Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #7: Down Under (Australie)!
zoeken in:
1
geplaatst: 14 november 2025, 13:57 uur
01. Breathe*
02. Slow
03. Padam Padam
04. In Your Eyes*
05. Confide in Me
06. Light Years*
07. Edge of Saturday Night (feat. The Blessed Madonna)*
08. Come Into My World*
09. Where the Wild Roses Grow (feat. Nick Cave)*
10. Can't Get You Out of My Head
02. Slow
03. Padam Padam
04. In Your Eyes*
05. Confide in Me
06. Light Years*
07. Edge of Saturday Night (feat. The Blessed Madonna)*
08. Come Into My World*
09. Where the Wild Roses Grow (feat. Nick Cave)*
10. Can't Get You Out of My Head
1
geplaatst: 14 november 2025, 16:39 uur
1. Slow
2. I Believe in You
3. Can't Get You Out of My Head
4. Padam Padam
5. In Your Eyes*
6. Confide in Me
7. Love at First Sight
8. Edge of Saturday Night (feat. The Blessed Madonna)*
9. Come Into My World*
10. Spinning Around
Wordt wel veel gemist moet ik zeggen. Ben erg te spreken over vele recente singles en ook mis ik hier hits als Red Blooded Woman en Giving You Up. Net even dat extra randje.
2. I Believe in You
4. Padam Padam
5. In Your Eyes*
6. Confide in Me
7. Love at First Sight
8. Edge of Saturday Night (feat. The Blessed Madonna)*
9. Come Into My World*
10. Spinning Around
Wordt wel veel gemist moet ik zeggen. Ben erg te spreken over vele recente singles en ook mis ik hier hits als Red Blooded Woman en Giving You Up. Net even dat extra randje.

1
geplaatst: 14 november 2025, 16:50 uur
Cosmic
1. Can't Get You Out of My Head
2. Step Back in Time*
3. I Believe in You
4. On a Night Like This
5. Better the Devil You Know
6. Spinning Around
Wow
7. In Your Eyes*
Red Blooded Woman
8. I Should Be So Lucky
9. Love at First Sight
10. All the Lovers
11. In My Arms
12. Slow
Ze heeft toch wel een paar kneiters van hits op haar conto staan.
Haar "disco"nummers liggen me toch het beste. Maar dat wist ik eigenlijk al.
1. Can't Get You Out of My Head
2. Step Back in Time*
3. I Believe in You
4. On a Night Like This
5. Better the Devil You Know
6. Spinning Around
Wow
7. In Your Eyes*
Red Blooded Woman
8. I Should Be So Lucky
9. Love at First Sight
10. All the Lovers
11. In My Arms
12. Slow
Ze heeft toch wel een paar kneiters van hits op haar conto staan.
Haar "disco"nummers liggen me toch het beste. Maar dat wist ik eigenlijk al.
1
geplaatst: 14 november 2025, 16:58 uur
aERodynamIC schreef:
Tot nu toe is er voor slechts 1 nummer (nog) geen liefde.....
Tot nu toe is er voor slechts 1 nummer (nog) geen liefde.....
... en nog steeds sluit niemand het in de armen.
0
geplaatst: 14 november 2025, 17:08 uur
Luisterende x
Heeft er iemand toevallig een Spotifyplaylist?
Te laat helaas
Heeft er iemand toevallig een Spotifyplaylist?
Te laat helaas
0
geplaatst: 14 november 2025, 19:35 uur
Tja, ook ik ben zo’n lui persoon die op vrijdagavond een Spotify-thuismenu wenst. No problema. Ditmaal laat ik het aan mij voorbij gaan.
2
geplaatst: 14 november 2025, 19:41 uur
1. I Believe in You
2. Slow
4. In My Arms
5. Confide in Me
6. In Your Eyes*
7. Love at First Sight
8. All the Lovers
9. Padam Padam
10. Come Into My World*
2. Slow
4. In My Arms
5. Confide in Me
6. In Your Eyes*
7. Love at First Sight
8. All the Lovers
9. Padam Padam
10. Come Into My World*
2
geplaatst: 14 november 2025, 19:50 uur
En eindelijk liefde voor alle nummers 
En ik zo'n lui persoon die nooit begonnen is aan een Spotify account
Nog heel even... Twee punten verschil tussen de nummers 1 en 2 dus iemand zou het verschil nog kunnen gaan maken.

EttaJamesBrown schreef:
Tja, ook ik ben zo’n lui persoon die op vrijdagavond een Spotify-thuismenu wenst. No problema. Ditmaal laat ik het aan mij voorbij gaan.
En ik zo'n lui persoon die nooit begonnen is aan een Spotify account

Nog heel even... Twee punten verschil tussen de nummers 1 en 2 dus iemand zou het verschil nog kunnen gaan maken.
2
geplaatst: 14 november 2025, 20:07 uur
https://postimg.cc/D817MWNW
GREATEST HITS OF KYLIE MINOGUE: DE UITSLAG
April 2021: Kylie won met Confide in Me, Can't Get You Out of My Head werd tweede en Slow eindigde op de derde plaats.
Hoe is het die nummers deze editie vergaan?
Laten we starten met het nummer dat pas in het allerlaatste lijstje punten kreeg.
20. In My Arms
7 punten
Nummer 1 van: -
GREATEST HITS OF KYLIE MINOGUE: DE UITSLAG
April 2021: Kylie won met Confide in Me, Can't Get You Out of My Head werd tweede en Slow eindigde op de derde plaats.
Hoe is het die nummers deze editie vergaan?
Laten we starten met het nummer dat pas in het allerlaatste lijstje punten kreeg.
20. In My Arms
7 punten
0
geplaatst: 14 november 2025, 20:17 uur
0
geplaatst: 14 november 2025, 20:19 uur
13. Edge of Saturday Night (feat. The Blessed Madonna)*
41 punten
41 punten
1
geplaatst: 14 november 2025, 20:22 uur
1
geplaatst: 14 november 2025, 20:24 uur
0
geplaatst: 14 november 2025, 21:10 uur
Oei, ik heb dit volledig gemist. 
All the Lovers en I Believe in You zouden in mijn TOP 5 zitten, mijn grootste favorieten zijn nog niet voorbij gekomen.

All the Lovers en I Believe in You zouden in mijn TOP 5 zitten, mijn grootste favorieten zijn nog niet voorbij gekomen.
0
geplaatst: 14 november 2025, 21:15 uur
Gelukkig toch nog punten voor ''In My Arms''.
Er is gewoon zoveel moois om uit te kiezen!
Er is gewoon zoveel moois om uit te kiezen!
0
geplaatst: 14 november 2025, 21:22 uur
https://postimages.org/
Come Into My World*
56 punten
Nummer 1 van: ranja
Come Into My World*
56 punten
Nummer 1 van: ranja
Madjack71 schreef:
Leuk album van dit buurmeisje, die uiteindelijk toch 'geaccepteerd' werd door een groot publiek. Deze dame heeft een lange weg bewandeld en m.i pas rond die tijd 2001, misschien nog wat eerder, pas echt nummers uitgebracht die haar een eigen 'gezicht' gaven ipv het gevoel met een stand-in Madonna te maken te hebben.
In your Eyes/Come into my World en het in je hoofd dreunende Can't get you out of my head zijn zeker niet onaardig.
Leuk album van dit buurmeisje, die uiteindelijk toch 'geaccepteerd' werd door een groot publiek. Deze dame heeft een lange weg bewandeld en m.i pas rond die tijd 2001, misschien nog wat eerder, pas echt nummers uitgebracht die haar een eigen 'gezicht' gaven ipv het gevoel met een stand-in Madonna te maken te hebben.
In your Eyes/Come into my World en het in je hoofd dreunende Can't get you out of my head zijn zeker niet onaardig.
0
geplaatst: 14 november 2025, 21:26 uur
Padam Padam
57 punten
Padam Padam
57 punten
Pinsnider schreef:
Padam Padam gaat voor mij het lied van het jaar worden, als er niets geks meer gebeurt. Geweldig!! Eens in de zoveel tijd weet ze dan toch weer te verrassen. Verder inderdaad weinig verheffende, doch degelijke pop. De laatste weken spelen ze Padam Padam steevast in de rust van twente-wedstrijden. Een fijne ontwikkeling en misschien zelfs een ministatementje (al zal dat door Vak-P vast niet als zodanig worden opgepikt). Voor de mensen die dit leuk vinden heb ik nog een dikke tip: Luister "X" van Miss Li.... U staat geheid binnen 10 seconden in onderbroek op de tafel!!!
Oh, en het romantiseren van de studententijd: Mellon Collie kopen voor de laatste 65 gulden die je nog had en daarna geen geld voor bier meer hebben... manmanman, wat afzien.....
Padam Padam gaat voor mij het lied van het jaar worden, als er niets geks meer gebeurt. Geweldig!! Eens in de zoveel tijd weet ze dan toch weer te verrassen. Verder inderdaad weinig verheffende, doch degelijke pop. De laatste weken spelen ze Padam Padam steevast in de rust van twente-wedstrijden. Een fijne ontwikkeling en misschien zelfs een ministatementje (al zal dat door Vak-P vast niet als zodanig worden opgepikt). Voor de mensen die dit leuk vinden heb ik nog een dikke tip: Luister "X" van Miss Li.... U staat geheid binnen 10 seconden in onderbroek op de tafel!!!
Oh, en het romantiseren van de studententijd: Mellon Collie kopen voor de laatste 65 gulden die je nog had en daarna geen geld voor bier meer hebben... manmanman, wat afzien.....
1
geplaatst: 14 november 2025, 21:31 uur
Love at First Sight
61 punten
Love at First Sight
61 punten
rick* schreef:
Kylie's beste plaat naar mijn mening. Alle singles zijn A-nummers, de overige nummers toch wat meer B-nummers, maar met de schijf als geheel is er toch wel een leuke CD neergezet.
Het sterkte moment van deze CD is "Can't get you out of my head", maar ook "In Your Eyes' en met name "Love at first sight" zijn erg goed. "Come Into My World" heeft trouwens ook een leuk refrein (tevens leuke videoclip)
Niet perfect maar wel geslaagd.
Kylie's beste plaat naar mijn mening. Alle singles zijn A-nummers, de overige nummers toch wat meer B-nummers, maar met de schijf als geheel is er toch wel een leuke CD neergezet.
Het sterkte moment van deze CD is "Can't get you out of my head", maar ook "In Your Eyes' en met name "Love at first sight" zijn erg goed. "Come Into My World" heeft trouwens ook een leuk refrein (tevens leuke videoclip)
Niet perfect maar wel geslaagd.
0
geplaatst: 14 november 2025, 21:36 uur
In Your Eyes*
62 punten
In Your Eyes*
62 punten
FunkStar schreef:
Kylie is sinds de cd 'Light Years' helemaal terug en dit album is mogelijk nog beter. De eerste single 'Can't get you out of my head' stond wereldwijd nummer 1 en de rest van dit album is net zo goed. Het zijn allemaal up-tempo nummers, vrolijk en dansbaar. Deze cd doet het zeker goed op feestjes en brengt je in de stemming als je gaat stappen. Heb deze CD erg veel gedraaid!
Kylie is sinds de cd 'Light Years' helemaal terug en dit album is mogelijk nog beter. De eerste single 'Can't get you out of my head' stond wereldwijd nummer 1 en de rest van dit album is net zo goed. Het zijn allemaal up-tempo nummers, vrolijk en dansbaar. Deze cd doet het zeker goed op feestjes en brengt je in de stemming als je gaat stappen. Heb deze CD erg veel gedraaid!
0
geplaatst: 14 november 2025, 21:39 uur
Spinning Around
64 punten
Spinning Around
64 punten
Twinpeaks schreef:
Edelkitsch , maar wel erg goed gemaakt .Het is verdomd aanstekelijk en het is ook niet zo dat ik nu een enorme Kylie fan ben . Voordeel is dat Kylie zelf ook wel weet dat ze gebakken lucht maakt . Maar wel lekkere gebakken lucht. Spinning Around is te fout voor woorden en Your Disco Needs You stampt heerlijk door . Ik vond haar leukere tracks maken dan Madonna in deze periode. Er was een nieuwe Queen of Pop aan de horizon verschenen. 4 sterren
Edelkitsch , maar wel erg goed gemaakt .Het is verdomd aanstekelijk en het is ook niet zo dat ik nu een enorme Kylie fan ben . Voordeel is dat Kylie zelf ook wel weet dat ze gebakken lucht maakt . Maar wel lekkere gebakken lucht. Spinning Around is te fout voor woorden en Your Disco Needs You stampt heerlijk door . Ik vond haar leukere tracks maken dan Madonna in deze periode. Er was een nieuwe Queen of Pop aan de horizon verschenen. 4 sterren
0
geplaatst: 14 november 2025, 21:42 uur
Where the Wild Roses Grow (feat. Nick Cave)*
64 punten
Nummer 1 van: johannesB en Shaky
Where the Wild Roses Grow (feat. Nick Cave)*
64 punten
Nummer 1 van: johannesB en Shaky
LucM schreef:
Kylie Minogue kan je gerust de Australische tegenhanger van Madonna noemen. Haar carrière kan je in 2 delen opsplitsen.
In haar beginperiode was ze nog onder de hoede van de driekoppige producersdraak Stock-Aitken-Waterman en scoorde diverse hits die op de rand van wergwerppop balanceren (CD 1).
Nadien nam ze het heft meer in eigen handen en kwam ze voor de dag met volwassener popsongs (CD 2). "Can't Get You Out of My Head" werd haar grootste hit (nr.1 in België en Nederland) maar het absolute hoogtepunt vind ik "Where the Wild Roses Grow", het duet met Nick Cave.
Kylie Minogue kan je gerust de Australische tegenhanger van Madonna noemen. Haar carrière kan je in 2 delen opsplitsen.
In haar beginperiode was ze nog onder de hoede van de driekoppige producersdraak Stock-Aitken-Waterman en scoorde diverse hits die op de rand van wergwerppop balanceren (CD 1).
Nadien nam ze het heft meer in eigen handen en kwam ze voor de dag met volwassener popsongs (CD 2). "Can't Get You Out of My Head" werd haar grootste hit (nr.1 in België en Nederland) maar het absolute hoogtepunt vind ik "Where the Wild Roses Grow", het duet met Nick Cave.
1
geplaatst: 14 november 2025, 21:45 uur
Better the Devil You Know
65 punten
Nummer 1 van: johan de witt, vigil en musicfriek
Better the Devil You Know
65 punten
Nummer 1 van: johan de witt, vigil en musicfriek
musicfriek schreef:
Better the Devil You Know is mijn favoriete Kylie-song
Gewoon een ijzersterke popplaat. De rest van dit album is van beduidend lager niveau.
Better the Devil You Know is mijn favoriete Kylie-song
Gewoon een ijzersterke popplaat. De rest van dit album is van beduidend lager niveau. * denotes required fields.