MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!

zoeken in:
Jeetje, Transpunk. Wie heeft deze band uit de mottenballenbak gevist?
Volgens mij heb ik daar nog wel een paar cd's van. [even napluizen]
Goh, zelfs drie. Wat moet ik er toch allemaal mee?
Alhoewel, dit nummer klinkt (nog steeds) best lekker, behoorlijk lekker zelfs, verrassend weinig door de tand des tijds versleten, dus ik snap wel waarom ik het destijds aanschafte.
Maar ja, opboksen tegen een van mijn favoriete nummers van mijn favoriete plaat van Pestilence: dat is best lullig. Toch leuk om Transpunk weer eens gehoord te hebben, dank nomineerder!
4-0

odi
5-0

Transpunk had heel veel andere battles gewonnen…

7-0 mijn eigen nominatie het laatste zetje maar geven dan. Helaas terecht in dit geval

Wel terecht om GTT te zien passeren. Ik vind het een fascinerend geluid, maar niet iets waar ik graag naar luister. Zal ook wel niet de bedoeling zijn.

1-2

Ik vind het ook wel terecht om überhaupt iets van de man achter Gnaw Their Tongues te zien/horen.
Ik denk dat Maurice de Jong het Nederlands record in handen heeft van meeste bands/aliasses. Inclusief gesplitte bands/projecten tel ik op Metal-Arcives liefst 45 (!) bands/projecten. Waarvan 40 in dit millennium.
En dan is hij ook nog behoorlijk actief als hoesontwerper.
Daar heb ik er trouwens meer van, dan van hem als artiest. Daar staat de teller op een lullige één. Of nee, twee: ik heb er ook eentje van Aderlating.
Helloïse doet met drie tracks mee en die andere twee zijn al door: reden te meer om op die tongknager te stemmen. Sowieso ook lekker smerig, vuig en noisy.
3-2

DjFrankie (moderator)
3-3

odi
4-3

5-4 Nostalgie en omdat het gewoon een goed nummer is! GTT kan ik echt niets mee.

126. Iskandr - Baken (2021) vs. Martyr - Speed of Samurai (1985)

Martyr mag van mij ook door.

1-0

odi
4-1

Martyr heeft flinke King Diamond invloeden. Bump trouwens.

Lekker episch hoor, dat Iskandr. Smaakt hier in Huize Smith verdomd lekker.
Ook veel waardering en sympathie voor Martyr. Tof dat deze band nog steeds (weer) bestaat en zelfs onlangs een nieuw album heeft uitgebracht. Ik heb die nog niet geluisterd, maar vrienden van mij zijn er over te spreken.
Aangezien de 24 uur al voorbij zijn, plaats ik meteen een ander.
5-3

127. Diggeth - Soultwister (2022) vs. Defacement - Worthless (2025)

Diggeth is maar saai wat mij betreft, terwijl Defacement een metalen geweldsorgie is: 0-2.

Wellicht zijn jullie ervan op de hoogte, maar Bonk doet een spelletje met de Greatest Hits van Dream Theater . Mocht je nog mee willen doen: deadline is morgenavond 20.00 uur.

Diggeth - Soultwister is een geweldig nummer imo

1-2 dus

Gast
geplaatst: vandaag om 11:32 uur

geplaatst: vandaag om 11:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.