MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!

zoeken in:

Cheesy is nogal Korny .
Best een leuke kennismaking, maar Kjeld is nog een heel veel leukere. Ergens kende ik die naam en albumhoes wel, maar wrs nooit verder gekomen dan een ter kennisgeving. Fijn dat het meedoet, want ik vind het een gaaf werkje.
5-1

DjFrankie (moderator)
5-2

Beide prima, maar de 1e klinkt zo heerlijk 80's dat die het punt krijgt

1-0

Blijkbaar doet de gitarist van Speedica, Marcel Coenen, nog optredens met coverbands als ACinDC. Deze uitermate obscure thrasher klinkt wel lekker hoor. Qua sound niet zo authentiek, maar heerlijk 80s inderdaad.

2-0

De spaarzame grindnummers in de lijst krijgen het zwaar. Ik vind Suffering Quota een verdomd lekkere beukerd (vast een keuze van B. Robertson?), maar mijn punt gaat naar het eerste bandje van Marcel, de man met de breedste grijns achter zes snaren.
Ik wacht nog (on)geduldig tot VIC Records hun demo's eindelijk ook vinyl uitbrengt. De cd is er al, dus lang hoeft het toch niet meer te duren?
3-0

EvilDrSmith schreef:

En speciaal voor ABDrums: Baldrs Draumar
Helaas heeft Baldrs Draumar onze Dutch Battle of the Battles ook niet gehaald, maar als schrale troost deed de drummer vanavond wel mee in De Slimste Mens. Spoiler: daar kwam hij helaas niet veel verder.

6-2

Ja klopt EvilDrSmith Suffering Quota was door mij genomineerd het schoolplein te betreden. Samen met Suppository, (een van) Last Days of Humanity en Collision. Er waren wel meer grindbands van schoolpleinniveau te bedenken, ook wel zandbak- of zolderkamerniveau. Teethgrinder zit je al in de iets langere nummers en Rompeprop was toevallig wat midtempo van uitgesponnen lengte.

DjFrankie (moderator)
7-3

DjFrankie (moderator)
1-0

2-0

Bijzondere mix van Deinoychus.

Tot de 7 gaat toch wel wat snel, niet?

Nog een 7-4 voor Suffering Quota, voor wat het waard is.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:05 uur

geplaatst: vandaag om 18:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.