Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!
zoeken in:
0
geplaatst: 30 november 2025, 17:35 uur
7. Dead Head - I or the Needle (1993) vs. Ossaert - De Nacht en de Verdwijning (2021)
Ook duidelijk: 0-1.
Ook duidelijk: 0-1.
0
geplaatst: 30 november 2025, 21:37 uur
3-4
Chauvinistische stem. Ik stem niet tegen m'n eigen stad ☺️
Chauvinistische stem. Ik stem niet tegen m'n eigen stad ☺️
0
geplaatst: 30 november 2025, 21:39 uur
Maar tegenwoordig is de uitvalsbasis van Dead Head dezelfde stad als waar Ossaert woont. 

1
geplaatst: 30 november 2025, 21:57 uur
EvilDrSmith schreef:
(quote)
Maar tegenwoordig is de uitvalsbasis van Dead Head dezelfde stad als waar Ossaert woont.
Ik ga altijd uit van de oorsprong ☺️
0
geplaatst: 30 november 2025, 22:23 uur
Gekkies, Ossaert zomaar de vernieling in stemmen. Zwaar onterecht.
2-0
2-0
0
geplaatst: 30 november 2025, 22:37 uur
Gedurende de eerste ronde wist ik al dat Ossaert bij lange na niet zo hoog zou eindigen als dat ik op voorhand had gedacht. Terwijl het album 'Pelgrimsoord' wel degelijk hoge ogen gooit op MuMe: een 3,95* op 19 stemmen is voor een black metal plaat zeer netjes. Dead Head scoort een karige 3,20* op 5 stemmen.
Ter Ziele is ook een band waarvan ik denk dat zij het ver gaan schoppen, maar mij pakt het niet zo.
3-1
Ter Ziele is ook een band waarvan ik denk dat zij het ver gaan schoppen, maar mij pakt het niet zo.
3-1
0
geplaatst: 1 december 2025, 03:25 uur
Een stuk of vijf van de negentien albumstemmers van Ossaert nemen regelmatig deel aan dit spelletje, en dat zie je in de eerste drie stemmen terug. De eerste tegenstem is van mij maar tussen slapen en ontwaken is tot mijn verrassing Dead Head door. Je hoeft niet van een ouwe zak te verwachten dat die op modern spul gaat stemmen dus de gekkies waren de fans die schitterden door afwezigheid.
1
geplaatst: 1 december 2025, 13:08 uur
Ik ben ook een ouwe zak (met een jonge geest
), maar toch vond ik die van Ossaert een stuk imposanter dan die van Dead Head, al ben ik ook zeker erg gecharmeerd van die laatste band. Alleen vind ik hun demoperiode én juist hun recentere werk beter dan bijvoorbeeld het gekozen nummer in die vorige battle.
Enfin, deze battle: 6-3. Mij pakt het wel. Meer dan (het ook lekkere) Burial.
), maar toch vond ik die van Ossaert een stuk imposanter dan die van Dead Head, al ben ik ook zeker erg gecharmeerd van die laatste band. Alleen vind ik hun demoperiode én juist hun recentere werk beter dan bijvoorbeeld het gekozen nummer in die vorige battle. Enfin, deze battle: 6-3. Mij pakt het wel. Meer dan (het ook lekkere) Burial.
* denotes required fields.