Muziek / Muziekgames / NOMINATIETOPIC MUMELADDER 2025
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2024, 10:52 uur
Ik vraag het ook maar even hier. Is er een Spotify afspeellijst van de MuMe Top 2000 2024?
0
geplaatst: 28 december 2024, 08:32 uur
Destroyer - Bay of Pigs spotify:track:0SsWeWcOZLp5KJB6STYv9
In deze uri is om één of andere reden een letter weggevallen. Zou moeten zijn:Destroyer - Bay of Pigs spotify:track:0SsWeWcOZLp5KJB6STYVv9
1
geplaatst: 28 december 2024, 11:42 uur
Kijk, altijd fijn dat de allerlaatste nominatie gelijk één van de beste van alle nominaties is!
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 december 2024, 12:33 uur
123poetertjes schreef:
In deze uri is om één of andere reden een letter weggevallen. Zou moeten zijn:
Dank, aangepast!In deze uri is om één of andere reden een letter weggevallen. Zou moeten zijn:
Daar hadden we eigenlijk ook een automatische controle voor, maar daar hebben we er inmiddels zo veel van dat daar kennelijk alsnog wel iets tussendoor glipt...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 december 2024, 12:36 uur
Guessmaker schreef:
Bruce Springsteen - Independence Day spotify:track:4T4e06YhupuZAoln2qZ6Fa?si=65cde72d3cd54d72
Creedence Clearwater Revival - Long As I Can See The Light spotify:track:4Sk6QA0RoRqZ3Hg9TlAX4X?si=3c7f087712cf4199
Stealers Wheel - Late Again spotify:track:3OXpLyn8M0fbUBvnyhxF6I?si=c1da0ea8159f44fc
Normaal - Deurdonderen spotify:track:6U7rlAukeYVphgDWLc1yk6?si=21be329562764816
Madrugada - Honey Bee spotify:track:6ScDeFPrID1OhePvJdmhpb?si=e3fb2f74c75a43cd
Zo viel dit hele rijtje ook buiten de standaardlengte. Ik ga er maar vanuit dat ik overal het stuk vanaf "?si=" mag schrappen, maar controleer dat vooral even...Bruce Springsteen - Independence Day spotify:track:4T4e06YhupuZAoln2qZ6Fa?si=65cde72d3cd54d72
Creedence Clearwater Revival - Long As I Can See The Light spotify:track:4Sk6QA0RoRqZ3Hg9TlAX4X?si=3c7f087712cf4199
Stealers Wheel - Late Again spotify:track:3OXpLyn8M0fbUBvnyhxF6I?si=c1da0ea8159f44fc
Normaal - Deurdonderen spotify:track:6U7rlAukeYVphgDWLc1yk6?si=21be329562764816
Madrugada - Honey Bee spotify:track:6ScDeFPrID1OhePvJdmhpb?si=e3fb2f74c75a43cd
En dan ontbrak er bij The Doors - Soul Kitchen van Simon77 ook een letter, dat moet zijn:
spotify:track:2Xdc6qyaFBJZ8QW1KhpVci
0
geplaatst: 28 december 2024, 17:32 uur
Excuus, zo moet het kloppen Casartelli
Casartelli schreef:
En dan ontbrak er bij The Doors - Soul Kitchen van Simon77 ook een letter, dat moet zijn:
(quote)
Zo viel dit hele rijtje ook buiten de standaardlengte. Ik ga er maar vanuit dat ik overal het stuk vanaf "?si=" mag schrappen, maar controleer dat vooral even...En dan ontbrak er bij The Doors - Soul Kitchen van Simon77 ook een letter, dat moet zijn:
0
geplaatst: 1 januari 2025, 18:03 uur
El Ninjo, cosmic kid, Casartelli
Zou van Lauryn Hill - Doo Wop (That Thing) de singleversie in de Spotifylijst mogen? Hierbij de (juiste) Spotify-uri: spotify:track:6otqZiIqqzzzggZdd1rKgO
Bedankt!
Zou van Lauryn Hill - Doo Wop (That Thing) de singleversie in de Spotifylijst mogen? Hierbij de (juiste) Spotify-uri: spotify:track:6otqZiIqqzzzggZdd1rKgO
Bedankt!
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 januari 2025, 19:27 uur
Edgar18 schreef:
El Ninjo, cosmic kid, Casartelli
Bedankt!
Ik heb hem nu achter de schermen voor de toekomst veranderd - voor de al lopende Spotifylijst moeten we wellicht chevy93 nog even lief aankijken.El Ninjo, cosmic kid, Casartelli
Bedankt!
0
geplaatst: 1 januari 2025, 20:10 uur
Casartelli schreef:
Ik heb hem nu achter de schermen voor de toekomst veranderd - voor de al lopende Spotifylijst moeten we wellicht chevy93 nog even lief aankijken.
Ik heb hem nu achter de schermen voor de toekomst veranderd - voor de al lopende Spotifylijst moeten we wellicht chevy93 nog even lief aankijken.
Bedankt Casper!
*kijkt chevy93 lief aan*
2
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 januari 2025, 23:16 uur
Allen,
Naar aanleiding van de min-of-meer-doublure tussen Roger Doyles en Operating Theatres Spring Is Coming With A Strawberry In The Mouth hebben we Coma Cat (de nomineerder) gevraagd een alternatieve nominatie voor laatstgenoemde in te sturen. Dat is Unwound - For Your Entertainment geworden; deze vervangt Operating Theatre in ladder 54. Het overzichtstopic, de spotifylijst en de rankingstool zijn aangepast.
Naar aanleiding van de min-of-meer-doublure tussen Roger Doyles en Operating Theatres Spring Is Coming With A Strawberry In The Mouth hebben we Coma Cat (de nomineerder) gevraagd een alternatieve nominatie voor laatstgenoemde in te sturen. Dat is Unwound - For Your Entertainment geworden; deze vervangt Operating Theatre in ladder 54. Het overzichtstopic, de spotifylijst en de rankingstool zijn aangepast.
2
geplaatst: 9 januari 2025, 19:13 uur
Moet zijn:
Library Card - Well, Actually
Klein verschil maar het is er wel degelijk

1
geplaatst: 10 januari 2025, 13:05 uur
Hiqpy heeft vandaag Something ook op Spotify geplaatst (spotify:track:1qWkZqddBfB2gT9timbnN4). Zag dat deze door DjFrankie genomineerd was met een YouTubelink omdat deze toen nog niet op Spotify was geplaatst. Deze versie was dan wel een liveversie. Ik weet niet of 1. het nog kan/mag om het nummer in de spotifylijst te zetten en 2. DjFrankie de liveversie wil vervangen naar de Spotifyversie, maar ik meld het in ieder geval hier.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 januari 2025, 13:55 uur
Etob schreef:
Hiqpy heeft vandaag Something ook op Spotify geplaatst (spotify:track:1qWkZqddBfB2gT9timbnN4). Zag dat deze door DjFrankie genomineerd was met een YouTubelink omdat deze toen nog niet op Spotify was geplaatst. Deze versie was dan wel een liveversie. Ik weet niet of 1. het nog kan/mag om het nummer in de spotifylijst te zetten en 2. DjFrankie de liveversie wil vervangen naar de Spotifyversie, maar ik meld het in ieder geval hier.
DjFrankie had hem ook aan ons doorgegeven - een en ander wordt dus nog geüpdatet.Hiqpy heeft vandaag Something ook op Spotify geplaatst (spotify:track:1qWkZqddBfB2gT9timbnN4). Zag dat deze door DjFrankie genomineerd was met een YouTubelink omdat deze toen nog niet op Spotify was geplaatst. Deze versie was dan wel een liveversie. Ik weet niet of 1. het nog kan/mag om het nummer in de spotifylijst te zetten en 2. DjFrankie de liveversie wil vervangen naar de Spotifyversie, maar ik meld het in ieder geval hier.
0
geplaatst: 11 januari 2025, 09:51 uur
Cindy Lee staat plots ook op Spotify, dit is de URI voor Kingdom Come: spotify:track:6Hg4XPGhGfLBV2oTwOFiDV chevy93
1
geplaatst: 11 januari 2025, 10:54 uur
ArthurDZ schreef:
Cindy Lee staat plots ook op Spotify, dit is de URI voor Kingdom Come: spotify:track:6Hg4XPGhGfLBV2oTwOFiDV chevy93
Aangepast in Spotify-lijst en masterbestand.Cindy Lee staat plots ook op Spotify, dit is de URI voor Kingdom Come: spotify:track:6Hg4XPGhGfLBV2oTwOFiDV chevy93
4
geplaatst: 16 januari 2025, 10:18 uur
ArthurDZ schreef:
https://media.makeameme.org/created/aaaand-its-gone-0wdu0u.jpg
0
geplaatst: 16 januari 2025, 10:22 uur
Lol

chevy93 dan best de YT-linkjes er terug inzetten zeker? Sorry voor het extra werk man, Cindy Lee speelt het spel hard.
1
geplaatst: 16 januari 2025, 15:45 uur
ArthurDZ schreef:
chevy93 dan best de YT-linkjes er terug inzetten zeker? Sorry voor het extra werk man, Cindy Lee speelt het spel hard.
(quote)
https://media0.giphy.com/media/1BXa2alBjrCXC/giphy.gif?cid=6c09b95220gxhxw1znp020k9iv0eq0j5i2u3vzfgez7ssmyf&ep=v1_gifs_search&rid=giphy.gif&ct=g
* denotes required fields.