Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
1
geplaatst: 18 november 2024, 20:42 uur
Zo, wat een eerste battle. Denk dat dit wel dé mainstream finale zou zijn.
5-3
5-3
1
geplaatst: 18 november 2024, 22:41 uur
Apollo schreef:
Hey, niet zo snel, +/- 24 uur per nominatie toch?
Hey, niet zo snel, +/- 24 uur per nominatie toch?
Heb hem al weggehaald, zat nog met de 7-regel in mien koppe

0
geplaatst: 19 november 2024, 04:51 uur
Het is me echt om het even. Allebei even fantastisch als iconisch.
7-6
7-6
0
geplaatst: 19 november 2024, 11:52 uur
Via de linkjes wil ik nog een keer luisteren maar ik krijg niet de songs die genoemd zijn.
Ligt dit aan mijn pc, of ben ikzelf aan het malen?
En het is niet alleen de eerste battle.

0
geplaatst: 19 november 2024, 12:29 uur
Jacoto schreef:
Via de linkjes wil ik nog een keer luisteren maar ik krijg niet de songs die genoemd zijn.

Dat ligt zeker niet aan jou hoor. Gelukkig zijn de deuntjes wel bekend.
0
geplaatst: 19 november 2024, 12:31 uur
Haha volgens mij klopt geen enkele link van deze ronde. What happened AOVV?
1
geplaatst: 19 november 2024, 13:15 uur
Tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering gisteravond, allicht.. De inname van gerstenat gebeurde nochtans pas na het samenstellen.. 
Nou ja, wat Dieter zegt: jullie kunnen de nummers toch wel dromen ondertussen? Ik zal het vanavond wel rechtzetten, maar nu speciaal voor Jacoto:
Slayer - Raining Blood vs. Metallica - Master of Puppets

Nou ja, wat Dieter zegt: jullie kunnen de nummers toch wel dromen ondertussen? Ik zal het vanavond wel rechtzetten, maar nu speciaal voor Jacoto:
Slayer - Raining Blood vs. Metallica - Master of Puppets
4
geplaatst: 19 november 2024, 14:17 uur
AOVV schreef:
1. Slayer - Raining Blood vs. Metallica - Master of Puppets
Elke battle blijft dus minstens 24 uur staan, daarna is eenieder vrij om de volgende te plaatsen. Bij gelijke stand gaat het nummer dat de laatste keer voorstond door naar de volgende ronde.
Meteen een andere opmerking: zullen we de tijdspanne van minstens 24 uur lichtjes wijzigen in een vast tijdstip, zegge een harde deadline van 19.30 uur? 1. Slayer - Raining Blood vs. Metallica - Master of Puppets
Elke battle blijft dus minstens 24 uur staan, daarna is eenieder vrij om de volgende te plaatsen. Bij gelijke stand gaat het nummer dat de laatste keer voorstond door naar de volgende ronde.
Dan is er geen verloop, weet iedereen de deadline: net als bij andere spelletjes op deze site.
Kniesoren wellicht, maar andere spelletjes hebben bewezen dat het verschil kan maken.
Wel attent van je AOVV om met deze links Jacoto ook kennis te laten maken met deze twee hardrockliedjes: hopelijk kunnen deze twee meezingers zijn goedkeuring wegdragen.
0
geplaatst: 19 november 2024, 15:29 uur
Goed idee, Doc. Eenieder kan en mag de volgende battle plaatsen van zodra dat tijdstip is gearriveerd dan, kan ook niet garanderen dat ik op dat tijdstip online ben. 
Ik zal ook nog maar mijn stem uitbrengen. Twee monumenten waarbij Master mijn voorkeur wegdraagt.
8-7

Ik zal ook nog maar mijn stem uitbrengen. Twee monumenten waarbij Master mijn voorkeur wegdraagt.
8-7
0
geplaatst: 19 november 2024, 17:03 uur
Dank voor de moeite AOVV.
Gelukkig ben ik nog capabel om indien nodig de tracks zelf op te zoeken, maar die linkjes zijn toch wel erg makkelijk.
8-8
Gelukkig ben ik nog capabel om indien nodig de tracks zelf op te zoeken, maar die linkjes zijn toch wel erg makkelijk.
8-8
0
geplaatst: 19 november 2024, 19:24 uur
Metallica dan toch op de valreep door na een initiële dikke achterstand.
2. Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son vs. Cult of Luna & Julie Christmas - Cygnus
2. Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son vs. Cult of Luna & Julie Christmas - Cygnus
* denotes required fields.