MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!

zoeken in:
Wederom n prima battle

3-0

odi
3-3

5-5 Topsong!
Wel even de moeite nemen om het hele nummer uit te zitten

6-5

Helemaal eens, dit kende ik helemaal niet. Komt meteen op de lijst, geweldig!

Lastig deze.

Ik ga voor de beuker van HoB.

1-2

2-3

Martin van Drunen levert hier voor mij de betere vocale prestatie, en dat instrumentale tussenstukje van The Gathering van 2 minuut 11 tot 41 doet me altijd denken aan wat Iron Maiden in het intro van Murders in the Rue Morgue speelt, zo vanaf 0 minuut 29 seconden.

odi
3-5

Het ligt voor de hand om voor Urfaust te gaan, is dan ook een geweldig nummer, maar ik vind het bijzonder leuk dat Wicked Mystic opgeduikeld is uit de voetnoten van de Nedermetal. Nog leuker is dat het (nog steeds) erg goed is.
1-2

1-3

Eens Bas, maar het is wat mij betreft toch baas boven baas.

odi
1-4

Ik zie Wicked Mystic ook graag verder komen, nota bene mijn nominatie, maar dit is een gevalletje baas boven baas. Er is nog een nummer van Wicked Mystic in de running (battle #43), maar ook die treft geen gemakkelijke tegenstander.

1-6

6. Turia - Degen van Licht (2020) vs. Autumn - Altitude (2009)

Nou, geen makkelijke keuzes tot nu toe...

0-1

Deze battle vind ik dan weer een stuk makkelijker. Al kan ik ook prima naar Autumn luisteren.
1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 22:01 uur

geplaatst: vandaag om 22:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.