Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!
zoeken in:
0
geplaatst: 11 november 2025, 21:01 uur
Twee vingers in de neus. Freakkng fokkng classic!
Elke tweederangs kutband komt na zoveel tijd met een reünie, maar waarom een van de origineelste metalbands van Nederlandse bodem niet? Zelfs de uitgaves op vinyl vorig jaar (eindelijk!) hebben de bandleden niet doen bewegen om de koppen weer bij elkaar te steken. Nouja, misschien moet je herinneringen ook niet opgraven, maar bewaren zodat ze niet aan gruzelementen worden gespeeld: dertig jaar ouder zijn ze inmiddels. Al zou je dat zanger George Oosthoek niet geven: die gozert lijkt nog steeds 28.
3-7
Elke tweederangs kutband komt na zoveel tijd met een reünie, maar waarom een van de origineelste metalbands van Nederlandse bodem niet? Zelfs de uitgaves op vinyl vorig jaar (eindelijk!) hebben de bandleden niet doen bewegen om de koppen weer bij elkaar te steken. Nouja, misschien moet je herinneringen ook niet opgraven, maar bewaren zodat ze niet aan gruzelementen worden gespeeld: dertig jaar ouder zijn ze inmiddels. Al zou je dat zanger George Oosthoek niet geven: die gozert lijkt nog steeds 28.
3-7
0
geplaatst: 11 november 2025, 21:02 uur
116. Vandenberg - This is War (1983) vs. The Fifth Alliance - Black (2019)
The Fifth Alliance ken ik niet. Even luisteren...
The Fifth Alliance ken ik niet. Even luisteren...
1
geplaatst: 11 november 2025, 21:29 uur
Potverdrie odi, nou doe je het weer. Nota bene in dezelfde lijst als dat je Izah nomineerde. Izah was al een prachtige kennismaking, maar dat is met The Fifth Alliance niet anders. Prachtnummer!
Sorry Adje.
0-2
Sorry Adje.
0-2
0
geplaatst: 11 november 2025, 22:24 uur
Vet nummer idd, maar ga toch voor VDB.
Vond dit vroeger altijd een erg vet nummer, met een geweldige solo.
1-3
Vond dit vroeger altijd een erg vet nummer, met een geweldige solo.
1-3
0
geplaatst: 12 november 2025, 23:16 uur
The Fifth Alliance is door.
117. Vulture - They're Here (1990) vs. Collision - Going Nuts with Splattered Guts (2012)
117. Vulture - They're Here (1990) vs. Collision - Going Nuts with Splattered Guts (2012)
0
geplaatst: 13 november 2025, 23:50 uur
0
geplaatst: 14 november 2025, 00:08 uur
Goh, ik was alweer vergeten dat deze nominatie uit mijn eigen koker kwam. Sterke Kyuss-invloeden en daarmee een heerlijk nummer van Nederlandse bodem. Picture komt eveneens met een heerlijk nummer. Zou ze allebei wel door willen laten stromen naar ronde 2.
0-2
0-2
* denotes required fields.