MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Postpunk Revival Big 7: Top 100 Meter (2000-2009)

zoeken in:
Straks volgt de top 10. Wie goed heeft opgelet, weet dat er nog één Monkeys, één Editors, twee Franz Ferdinands en maar liefst zes Interpols aankomen.

505 is de hoogste Arctic Monkeys op 9.

10. Interpol - Untitled | 8,50 (25) | 10/15
9. Arctic Monkeys - 505 | 8,52 (17) | 15/15
8. Interpol - Slow Hands | 8,53 (19) | 11/15
7. Franz Ferdinand - The Dark of the Matinée | 8,55 (20) | 14/15
6. Interpol - Stella Was a Diver and She Was Always Down | 8,59 (20) | 12/15

The Racing Rats en Take Me Out grijpen nét naast het podium, dat dus helemaal bezet wordt door Interpol.

5. Editors - The Racing Rats | 8,68 (17) | 15/15
4. Franz Ferdinand - Take Me Out| 8,78 (20) | 15/15

Wat een prestatie! Interpol eindigt op 3, 2 en 1, en doet dat bovendien met songs van op de drie verschillende albums. Terecht dus dat deze band dit spelletje wint en voor jullie dé artiest is van de postpunkrevival 2000-2009. Evil is de grote winnaar, met een score van net geen 9 op 10.

3. Interpol - Obstacle 1 | 8,83 (19) | 13/15
2. Interpol - Pioneer to the Falls | 8,84 (14) | 14/15
1. Interpol - Evil | 8,90 (19) | 15/15

Ik wijzig mijn stem voor The Racing Rats nog naar een 1, waar staan ze nu? #hater

Haha nee nogmaals dank Arno voor dit topic, en de Interpol-dominantie is wmb nog geheel terecht ook!

Mooi topic, maar Interpol is toch echt wel oververtegenwoordigd bovenaan. Bedankt, Arno!

Strakke plasser alert van die top 3!

Arno werkt gewoon bij Live Nation en doet dit topic met voorbedachte rade

Heej, een beetje buzz creëren voor beloftevolle bands kan nooit kwaad.

Ik ga toch gewoon in de val trappen en tickets kopen. Dus users die willen uitmaken of ik al dan niet een AI-bot ben, je weet wat je te doen staat.

Wat helicopter zegt: de Top 10 is wel een beetje topzwaar. Samen met The Strokes was Interpol bij mij de enige band die maar twee keer een 8 wist te scoren. De andere bands hadden meer uitschieters naar boven.
Maar de Top 3 is gevuld met de ook door mij drie best beoordeelde Interpol-songs, dus al is de band bij mij juist een middenmoter tussen de andere bands gebleken (vijfde van de zeven), ik ben het er blijkbaar mee eens dat het erepodium met deze nummers is gevuld. Als het dan toch Interpol all over the place moet zijn...
Bloc Party scoorde bij mij de meeste keren een 8 of hoger, maar hun beste nummer (ook door mij als beste beoordeeld) blijft steken op een schamele 19e plaats. Belachelijk natuurlijk. Afgaande op mijn cijfers zou het een gedeelde derde plek moeten zijn.
Wel fijn dat ik nu een beetje kennis en luisterervaring heb opgedaan met deze bands: nogmaals dank, Arno!

Gast
geplaatst: vandaag om 02:42 uur

geplaatst: vandaag om 02:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.