MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!

zoeken in:
allebei ruk

3-3

odi
3-4

DjFrankie (moderator)
3-6

Twee vingers in de neus. Freakkng fokkng classic!
Elke tweederangs kutband komt na zoveel tijd met een reünie, maar waarom een van de origineelste metalbands van Nederlandse bodem niet? Zelfs de uitgaves op vinyl vorig jaar (eindelijk!) hebben de bandleden niet doen bewegen om de koppen weer bij elkaar te steken. Nouja, misschien moet je herinneringen ook niet opgraven, maar bewaren zodat ze niet aan gruzelementen worden gespeeld: dertig jaar ouder zijn ze inmiddels. Al zou je dat zanger George Oosthoek niet geven: die gozert lijkt nog steeds 28.
3-7

116. Vandenberg - This is War (1983) vs. The Fifth Alliance - Black (2019)
The Fifth Alliance ken ik niet. Even luisteren...

Potverdrie odi, nou doe je het weer. Nota bene in dezelfde lijst als dat je Izah nomineerde. Izah was al een prachtige kennismaking, maar dat is met The Fifth Alliance niet anders. Prachtnummer!
Sorry Adje.
0-2

Vet nummer inderdaad.

0-3

Vet nummer idd, maar ga toch voor VDB.
Vond dit vroeger altijd een erg vet nummer, met een geweldige solo.

1-3

odi
1-5

2-6

allebei kapot geniaal, kutjemoeilijk deze battle

odi
5-3

Goh, ik was alweer vergeten dat deze nominatie uit mijn eigen koker kwam. Sterke Kyuss-invloeden en daarmee een heerlijk nummer van Nederlandse bodem. Picture komt eveneens met een heerlijk nummer. Zou ze allebei wel door willen laten stromen naar ronde 2.

0-2

odi
0-3

2-3 Nostalgie

Gast
geplaatst: vandaag om 18:26 uur

geplaatst: vandaag om 18:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.