MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!

zoeken in:
0-1

0-2

odi
1-5

0-2

Stilistisch mooi om naast elkaar te leggen, de winterachtige sfeerimpressies en machtige afwisselingen van Crystal Darkness bevallen me net wat beter. Ik moet erg aan Morningrise van Opeth denken, een compliment als je het mij vraagt.

odi
3-3

Alle lof aan Crystal Darkness, een van de fijnste verrassingen van dit spelletje, maar Burning Heart is toch een iets grotere, of in ieder geval klassiekere kraker.
4-3

Ja helaas, 'Burning Heart' is zoals je terecht opmerkt een klassieker en daar ga je als underdog moeilijk overheen.

3-1

5-2

6-2

2-0

Dit vind ik toch wel een lastige. Destijds vond ik 'Mother Earth' fan-tas-tisch. En nog steeds. WT's beste.
Maar als ik het sentiment en de nostalgie loslaat, dan ga ik anno 2026 toch net wat harder op Morvigor.
Klassieke krakers winnen het niet altijd.
4-0

odi
6-0

0-2

Gast
geplaatst: vandaag om 19:04 uur

geplaatst: vandaag om 19:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.