MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!

zoeken in:

Geweldig nummer van Earring, maar geen metal.

2-1

4-1 Mooi nummer van Earring, maar zeker geen metal.

Stelletje zeiksnorren zijn jullie. Metal of niet, dit is meer dooooom dan Reverend Bizarre, Pagan Altar en Saint Vitus bij elkaar. This one's for you, George!
6-2

Lees het commentaar van @Frodojack: die snapt het tenminste.

Ayo ik geef ook een punt, ik snap je ook EvilDrSmith

DjFrankie (moderator)
7-2

3-0 kneitervet

5-1 lekker hoor

Goh, ik heb gewoon alle drie de lp's van Herder in mijn collectie: wat ben ik toch een trve mettolhead.
Van Walg heb ik echter nog niets, daar gaan mijn scenepoints weer.
Ze staan wel op mijn verlanglijstje. Met name die laatste plaat is alleen al vanwege de prachtige hoes het aanschaffen waard. Over hoezen gesproken: bij de YouTube-link staat een hoes afgebeeld die niet de uiteindelijke hoes van het Walg-album is. Ik vind deze misschien nog wel gaver. Helaas is dit volgens mij alleen een klein deel van de binnenhoes. Keuzes, keuzes...

Net als deze battle. Allebei erg fijn. Toch gaat Herder net ff harder. 6-1

Ik moet altijd lachen om Heidevolk. Dat zal vast hun doel niet zijn.

De grunt van Acrostichon maakt het niet beter.

0-3

Nederlandstalig gezongen nummers wekken bijna altijd weerzin op bij mij.

0-4

Etiul schreef:
De grunt van Acrostichon maakt het niet beter.
Die grunt van Acrostichon is gruwelijk bruut. Misschien dat je er iets anders tegenaan luistert als je weet dat de grunts uit de gorgelende strot komen van Corinne, godmother of Dutch Grunt?
En wat nog leuker is, de band treedt volgend jaar weer op!
Dus wakker worden ABDrums, bij jou om de hoek!
https://storage.pubble.nl/e6efd5ef/content/2025/9/be5a7a13-4850-4166-9a0f-1ebf6c9d9867_thumb1920.jpg
0-5
EDIT: ik vind deze van Heidevolk ook wel erg catchy. Het heeft iets ongemakkelijks, dat potsierlijk gebrul in het Nederlands, maar.. ik val er toch voor.

Ik weet niet wat AB heeft, misschien ligt die al wel de hele dag te krikken

1 - 5 tho

2-5

In de taal die we mooi genoeg vinden om te spreken en waarom dan niet om te zingen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:34 uur

geplaatst: vandaag om 11:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.