MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100

zoeken in:
9,4

pureshores schreef:
DJ
Barthezz - On the move 4 (je zal er bij moeten zijn geweest in het moment vermoed ik, ik associeer dit met 538 elke dag hetzelfde periode 2001-2004 op werk waar dit elke dag voorbij kwam jarenlang)

Toch straf hoe muziek dat kan hé, ook al is het 25 jaar of langer geleden. Geuren, beelden, mensen, sferen, gemoedstoestanden, de meest pietlullige details, ... alles komt terug.

Dit nummer had dat wat minder bij mij, luide autoritjes misschien wel, maar verder is het constant van dat in deze thread, zaken die je dacht vergeten te zijn of die in ieder geval niet spontaan naar boven zouden komen zonder de songs.

7

8.5

Sonique: 7,5
Barthezz: 8,5

147.

De Aussies koesteren niet alleen een diepgewortelde liefde voor Joeys en het Songfestival. De laatste jaren worden we vanuit Australië ook overspoeld door artiesten die de 90`s eurodance laten herleven. Naast Confidence Man is Yergurl zo iemand. Een nummer uit 2020 aangedragen door voskat, waarvoor dank!

De Canadese Betta Lemme is ook warm aanbevolen trouwens, wij staan altijd open voor meer tips!

Sonique: 6,5
Barthezz: 7,6

Yergurl: 5,7 (sorry vossie)

Voskatje krijgt van mij een dikke 10, dat spreekt voor zich! Maar dit is toch mijn ding niet. Met een flinke scheut mildheid en een paar scheppen goodwill kom ik aan het maximum van...

5

5,5

Nee, ook niet mijn kopje Eurodance thee.

5,0

Zo hoor ik iig nog eens iets nieuws in dit topic. Het nummer dan, ik ken van de artiest wel hard en exactly the same, die vind ik iets beter.

6,3

148.

Geen Benny Benassi, 2 Eivissa, E - Type, Milk Inc. of Toy Box.....

We gaan voor een vrij onbekende plaat uit 1998. Op de valreep nog op verzoek van pureshores.

De muziek zit goed. Maar de stem is helaas een bummer, beetje vervelend zelfs. Mijn excuses purshores. Of ligt het aan mij?

5.5

Nou ik gooi hem gewoon op 8,2

Ibiza knaller

Sonique: 7,5
Barthezz: 6
Yergurl: 6
Lucid: 5,5

8

Fijne ontdekking!

149.

Het zit er bijna op, maar niet zonder nog even de gabberhouse revival aan te stippen. Joost genoot vorig jaar wereldwijde aandacht en scoorde hier een #01 hit. In 2100 zal dit nummer nog gedraaid worden, door de basisschool jongeren van nu, die dan massaal in het bejaardentehuis zitten.

Hier had trouwens ook best Brutalismus 3000 of Ascendant Vierge kunnen staan, allen smakelijke hapjes.

Lucid: 5,5
Joost: 7,7

Joost 6,8

Joost 6

6.5

Lucid 7,25

Joost 7,5

7 voor de Nederlandse Tommy Cash

Lucid - eens met esteban: 6
Joost - 8,5 (een 10 van mijn beide zoons overigens, die zingen dit in hun slaap nog)

2 Eivissa is trouwens wel een omissie; over kermisklassiekers gesproken.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:43 uur

geplaatst: vandaag om 06:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.