Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juli 2025, 22:12 uur
12 stemmen! Vooruit, tot de 7. Dat is wel geoorloofd voor:
Ronde 7 - Halve finales
1. Saidan - Visual Kill vs. Thy Catafalque - Mindenevő
2. Black Curse - Flowers of Gethsemane vs. Blood Incantation - The Stargate
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heel lastig, maar Thy Catafalque blijft een context-van-het-album-band voor mij. Saidan is een van de absolute top van 2024 en was een prachtige nieuwe ontdekking.
1-0
Ronde 7 - Halve finales
2. Black Curse - Flowers of Gethsemane vs. Blood Incantation - The Stargate
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heel lastig, maar Thy Catafalque blijft een context-van-het-album-band voor mij. Saidan is een van de absolute top van 2024 en was een prachtige nieuwe ontdekking.
1-0
0
geplaatst: 25 juli 2025, 19:01 uur
Saidan vind ik ook een fantastische ontdekking: vinyl is helaas schoftig duur.
Toch ga ik voor mijn favoriete band, al moest ik er even over nadenken.
5-5
Toch ga ik voor mijn favoriete band, al moest ik er even over nadenken.
5-5
0
geplaatst: 25 juli 2025, 23:03 uur
Vrijwel onmogelijk om te kiezen en om met elkaar te vergelijken. Saidan maakte vorig jaar meer indruk op me dan Thy Catafalque. Derhalve:
7-6
7-6
0
geplaatst: 26 juli 2025, 08:08 uur
1
geplaatst: 26 juli 2025, 11:17 uur
1-1
Wel leuk om te zien dat Thy Catafalque dit jaar veel beter in de smaak viel dan vorig jaar.
Wel leuk om te zien dat Thy Catafalque dit jaar veel beter in de smaak viel dan vorig jaar.
0
geplaatst: 27 juli 2025, 09:34 uur
48 uur voor de finale lijkt mij gerechtvaardigd.
Ronde 8 - FINALE 2024
1. Saidan - Visual Kill vs. Blood Incantation - The Stargate
1-0
Ronde 8 - FINALE 2024
1. Saidan - Visual Kill vs. Blood Incantation - The Stargate
1-0
4
geplaatst: 27 juli 2025, 11:00 uur
Een volstrekt onverwachte, maar zeker niet onterechte finalist tegenover de gedoodverfde winnaar.
Ik dacht even recalcitrant een punt aan de underdog te geven, want die mag van mij ook best winnen, maar nee: daarvoor vind ik wat Blood Incantation afgelopen jaar met hun album heeft bewerkstelligd toch te bijzonder. Ze hebben met een fantastisch album zelfs extreme death metal in huizen gebracht bij mensen die niet van (extreme) metal houden. Een album die de geschiedenisboekjes gaat halen, wat ik je brom.
1-2
Ik dacht even recalcitrant een punt aan de underdog te geven, want die mag van mij ook best winnen, maar nee: daarvoor vind ik wat Blood Incantation afgelopen jaar met hun album heeft bewerkstelligd toch te bijzonder. Ze hebben met een fantastisch album zelfs extreme death metal in huizen gebracht bij mensen die niet van (extreme) metal houden. Een album die de geschiedenisboekjes gaat halen, wat ik je brom.
1-2
* denotes required fields.