MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.

zoeken in:

voskat schreef:
Nou is het juist SOPHIE die verantwoordelijk was voor al dat electronisch-industriële geknars.
Helaas is van SOPHIE al Faceshopping eruit geknikkerd in deze ronde. Die had jou ook vast gelegen als Neubauten-waardeerder.
Sodeju, wat een earopener is dit! Totaal onbekend met deze sound. Op RYM lees ik termen als Bubblegum Bass en Deconstructed Club. DIt kost even tijd om tot mij te nemen en te laten bezinken (wtf is going on?), maar bijzonder fascinerend is het sowieso, inclusief de videoclip. Thnx!

Siriusmo is ook bepaald niet mijn dagelijkse kopje thee, maar ook fascinerend (volgens mij heb ik dit woord vandaag wel vijf keer gebruikt in dit spelletje) en een stuk spannender dan Blur die na Siriusmo wel heel erg belegen en afgezaagd overkomt.
2-3

Gaat het weer zo'n KO worden...

30. Slowdive - Sugar for the Pill Vs. Bombay Bicycle Club - Luna

0-1

0-2

Sugar for the Pill ook mooi. Die zal het ook wel halen.

Titmeister schreef:

Met goede uitslagen? Ik teken ervoor!

0 3

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Met goede uitslagen? Ik teken ervoor!

Als jij met goede uitslagen bedoelt dat lauwe poprock wint van fijne electronic en hiphop, dan wel

Titmeister schreef:
(quote)

Als jij met goede uitslagen bedoelt dat lauwe poprock wint van fijne electronic en hiphop, dan wel

Goede uitslagen dan toch?

laxus11 schreef:
(quote)

Goede uitslagen dan toch?

Ja, van jou weten we dat die 2 dingen synoniem voor je zijn

Titmeister schreef:
(quote)

ieder z'n smaak. Ik vind t een topplaat van Blur

2-4

Dit is de finale.

wavanbuuren
pureshores schreef:
(quote)

is een leuk tipje voor wavanbuuren zijn topic Ooit in de top 40 maar ik denk dat HAIM daar nooit in gestaan heeft

edit: 7 weken zelfs, wist ik niet.

En Giant had ook in deze KO gemogen

Hij staat er op, thanks!

Titmeister schreef:

Ik vond ze allebei kut eigenlijk. De één idd veel te belegen, maar die ander is gwn echt kut.

31. Sunflower Bean - Twentytwo Vs. Soap&Skin - Me And the Devil

Kunnen we terug naar de zeroes? Wat een hoop matige platen so far

0 1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:00 uur

geplaatst: vandaag om 15:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.