MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2-2)

zoeken in:

8-7

Ontlopen elkaar niet veel.

Nooit iets begrepen van de status en postume successen van die dikzak, maar goed: dat heb ik ook niet van de successen van André Rieu en Celine Dion.
The The kan trouwens ook beter.
9-8

EvilDrSmith schreef:
Nooit iets begrepen van de status en postume successen van die dikzak, maar goed: dat heb ik ook niet van de successen van André Rieu en Celine Dion.
The The kan trouwens ook beter.
9-8

Van die dikzak? Iets meer respect mag wel naar hem hoor lol.

6. Massive Attack - Safe From Harm Vs. Massive Attack - Teardrop

1-0

2-1

Top dat Juicy door is

3-1 lekker Juicy

Top dat juicy door is idd!!
4-2 beide toppers

4 3

Eindelijk MA tegen elkaar

Juul1998B schreef:

Van die dikzak? Iets meer respect mag wel naar hem hoor lol.
Jammer voor hem dat hij nog niet dik genoeg was, anders had die speklaag misschien die kogels wel kunnen opvangen.
Dan had hij nu niet die status verworven als "rappermartelaar" en iedereen ingezien wat voor matige, overgewaardeerde troep hij eigenlijk uitbracht en was-ie alsnog in de vergetelheid een vroege dood door obesitas gestorven.
Tong - wang, natuurlijk.

Teardrop is zó veel beter!
4-4

5-4

Jammer van House of Love!

EvilDrSmith schreef:
Nooit iets begrepen van de status en postume successen van die dikzak
https://i.ibb.co/hMNz8ry/eizyahvhv.jpg

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Jammer voor hem dat hij nog niet dik genoeg was, anders had die speklaag misschien die kogels wel kunnen opvangen.
Dan had hij nu niet die status verworven als "rappermartelaar" en iedereen ingezien wat voor matige, overgewaardeerde troep hij eigenlijk uitbracht en was-ie alsnog in de vergetelheid een vroege dood door obesitas gestorven.
Tong - wang, natuurlijk.

Leuk geprobeerd, maar de status als fenomenale rapper had ie al voor z'n dood.

Arno schreef:
Baldrick
Dat heb je snel in elkaar geflanst. Thanx for the laugh!

Arrie schreef:
Leuk geprobeerd, maar de status als fenomenale rapper had ie al voor z'n dood.
In de USA misschien, hier stelde hij nog geen drol voor en scoorde pas hits toen hij zelf was gehit.
Zonder Tupac-fittie en zijn eigen dood zou hij hooguit een cultstatus hebben verworven en geen mainstreambekendheid hebben vergaard (hier in de Benelux). Vind hem trouwens maar een doorsnee rapper: niks bijzonders en behoorlijk beperkt. Vrij matig zelfs.

Ik denk niet dat het om 'hits' gaat, geen idee waarom je daar over begint. We waren hier inderdaad minder gefocust op hip-hop als genre dan de VS. Ik denk persoonlijk niet dat het aantal hits dat ie voor z'n dood had nou zo relevant was. Daar heb ik het niet over als ik het over zijn status als fenomenale rapper heb.

Bijzonder dat juist dat hits-argument nu komt van iemand die doorgaans wars is van commercialiteit en hits.

6-7. Zonde van The The..

Gast
geplaatst: vandaag om 05:38 uur

geplaatst: vandaag om 05:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.