Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #7: Down Under (Australie)!
zoeken in:
1
geplaatst: 26 september 2025, 08:30 uur
Bij nader inzien is gisteren toch niet gelukt, ArthurDZ. Ik stem deze namiddag of vanavond.
1
geplaatst: 26 september 2025, 08:32 uur
Johnny Marr schreef:
Bij nader inzien is gisteren toch niet gelukt, ArthurDZ. Ik stem deze namiddag of vanavond.
(quote)
Geen probleem! Want algemene dienstmededeling, vanavond presenteren gaat me toch niet lukken, zal eerder morgenochtend vanaf een uur of 8, 8u30 zijn. Dus deadline verschuift tot dan. Hopelijk geen probleem voor mijn opvolger in dit topic motel matches?
1
geplaatst: 26 september 2025, 09:00 uur
Het zwaartepunt ligt duidelijk aan het einde van de lijst.
1. Wilshire
2. Yonkers
3. Noid
4. Tron Cat
5. Who Dat Boy
6. Earfquake
7. Ifhy*
8. Igor’s Theme
9. Sucka Free
10. I Think
1. Wilshire
2. Yonkers
3. Noid
4. Tron Cat
5. Who Dat Boy
6. Earfquake
7. Ifhy*
8. Igor’s Theme
9. Sucka Free
10. I Think
0
geplaatst: 26 september 2025, 09:13 uur
Ik sluit ook weer achteraan aan.
KALENDER
19 september - ArthurDZ (Tyler, The Creator)
26 september - motel matches (Herman Brood)
3 oktober - Shaky (Dean & Sammy)
10 oktober - EttaJamesBrown (Mingus & Monk)
17 oktober - All Day Watcher (Aerosmith)
24 oktober - EvilDrSmith (Ronnie James Dio)
31 oktober - cosmic kid (Rocktober)
7 november - aERodynamIC (Kylie Minogue)
14 november - Bonk (Dream Theater)
21 november - Titmeister (Disco Demolition Night)
(14 december - ArthurDZ (top 40 nummer 1-hits 1990-2025) )
21 december - 50Tracks (Greatest Hits Of Greatest Hits 2025)
Informatie over het spel en over voorgaande edities (links graag mee kopiëren):
Lijst van Greatest Hits of...-edities - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Let op: één inschrijving per persoon (uitgezonderd de GH-finale)
KALENDER
19 september - ArthurDZ (Tyler, The Creator)
26 september - motel matches (Herman Brood)
3 oktober - Shaky (Dean & Sammy)
10 oktober - EttaJamesBrown (Mingus & Monk)
17 oktober - All Day Watcher (Aerosmith)
24 oktober - EvilDrSmith (Ronnie James Dio)
31 oktober - cosmic kid (Rocktober)
7 november - aERodynamIC (Kylie Minogue)
14 november - Bonk (Dream Theater)
21 november - Titmeister (Disco Demolition Night)
(14 december - ArthurDZ (top 40 nummer 1-hits 1990-2025) )
21 december - 50Tracks (Greatest Hits Of Greatest Hits 2025)
Informatie over het spel en over voorgaande edities (links graag mee kopiëren):
Lijst van Greatest Hits of...-edities - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Let op: één inschrijving per persoon (uitgezonderd de GH-finale)
2
geplaatst: 26 september 2025, 14:06 uur
Nou, deze boomer voegt ook in de finale, want deze artiest wordt al jarenlang zoveel opgehemeld en toegejuicht dat ik, na een incidentele luisterbeurt in het verleden ('Igor'), me ook wel eens iéts wilde verdiepen in zijn oeuvre.
Het viel me toch wederom niet mee (vooral de R&B-elementen halen me uit de groove), al hoor ik wel zijn creativiteit en inventieve manier om hiphop door te ontwikkelen.
Na deze luistersessie bevallen me de meer "traditionele" hiphop-songs beter dan de songs waarin hij meer met neo-soul en r&b bezig is.
Wellicht heb ik meer tijd nodig om dat werk te laten bezinken. Of ben ik toch gewoon too old for this shit.
Maar mijn Top 5 vind ik bij iedere draaibeurt lekkerder worden, dus for some shit I'm not too old. Yet.
Mijn nummer 1, lekker creepy & duister, wat het goed zou doen in een horrorfilm (zeker dat ziekelijk 'gelalala', alsof ik een knipoog hoor naar 'Rosemary's Baby'), komt van het album 'Goblin': zou het toeval zijn dat ik enorme fan ben van Goblin?
En die tekst van 'Assmilk': damn, wat snoof, spoot en slikte die gozer?
1. Tron Cat
2. Noid
3. Who Dat Boy
4. Big Poe
5. I Ain’t Got Time*
6. Lumberjack
7. Yonkers
8. Rusty
9. The Brownstains of Darkeese Latifah, Part 6-12 [Remix]
10. Assmilk
Het viel me toch wederom niet mee (vooral de R&B-elementen halen me uit de groove), al hoor ik wel zijn creativiteit en inventieve manier om hiphop door te ontwikkelen.
Na deze luistersessie bevallen me de meer "traditionele" hiphop-songs beter dan de songs waarin hij meer met neo-soul en r&b bezig is.
Wellicht heb ik meer tijd nodig om dat werk te laten bezinken. Of ben ik toch gewoon too old for this shit.
Maar mijn Top 5 vind ik bij iedere draaibeurt lekkerder worden, dus for some shit I'm not too old. Yet.
Mijn nummer 1, lekker creepy & duister, wat het goed zou doen in een horrorfilm (zeker dat ziekelijk 'gelalala', alsof ik een knipoog hoor naar 'Rosemary's Baby'), komt van het album 'Goblin': zou het toeval zijn dat ik enorme fan ben van Goblin?
En die tekst van 'Assmilk': damn, wat snoof, spoot en slikte die gozer?

1. Tron Cat
2. Noid
3. Who Dat Boy
4. Big Poe
5. I Ain’t Got Time*
6. Lumberjack
7. Yonkers
8. Rusty
9. The Brownstains of Darkeese Latifah, Part 6-12 [Remix]
10. Assmilk
1
geplaatst: 26 september 2025, 15:29 uur
Hier zitten nondejuu de nodige bangers tussen! Lekker hoor.
1. Noid
2. Assmilk
3. Big Poe
4. I Ain’t Got Time*
5. Lumberjack
6. Sucka Free
7. The Brownstains of Darkeese Latifah, Part 6-12 [Remix]
8. Tron Cat
9. Answer
10. Yonkers
1. Noid
2. Assmilk
3. Big Poe
4. I Ain’t Got Time*
5. Lumberjack
6. Sucka Free
7. The Brownstains of Darkeese Latifah, Part 6-12 [Remix]
8. Tron Cat
9. Answer
10. Yonkers
1
geplaatst: 26 september 2025, 15:29 uur
Geen probleem! Want algemene dienstmededeling, vanavond presenteren gaat me toch niet lukken, zal eerder morgenochtend vanaf een uur of 8, 8u30 zijn. Dus deadline verschuift tot dan. Hopelijk geen probleem voor mijn opvolger in dit topic motel matches?
Geen probleem, ik zal dan wel pas aan het begin van de avond opstarten
1
geplaatst: 26 september 2025, 21:37 uur
1. Yonkers
2. Bastard
3. Tron Cat
4. Noid
5. Who Dat Boy
6. Ifhy*
7. Like Him
8. Wilshire
9. 911 / Mr. Lonely
10. Earfquake
2. Bastard
3. Tron Cat
4. Noid
5. Who Dat Boy
6. Ifhy*
7. Like Him
8. Wilshire
9. 911 / Mr. Lonely
10. Earfquake
1
geplaatst: 26 september 2025, 21:45 uur
1. I THINK
2. EARFQUAKE
3. IGOR'S THEME
4. Yonkers
5. RUNNING OUT OF TIME*
6. LUMBERJACK
7. Tron Cat
8. GONE, GONE / THANK YOU*
9. Who Dat Boy
10. WILSHIRE
11. Noid
12. The Brownstains of Darkeese Latifah, Part 6-12 [Remix]
13. I Ain’t Got Time*
14. Ifhy*
15. See You Again
IGOR is GOAT.
2. EARFQUAKE
3. IGOR'S THEME
4. Yonkers
5. RUNNING OUT OF TIME*
6. LUMBERJACK
7. Tron Cat
8. GONE, GONE / THANK YOU*
9. Who Dat Boy
10. WILSHIRE
11. Noid
12. The Brownstains of Darkeese Latifah, Part 6-12 [Remix]
13. I Ain’t Got Time*
14. Ifhy*
15. See You Again
IGOR is GOAT.
0
geplaatst: 27 september 2025, 08:39 uur
Greatest Hits of Tyler, The Creator - finale
Heel erg bedankt aan de 11 finalestemmers!
24. Like Him (4) (1)
Alleen het voorlaatste lijstje van Teun zorgde ervoor dat de hekkensluiter van de hatelijke nul afkwam. Veel meer zat er niet in voor deze eerste van twee Chromakopia's.
23. Smuckers (5) (2)
Met hulp van Lil Wayne en Kanye West ben je weinig anno 2025, zo blijkt hier wel weer. En zo verliezen we ook de eerste Cherry Bomb.
22. Rusty (6) (2)
Nog eentje die eigenlijk niet goed meekon en in een eliminatieronde wellicht zou zijn gesneuveld. Nochtans het meest aangevinkte nummer op de albumpagina van Wolf, maar hier het minst pottenbrekend van die plaat bevonden.
21. Answer (6) (3)
Veel scheelde het nochtans niet, albumgenoot Answer komt een plekje hoger in de ranking te staan dankzij een stemmer meer.
Heel erg bedankt aan de 11 finalestemmers!
24. Like Him (4) (1)
Alleen het voorlaatste lijstje van Teun zorgde ervoor dat de hekkensluiter van de hatelijke nul afkwam. Veel meer zat er niet in voor deze eerste van twee Chromakopia's.
23. Smuckers (5) (2)
Met hulp van Lil Wayne en Kanye West ben je weinig anno 2025, zo blijkt hier wel weer. En zo verliezen we ook de eerste Cherry Bomb.
22. Rusty (6) (2)
Nog eentje die eigenlijk niet goed meekon en in een eliminatieronde wellicht zou zijn gesneuveld. Nochtans het meest aangevinkte nummer op de albumpagina van Wolf, maar hier het minst pottenbrekend van die plaat bevonden.
21. Answer (6) (3)
Veel scheelde het nochtans niet, albumgenoot Answer komt een plekje hoger in de ranking te staan dankzij een stemmer meer.
0
geplaatst: 27 september 2025, 08:47 uur
20. Running Out Of Time* (9) (2)
Dankzij het laatste lijstje van JM nog net in de top 20 kunnen springen, de eerste van liefst vijf Igor-tracks (ook hier zijn populairste plaat).
19. Sucka Free (9) (3)
Nog maar een paar maanden oud en toch reeds met twee songs hier vertegenwoordigd, Don't Tap The Glass breekt met de conventies dat nieuwer werk het in GH-spelletjes altijd bekaaid vanaf komt. Of zou het toch komen door het schrappen van de eliminatieronde? Echt goed deed Sucka Free het nou ook weer niet.
18. See You Again (12) (2)
We betreden het land van de dubble digits met See You Again, de eerste van Flower Boy die langskomt.
17. The Brownstains of Darkeese Latifah, Part 6-12 [Remix] (13) (3)
De tweede en laatste van Cherry Bomb ontploft op plek 17. Zo wordt Tyler's vierde de eerste die hier is uitgespeeld.
16. Assmilk (15) (3)
Inderdaad, wat spoot, snoof en slikte Tyler ten tijde van Bastard! Een 19-jarige die wilde shokeren, maar haast per ongeluk ook een bepaald muzikaal vernuft in zijn gekke liedjes had weten leggen. Dik vijftien jaar later ontwikkelt de beste man zich nog steeds lustig door.
Dankzij het laatste lijstje van JM nog net in de top 20 kunnen springen, de eerste van liefst vijf Igor-tracks (ook hier zijn populairste plaat).
19. Sucka Free (9) (3)
Nog maar een paar maanden oud en toch reeds met twee songs hier vertegenwoordigd, Don't Tap The Glass breekt met de conventies dat nieuwer werk het in GH-spelletjes altijd bekaaid vanaf komt. Of zou het toch komen door het schrappen van de eliminatieronde? Echt goed deed Sucka Free het nou ook weer niet.
18. See You Again (12) (2)
We betreden het land van de dubble digits met See You Again, de eerste van Flower Boy die langskomt.
17. The Brownstains of Darkeese Latifah, Part 6-12 [Remix] (13) (3)
De tweede en laatste van Cherry Bomb ontploft op plek 17. Zo wordt Tyler's vierde de eerste die hier is uitgespeeld.
16. Assmilk (15) (3)
Inderdaad, wat spoot, snoof en slikte Tyler ten tijde van Bastard! Een 19-jarige die wilde shokeren, maar haast per ongeluk ook een bepaald muzikaal vernuft in zijn gekke liedjes had weten leggen. Dik vijftien jaar later ontwikkelt de beste man zich nog steeds lustig door.
0
geplaatst: 27 september 2025, 08:57 uur
15. 911 / Mr. Lonely (20) (4)
Een bescheiden sprongetje in de punten brengt ons bij de tweede van vier Flower Boy's. Zijn eerste album waarin een bepaalde maturiteit vorm kreeg die er sindsdien altijd min of meer heeft ingezeten, en dus in ieder geval voor mij gevoelsmatig het tweede luik van Tyler's carrière opent.
14. Ifhy* (20) (5)
Heel niptekes één plekje hoger vinden we ifhy, ondanks dat het er in de nominatieronde pas is bijgekomen de hoogst scorende van Wolf.
13. Igor’s Theme (22) (5)
Openingsnummer van zijn volgens velen beste plaat, hier strandend op plekje 13.
12. I Think (22) (5) en de nummer 1 van Johnny Marr
Maar opnieuw was het nipt. De tiebreak werd hier beslecht door da boy Johnny, die I Think als het beste nummer in de finale aanstipte. En zo liggen er van die volgens velen beste plaat nog maar twee ijzers in het vuur.
11. Lumberjack (26) (6)
Welke platen hebben we hier nog niet gehad? Oh ja, Call Me If You Get Lost natuurlijk, Igor's opvolger uit '21. Net niet met beide nummers top 10 gescoord, zuur. Dit is trouwens wel het punt in de lijst waarop de spannende tiebreaks elkaar opvolgen, want...
Een bescheiden sprongetje in de punten brengt ons bij de tweede van vier Flower Boy's. Zijn eerste album waarin een bepaalde maturiteit vorm kreeg die er sindsdien altijd min of meer heeft ingezeten, en dus in ieder geval voor mij gevoelsmatig het tweede luik van Tyler's carrière opent.
14. Ifhy* (20) (5)
Heel niptekes één plekje hoger vinden we ifhy, ondanks dat het er in de nominatieronde pas is bijgekomen de hoogst scorende van Wolf.
13. Igor’s Theme (22) (5)
Openingsnummer van zijn volgens velen beste plaat, hier strandend op plekje 13.
12. I Think (22) (5) en de nummer 1 van Johnny Marr
Maar opnieuw was het nipt. De tiebreak werd hier beslecht door da boy Johnny, die I Think als het beste nummer in de finale aanstipte. En zo liggen er van die volgens velen beste plaat nog maar twee ijzers in het vuur.
11. Lumberjack (26) (6)
Welke platen hebben we hier nog niet gehad? Oh ja, Call Me If You Get Lost natuurlijk, Igor's opvolger uit '21. Net niet met beide nummers top 10 gescoord, zuur. Dit is trouwens wel het punt in de lijst waarop de spannende tiebreaks elkaar opvolgen, want...
0
geplaatst: 27 september 2025, 09:09 uur
10. Who Dat Boy (26) (6)
... het gevecht om plek tien was bijzonder close. Who Dat Boy haalt het puur op het feit dat het een hogere hoogste piekpositie gehaald heeft dan Lumberjack (3de versus 4de).
Ik heb het in deze presentatie nog niet zo vaak over gastartiesten gehad, hoewel Tyler altijd al een heel goede neus gehad heeft voor welke gastartiest aan welk nummer te koppelen. Op Who Dat Boy heb ik bijvoorbeeld Asap Rocky's verse altijd een geweldige standout gevonden.
9. Wilshire (30) (5) en de nummer 1 van Titmeister
En meteen de laatste van CMIYGL. Tyler's lange nummers hebben deze finalelijst grotendeels gemist, met Wilshire als uitzondering. Dankzij Tit nog netjes top 10.
8. Bastard (31) (5)
Dankzij een paar fans die hem stuk voor stuk hoog in hun lijstje zetten, toch nog een (voor mij althans) verrassende top 10-notering voor het titelstuk van zijn debuutplaat/mixtape. Zoals gezegd, moet ik dringend eens achteraan gaan, want liedjes als deze maken me nieuwsgierig naar de rest (mensen als mijn moeder zullen vast nooit kunnen begrijpen waarom)!
7. Big Poe (33) (5)
Ook een heel aangename verrassing voor mij is hoe goed het openingsnummer van Don't Tap The Glass het hier gedaan heeft. Nu al één van mijn Tylerfavo's en waarschijnlijk wel mijn meest gedraaide nummer tot nu toe dit jaar. Heerlijke energie!
6. I Ain’t Got Time* (34) (6)
De laatste van Flower Boy strandt net voor de top 5. Heel duidelijk best of the rest, want vanaf hier gaan de puntentototalen weer met een sprongetje. Ook opmerkelijk, net zoals met Wolf, is ook bij Flower Boy het best scorende nummer hier een nominatie (en dat terwijl iets van een vier mensen slechts nomineerden, maar hun tips zijn kennelijk mooi opgepikt door de rest).
... het gevecht om plek tien was bijzonder close. Who Dat Boy haalt het puur op het feit dat het een hogere hoogste piekpositie gehaald heeft dan Lumberjack (3de versus 4de).
Ik heb het in deze presentatie nog niet zo vaak over gastartiesten gehad, hoewel Tyler altijd al een heel goede neus gehad heeft voor welke gastartiest aan welk nummer te koppelen. Op Who Dat Boy heb ik bijvoorbeeld Asap Rocky's verse altijd een geweldige standout gevonden.
9. Wilshire (30) (5) en de nummer 1 van Titmeister
En meteen de laatste van CMIYGL. Tyler's lange nummers hebben deze finalelijst grotendeels gemist, met Wilshire als uitzondering. Dankzij Tit nog netjes top 10.
8. Bastard (31) (5)
Dankzij een paar fans die hem stuk voor stuk hoog in hun lijstje zetten, toch nog een (voor mij althans) verrassende top 10-notering voor het titelstuk van zijn debuutplaat/mixtape. Zoals gezegd, moet ik dringend eens achteraan gaan, want liedjes als deze maken me nieuwsgierig naar de rest (mensen als mijn moeder zullen vast nooit kunnen begrijpen waarom)!
7. Big Poe (33) (5)
Ook een heel aangename verrassing voor mij is hoe goed het openingsnummer van Don't Tap The Glass het hier gedaan heeft. Nu al één van mijn Tylerfavo's en waarschijnlijk wel mijn meest gedraaide nummer tot nu toe dit jaar. Heerlijke energie!
6. I Ain’t Got Time* (34) (6)
De laatste van Flower Boy strandt net voor de top 5. Heel duidelijk best of the rest, want vanaf hier gaan de puntentototalen weer met een sprongetje. Ook opmerkelijk, net zoals met Wolf, is ook bij Flower Boy het best scorende nummer hier een nominatie (en dat terwijl iets van een vier mensen slechts nomineerden, maar hun tips zijn kennelijk mooi opgepikt door de rest).
2
geplaatst: 27 september 2025, 09:14 uur
5. Tron Cat (40) (6) en de nummer 1 van EvilDrSmith
Mooi gedaan van Goblin. Had slechts twee nummers in de finalelijst, maar die scoren allebei wel mooi top 5.
4. Noid (42) (5) en de nummer 1 van Shaky
En ook knap van Noid. Veruit het minst genoemd van de top 6, maar altijd met hoge scores en zo toch nog vierdes geëindigd. De fijnproeversplaat van deze editie (en nee, ik snap 'm nog steeds niet. Cultuurbarbaar die ik d'r blijkbaar ben).
3. Earfquake (42) (8)
Bijna dubbel zo vaak genoemd als Noid, maar met evenveel punten, is Earfquake, de hit van Igor. Pakt deze editie het brons en de titel 'hoogst scorende nummer zonder nummer 1-notering'.
Mooi gedaan van Goblin. Had slechts twee nummers in de finalelijst, maar die scoren allebei wel mooi top 5.
4. Noid (42) (5) en de nummer 1 van Shaky
En ook knap van Noid. Veruit het minst genoemd van de top 6, maar altijd met hoge scores en zo toch nog vierdes geëindigd. De fijnproeversplaat van deze editie (en nee, ik snap 'm nog steeds niet. Cultuurbarbaar die ik d'r blijkbaar ben).
3. Earfquake (42) (8)
Bijna dubbel zo vaak genoemd als Noid, maar met evenveel punten, is Earfquake, de hit van Igor. Pakt deze editie het brons en de titel 'hoogst scorende nummer zonder nummer 1-notering'.
7
geplaatst: 27 september 2025, 09:20 uur
2. Gone, Gone / Thank You* (54) (7) en de nummer 1 van Mastroianni en motel matches
De hoogst scorende van Igor, en de runner-up van deze editie. En dat is erg opmerkelijk, want in de albumstatistieken staat deze slechts 5de, achter alle andere Igorsongs in de finale én het niet in ronde 1 genoemde (dacht ik) New Magic Wand. Ook een echte fijnproeversfavoriet dus, waarop Tyler toont dat hij veel meer kan dan hiphop alleen!
1. Yonkers (84) (11) en de nummer 1 van hoi123, Johnny Marrissey, 50tracks, Teunnis en mezelf
En toch, de signature track en claim to fame van Tyler blijft ook onze topfavoriet. Als enige door iedereen genoemd, het vaakst bovenaan gezet, en met dertig punten voorsprong op de nummer 2, dan kan je alleen maar spreken van een terechte overwinning.
Nogmaals THANK YOU aan alle stemmers, nu ben ik ook weer GONE GONE in dit topic. Het stokje draag ik over aan motel matches voor een weekje Herman Brood! Over spuiten, snuiven en slikken gesproken!
De hoogst scorende van Igor, en de runner-up van deze editie. En dat is erg opmerkelijk, want in de albumstatistieken staat deze slechts 5de, achter alle andere Igorsongs in de finale én het niet in ronde 1 genoemde (dacht ik) New Magic Wand. Ook een echte fijnproeversfavoriet dus, waarop Tyler toont dat hij veel meer kan dan hiphop alleen!
1. Yonkers (84) (11) en de nummer 1 van hoi123, Johnny Marrissey, 50tracks, Teunnis en mezelf
En toch, de signature track en claim to fame van Tyler blijft ook onze topfavoriet. Als enige door iedereen genoemd, het vaakst bovenaan gezet, en met dertig punten voorsprong op de nummer 2, dan kan je alleen maar spreken van een terechte overwinning.
Nogmaals THANK YOU aan alle stemmers, nu ben ik ook weer GONE GONE in dit topic. Het stokje draag ik over aan motel matches voor een weekje Herman Brood! Over spuiten, snuiven en slikken gesproken!

0
geplaatst: 27 september 2025, 19:45 uur
Hij haalde al 2 keer het podium van een Greatest Hits week (70’s Nederpop en met Henny Vrienten), maar de grootste Nederlandse rockster (en volgens sommigen zelfs de enige) had nog nooit een eigen editie. Dat kan natuurlijk niet. Nou moet ik zeggen dat ik te jong ben om Herman Brood zijn hoogtijdagen te hebben meegemaakt. Bij mij begon het met de LP Yada Yada die ik van de bieb leende omdat ik Sleeping Bird wel een leuk nummer vond. In de jaren 90 was Herman veel in beeld maar dan vooral als schilder/mediapersoonlijkheid/nationale knuffeljunk en onderwerp van dikke boeken van Bart Chabot. Helaas ging het zelden over de muziek. Deze week gelukkig wel, dus duik in het repertoire van Herman en vul onderstaande lijst voor maandagavond 20:00 aan met top 10 nummers.
Back on the Corner
Blew My Cool
Cripple (Without You)
Dance On
Doin' It
Dope Sucks
Hot Shot
I Don't Need You
Love You Like I Love Myself
My Way
Pop It
R & Roll Junkie
Saturday Night
Shy
Sleeping Bird
Stay Alive
Still Believe
Street
Tattoo Song
Too Much Grace
Back on the Corner
Blew My Cool
Cripple (Without You)
Dance On
Doin' It
Dope Sucks
Hot Shot
I Don't Need You
Love You Like I Love Myself
My Way
Pop It
R & Roll Junkie
Saturday Night
Shy
Sleeping Bird
Stay Alive
Still Believe
Street
Tattoo Song
Too Much Grace
0
geplaatst: 27 september 2025, 20:43 uur
Eigenlijk mist alleen Never Be Clever en, vooruit, Hit
Als Je Wint Heb Je Vrienden
Doreen
Groovin'
Groupie Girl
Hit
Never Be Clever
Pijn
Skid Row
Then She Kissed Me (Live)
50 Jaar
Als Je Wint Heb Je Vrienden
Doreen
Groovin'
Groupie Girl
Hit
Never Be Clever
Pijn
Skid Row
Then She Kissed Me (Live)
50 Jaar
0
geplaatst: 28 september 2025, 11:42 uur
Op een handjevol nummers na was ik nog niet erg bekend met het werk van Herman. Tot mijn schoonvader de verzamelaar 'Brood Final' onlangs voor me mee bracht uit een kringloopwinkel. Die drie cd's hebben ervoor gezorgd dat ik enigszins beslagen ten ijs kan komen tijdens deze GH.
Berlin Schmerzst
Champagne (& Wine)
Doreen
Hit
Lady Killer
Never Be Clever
Proud
Two Days In the Valley
Vision
Weep
Berlin Schmerzst
Champagne (& Wine)
Doreen
Hit
Lady Killer
Never Be Clever
Proud
Two Days In the Valley
Vision
Weep
0
geplaatst: 28 september 2025, 11:49 uur
50 jaar
Als je Wint
Maak Van Uw Scheet Een Donderslag!
Pijn

Als je Wint
Maak Van Uw Scheet Een Donderslag!
Pijn

0
geplaatst: 28 september 2025, 16:42 uur
Als Je Wint Heb Je Vrienden (met Henny Vrienten)
Bad Blood
Doreen
Dynamite
Hit
Legal in Amsterdam
Lies
Never Be Clever
Proud
Pijn
Bad Blood
Doreen
Dynamite