MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2024]

zoeken in:
ArthurDZ schreef:
Please niet opnieuw dit
kom chat x

Onweerwolf
Nee, dat gejammer over die vage featurings gaan we bij deze weer even in de kast zetten voor na de finale.

Onweerwolf schreef:
Waarom wel?

Hij wordt overal genoemd. Ik kan geen enkele bron vinden waar hij *niet* wordt genoemd. Maar laten we die discussie inderdaad maar een andere keer verder voeren

123poetertjes schreef:
(quote)
kom chat x

Morgen!

Onweerwolf
SanderT schreef:
(quote)

Hij wordt overal genoemd. Ik kan geen enkele bron vinden waar hij *niet* wordt genoemd. Maar laten we die discussie inderdaad maar een andere keer verder voeren

Singlehoes niet, Albumhoes niet.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Niet op de hoes is niet vermeld, maar dat gaat over featurings, niet over duetten.

Dit zei je er de vorige keer over, maar aangezien het hier om een duet gaat en niet om een featuring gaat "niet vermeld" hier niet op

Onweerwolf
SanderT schreef:
(quote)

Dit zei je er de vorige keer over, maar aangezien het hier om een duet gaat en niet om een featuring gaat "niet vermeld" hier niet op

Dit soort dingen is nou precies waarom het irritant is. Dit nummer lijkt niet fysiek uitgebracht als single. Op de CD staat niets over die Jan Nogwat. Op Discogs ook niet. Ik ga dan niet echt alle bronnen bij langs om te zoeken of er misschien toevallig op nummers ook vage Jannen hebben meegedaan. Gewoon echt teveel werk waar ik geen zin in heb. Ik zal het desalniettemin aanpassen.

Onweerwolf
Michael is al vroeg vertrokken...

Kiwanuka gaat echt voor de vroege ontsnapping dit jaar. Te vroeg vertrokken of wordt het een meesterlijke solo?

Het eerste

Springbokje heeft normaliter meer stamina

Bazenlijstje dit

Priestess nog op nul punten. Dat kan echt niet.

#NowPlaying #SekteClassic

ArthurDZ alert!!

#175. CLIPPING. - NIETS IS VEILIG #ALLESKAPOT!!
https://cdn-0.atwoodmagazine.com/wp-content/uploads/2019/11/Clipping-©-Cristina-Bercovitz-2.jpg

het is wel zoeken naar de uitslagenlijstes tussen alle Gretz posts in

ranja schreef:
het is wel zoeken naar de uitslagenlijstes tussen alle Gretz posts in

De Witte Trui [Editie 2024] - (zoeken op berichten van SanderT)

Vorig jaar 18 pagina's berichten totaal op de finaledag in dit topic, dat je het maar even weet

ranja kom chat
kom luisteren

En het gat is alweer zowat dicht

Onweerwolf
Bam! Priestess van 8x niets naar winst

Springbokje met een super trage start voor haar doen

2 van de 3 doublures staan nu al onderaan, zou het zo blijven?

Vorig jaar was het ook een inhaalrace voor Tame Impala. Dat kan het nu ook worden, maar dat is nog geen uitgemaakte zaak

SanderT schreef:
Vorig jaar was het ook een inhaalrace voor Tame Impala. Dat kan het nu ook worden, maar dat is nog geen uitgemaakte zaak

Heb je nog een live update van het model? Of doe je dat straks na middernacht?

In de chat!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:56 uur

geplaatst: vandaag om 22:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.