MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.

zoeken in:
remcodulac schreef:
De dames van HAIM ken je toch wel, zeker?
Oh, dat is natuurlijk het "featuring"-aspect van het liedje. Lekker slim van me. Maar nee, ook nooit van gehoord, maar ik vermoed nu zomaar dat ik de dames zónder Calvin een stuk leuker ga vinden.

Mooi nummer van Warpaint. Daft Punk voor de verandering ook goed te pruimen. Zal vast aan de titel liggen.
3-5

3-6

21. Cashmere Cat feat. MØ & SOPHIE - 9 (After Coachella) Vs. Acid House Kings - This Heart Is a Stone

Mijn punt van battle #20 zou trouwens ook van Warpaint naar Daft Punk zijn gegaan. Ik was pas halverwege het luisteren van Daft Punk en hoorde pas daarna het geweldige tweede deel. Goh, dat ze zelfs zó goed zijn. Fijne verrassing en lichtjaren verwijderd van flauwe meuk als 'Around The World' en 'Get Lucky'.
Die electronische breaks bij Cashmere Cat lijken wel een moderne variant op het industriële geluid van de Einstürzende Neubauten in de jaren 80. Apart en fascinerend. Jammer dat die Sophie en/of MØ het grondig verpesten. Maar waarom heten de Acid House Kings de Acid House Kings en niet de Indie Pop Nerds?

Toch 0-3

0 4

Eerste is een rariteitenkabinet waarbij t lijkt alsof pino en ieniemienie op random voorwerpen uit hun Sesamstraat slaan

1-5

erepuntje

2-5 banger

remcodulac schreef:
(quote)
De dames van HAIM ken je toch wel, zeker?

is een leuk tipje voor wavanbuuren zijn topic Ooit in de top 40 maar ik denk dat HAIM daar nooit in gestaan heeft

edit: 7 weken zelfs, wist ik niet.

En Giant had ook in deze KO gemogen

6-5

Ook al doet ie me denken aan Cbat

22. Death In Vegas - Consequences of love Vs. Sleigh Bells - Tell 'Em

0-0

This Heart is a Stone komt volgens Spotify uit 2005.

1-0

Johnny Marr schreef:
This Heart is a Stone komt volgens Spotify uit 2005.
De single verscheen in 2012 en dan schijnt het volgens de regels van dit spelletje te mogen (mits niet genomineerd in de 00's).
3-1, nipt, want Sleigh Bells was een stuk beter/aparter te behappen dan de jeukerige kerstbandnaam mij deed vrezen en Death In Vegas viel mij hier juist wat tegen.
Of nee, toch 2-2.

6-2 Beide meh

23. BROCKHAMPTON - BOOGIE Vs. Azealia Banks feat. Lazy Jay - 212

0-1

0-5

Deze keer een snellere battle

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:40 uur

geplaatst: vandaag om 20:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.