
geplaatst: 1 oktober 2023, 15:08 uur
6. Massive Attack - Safe From Harm Vs. Massive Attack - Teardrop
1-0
1-0
1
geplaatst: 1 oktober 2023, 15:18 uur
Jammer voor hem dat hij nog niet dik genoeg was, anders had die speklaag misschien die kogels wel kunnen opvangen.
Dan had hij nu niet die status verworven als "rappermartelaar" en iedereen ingezien wat voor matige, overgewaardeerde troep hij eigenlijk uitbracht en was-ie alsnog in de vergetelheid een vroege dood door obesitas gestorven.
Tong - wang, natuurlijk.
Teardrop is zó veel beter!
4-4
Dan had hij nu niet die status verworven als "rappermartelaar" en iedereen ingezien wat voor matige, overgewaardeerde troep hij eigenlijk uitbracht en was-ie alsnog in de vergetelheid een vroege dood door obesitas gestorven.
Tong - wang, natuurlijk.

Teardrop is zó veel beter!
4-4
4
geplaatst: 1 oktober 2023, 15:19 uur
EvilDrSmith schreef:
Nooit iets begrepen van de status en postume successen van die dikzak
https://i.ibb.co/hMNz8ry/eizyahvhv.jpgNooit iets begrepen van de status en postume successen van die dikzak
3
geplaatst: 1 oktober 2023, 15:21 uur
EvilDrSmith schreef:
Tong - wang, natuurlijk.
(quote)
Jammer voor hem dat hij nog niet dik genoeg was, anders had die speklaag misschien die kogels wel kunnen opvangen.Dan had hij nu niet die status verworven als "rappermartelaar" en iedereen ingezien wat voor matige, overgewaardeerde troep hij eigenlijk uitbracht en was-ie alsnog in de vergetelheid een vroege dood door obesitas gestorven.
Tong - wang, natuurlijk.

Leuk geprobeerd, maar de status als fenomenale rapper had ie al voor z'n dood.
2
geplaatst: 1 oktober 2023, 15:32 uur
Arno schreef:
Baldrick
Baldrick
Dat heb je snel in elkaar geflanst. Thanx for the laugh!EvilDrSmith schreef:
Biggie-dis
Biggie-dis
Arrie schreef:
Leuk geprobeerd, maar de status als fenomenale rapper had ie al voor z'n dood.
In de USA misschien, hier stelde hij nog geen drol voor en scoorde pas hits toen hij zelf was gehit. Leuk geprobeerd, maar de status als fenomenale rapper had ie al voor z'n dood.
Zonder Tupac-fittie en zijn eigen dood zou hij hooguit een cultstatus hebben verworven en geen mainstreambekendheid hebben vergaard (hier in de Benelux). Vind hem trouwens maar een doorsnee rapper: niks bijzonders en behoorlijk beperkt. Vrij matig zelfs.
3
geplaatst: 1 oktober 2023, 15:36 uur
Ik denk niet dat het om 'hits' gaat, geen idee waarom je daar over begint. We waren hier inderdaad minder gefocust op hip-hop als genre dan de VS. Ik denk persoonlijk niet dat het aantal hits dat ie voor z'n dood had nou zo relevant was. Daar heb ik het niet over als ik het over zijn status als fenomenale rapper heb.
Bijzonder dat juist dat hits-argument nu komt van iemand die doorgaans wars is van commercialiteit en hits.
Bijzonder dat juist dat hits-argument nu komt van iemand die doorgaans wars is van commercialiteit en hits.
* denotes required fields.