Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 5 februari 2024, 00:31 uur
voskat schreef:
Nou is het juist SOPHIE die verantwoordelijk was voor al dat electronisch-industriële geknars.
Helaas is van SOPHIE al Faceshopping eruit geknikkerd in deze ronde. Die had jou ook vast gelegen als Neubauten-waardeerder.
Sodeju, wat een earopener is dit! Totaal onbekend met deze sound. Op RYM lees ik termen als Bubblegum Bass en Deconstructed Club. DIt kost even tijd om tot mij te nemen en te laten bezinken (wtf is going on?), maar bijzonder fascinerend is het sowieso, inclusief de videoclip. Thnx!Nou is het juist SOPHIE die verantwoordelijk was voor al dat electronisch-industriële geknars.

Helaas is van SOPHIE al Faceshopping eruit geknikkerd in deze ronde. Die had jou ook vast gelegen als Neubauten-waardeerder.
Siriusmo is ook bepaald niet mijn dagelijkse kopje thee, maar ook fascinerend (volgens mij heb ik dit woord vandaag wel vijf keer gebruikt in dit spelletje) en een stuk spannender dan Blur die na Siriusmo wel heel erg belegen en afgezaagd overkomt.
2-3
0
geplaatst: 5 februari 2024, 08:23 uur
Gaat het weer zo'n KO worden...
30. Slowdive - Sugar for the Pill Vs. Bombay Bicycle Club - Luna
0-1
30. Slowdive - Sugar for the Pill Vs. Bombay Bicycle Club - Luna
0-1
0
geplaatst: 5 februari 2024, 08:26 uur
0
geplaatst: 5 februari 2024, 08:29 uur
Als jij met goede uitslagen bedoelt dat lauwe poprock wint van fijne electronic en hiphop, dan wel

0
geplaatst: 5 februari 2024, 08:30 uur
Titmeister schreef:
Als jij met goede uitslagen bedoelt dat lauwe poprock wint van fijne electronic en hiphop, dan wel
(quote)
Goede uitslagen dan toch?

1
geplaatst: 5 februari 2024, 08:36 uur
Titmeister schreef:
ieder z'n smaak. Ik vind t een topplaat van Blur (quote)

0
wavanbuuren
geplaatst: 5 februari 2024, 09:08 uur
pureshores schreef:
is een leuk tipje voor wavanbuuren zijn topic Ooit in de top 40 maar ik denk dat HAIM daar nooit in gestaan heeft
edit: 7 weken zelfs, wist ik niet.
En Giant had ook in deze KO gemogen
(quote)
is een leuk tipje voor wavanbuuren zijn topic Ooit in de top 40 maar ik denk dat HAIM daar nooit in gestaan heeft
edit: 7 weken zelfs, wist ik niet.
En Giant had ook in deze KO gemogen
Hij staat er op, thanks!
0
geplaatst: 5 februari 2024, 09:15 uur
Ik vond ze allebei kut eigenlijk. De één idd veel te belegen, maar die ander is gwn echt kut.
0
geplaatst: 5 februari 2024, 10:20 uur
31. Sunflower Bean - Twentytwo Vs. Soap&Skin - Me And the Devil
0
geplaatst: 5 februari 2024, 10:29 uur
Kunnen we terug naar de zeroes? Wat een hoop matige platen so far
0 1
0 1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.