Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari, 16:45 uur
Bump. Nog een veertigtal minuutjes voor iemand de beslissende stem uitbrengt.
1
geplaatst: 5 januari, 16:49 uur
Let me do the dirty, yet honourable job.
2-6
56. Asphyx - Minefield (2012) vs. Ayreon - Dawn Of A Million Souls (2000)
2-6
56. Asphyx - Minefield (2012) vs. Ayreon - Dawn Of A Million Souls (2000)
1
geplaatst: 6 januari, 00:44 uur
Ik kom toch tot de conclusie dat Ayreon/Arjen wel een beetje vals speelt om in dit spelletje mee te doen.
We zitten hier toch vooral te luisteren naar een veredeld Symphony X: de show wordt hier gestolen door de geweldige vocalen van Russell Allen en het spetterende gitaarwerk van Michael Romeo. Dus in hoeverre is dit nog een Nederlands product? Als het nou Robert Soeterboek of John JayCee Cuijpers is die we horen zingen, dan zal ik niet mauwen, maar nu? Zelfs de backing vocals en mogelijk ook de synths worden gedaan door buitenlanders (resp. Damian Wilson en Erik Norlander).
Nouja, laat ik toch maar niet mauwen, want het blijft natuurlijk wel een geweldig nummer. En Asphyx heeft veel betere.
4-2
We zitten hier toch vooral te luisteren naar een veredeld Symphony X: de show wordt hier gestolen door de geweldige vocalen van Russell Allen en het spetterende gitaarwerk van Michael Romeo. Dus in hoeverre is dit nog een Nederlands product? Als het nou Robert Soeterboek of John JayCee Cuijpers is die we horen zingen, dan zal ik niet mauwen, maar nu? Zelfs de backing vocals en mogelijk ook de synths worden gedaan door buitenlanders (resp. Damian Wilson en Erik Norlander).
Nouja, laat ik toch maar niet mauwen, want het blijft natuurlijk wel een geweldig nummer. En Asphyx heeft veel betere.
4-2
0
geplaatst: 6 januari, 20:08 uur
0
geplaatst: 7 januari, 12:03 uur
Altar, de Normaal van de boerenpummelmetal.
Alleen vind ik (vroege) Normaal wél leuk.
2-3
Alleen vind ik (vroege) Normaal wél leuk.
2-3
0
geplaatst: 7 januari, 19:52 uur
0
geplaatst: 7 januari, 20:25 uur
Ik dacht al een beter nummer van Mandator gehoord te hebben in de ronde 1.
2-0
2-0
* denotes required fields.