Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 4 februari 2024, 19:42 uur
De eerste comeback van het randje van de afgrond is een feit voor deze KO.

Dit spel is verdorie ook niet goed voor mijn gestel, omdat zoveel van de tracks emotionele waarde hebben. Logisch gevolg: mijn hart zonk een beetje met ieder tegenpunt.
(Met dit soort SOPHIE-gerelateerde tracks vroeg ik er zelf ook om, want hoog "love it or hate it"-gehalte.)P.S. This Heart Is a Stone was ook erg mooi. Nog nooit van gehoord, maar gisteren geluisterd en had beter verdiend dan een vroege uitschakeling.
1
geplaatst: 4 februari 2024, 19:45 uur
24. Camila Cabello & Young Thug - Havana Vs. Jade Bird - Love Has All Been Done Before
0-0
0-0
1
geplaatst: 4 februari 2024, 19:53 uur
EvilDrSmith schreef:
Die electronische breaks bij Cashmere Cat lijken wel een moderne variant op het industriële geluid van de Einstürzende Neubauten in de jaren 80. Apart en fascinerend. Jammer dat die Sophie en/of MØ het grondig verpesten.
Die electronische breaks bij Cashmere Cat lijken wel een moderne variant op het industriële geluid van de Einstürzende Neubauten in de jaren 80. Apart en fascinerend. Jammer dat die Sophie en/of MØ het grondig verpesten.
Nou is het juist SOPHIE die verantwoordelijk was voor al dat electronisch-industriële geknars.

MØ zorgde voor het vocale aspect.
Helaas is van SOPHIE al Faceshopping eruit geknikkerd in deze ronde. Die had jou ook vast gelegen als Neubauten-waardeerder.
0
geplaatst: 4 februari 2024, 20:19 uur
25. Phoebe Bridgers - Motion Sickness Vs. Bon Iver - 8 (circle)
0-0
0-0
0
geplaatst: 4 februari 2024, 20:37 uur
voskat schreef:
P.S. This Heart Is a Stone was ook erg mooi. Nog nooit van gehoord,
P.S. This Heart Is a Stone was ook erg mooi. Nog nooit van gehoord,
Acid House Kings wel, toch?
0
geplaatst: 4 februari 2024, 20:57 uur
0
geplaatst: 4 februari 2024, 21:27 uur
6-2
26. Bon Iver - Calgary Vs. Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
26. Bon Iver - Calgary Vs. Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.