Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!
zoeken in:
0
geplaatst: 17 november 2025, 14:29 uur
4-0
Ortega één keer live mogen zien, dat was echt verpletterend. Wat een show, de eerste toen sinds hun reünie.
Ortega één keer live mogen zien, dat was echt verpletterend. Wat een show, de eerste toen sinds hun reünie.
0
geplaatst: 17 november 2025, 14:44 uur
In VERA, op 26 april vorig jaar. Ultha speelde toen ook, maar helaas moest ik vroeg weg om m'n trein te kunnen halen. Ik weet nog dat ik daar van baalde als een stekker.
1
geplaatst: 17 november 2025, 14:45 uur
ABDrums schreef:
In VERA, op 26 april vorig jaar. Ultha speelde toen ook, maar helaas moest ik vroeg weg om m'n trein te kunnen halen. Ik weet nog dat ik daar van baalde als een stekker.
(quote)
Ik had Ultha ook bijna gezien in Oudenaarde, maar dat concert is toen geannuleerd geweest om nog steeds onduidelijke redenen. Balen als een stekkertje inderdaad.
1
geplaatst: 17 november 2025, 15:30 uur
Johnny Marr schreef:
Ik had Ultha ook bijna gezien in Oudenaarde, maar dat concert is toen geannuleerd geweest om nog steeds onduidelijke redenen. Balen als een stekkertje inderdaad.
(quote)
Wow, ik zie via hun fb nu toevallig een nieuwe kans. Ze treden op in mijn woonplaats Gent op 5 april AAAA! *smeert corpsepaint op gezicht*
1
geplaatst: 17 november 2025, 16:17 uur
Johnny Marr schreef:
Wow, ik zie via hun fb nu toevallig een nieuwe kans. Ze treden op in mijn woonplaats Gent op 5 april AAAA! *smeert corpsepaint op gezicht*
Pfff, jaloers... Maar veel plezier! Ze traden laatst op in Utrecht, maar toen kon ik niet. Heb je ze al 'ns eerder gezien? Bij die show van vorig jaar heb ik één nummer gezien, alleen dat al was gruwelijk goed.
1
geplaatst: 17 november 2025, 16:45 uur
ABDrums schreef:
Pfff, jaloers... Maar veel plezier! Ze traden laatst op in Utrecht, maar toen kon ik niet. Heb je ze al 'ns eerder gezien? Bij die show van vorig jaar heb ik één nummer gezien, alleen dat al was gruwelijk goed.
(quote)
Nee, nog nooit eerder gezien. Heb wel zin in Bathed in Lightning, Bathed in Heat live. *smeert nog meer corpsepaint*
Onweerwolf talk to 'em
1
Onweerwolf
geplaatst: 17 november 2025, 18:09 uur
Ultha, ook van die kiddycore meuk. Live net zo saai als op de plaat.
0
geplaatst: 17 november 2025, 23:04 uur
Jammer dat Faal eruit ligt, vind dat zo'n heerlijk nummer.
0-1
0-1
1
geplaatst: 18 november 2025, 03:40 uur
Een van de makkelijkste battles en dan is het nog op geen ende na mijn favoriete nummer van Picture.
0-2
0-2
1
geplaatst: 18 november 2025, 06:35 uur
0-3
Die hele plaat is goed maar productie van Picture is hier ook het halve werk. Die werd verzorgd door Pete Hinton, die eerder Saxon deed en Picture zal menigmaal voorprogramma zijn geweest.
Die hele plaat is goed maar productie van Picture is hier ook het halve werk. Die werd verzorgd door Pete Hinton, die eerder Saxon deed en Picture zal menigmaal voorprogramma zijn geweest.
* denotes required fields.