Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!
zoeken in:
0
geplaatst: 8 september 2025, 11:00 uur
Godzijdank...
14. Funeral Winds - Night of the Utterdark (1998) vs. Golden Earring - Everyday’s Torture (1969)
1-0
14. Funeral Winds - Night of the Utterdark (1998) vs. Golden Earring - Everyday’s Torture (1969)
1-0
0
geplaatst: 8 september 2025, 12:45 uur
Stelletje zeiksnorren zijn jullie. Metal of niet, dit is meer dooooom dan Reverend Bizarre, Pagan Altar en Saint Vitus bij elkaar. This one's for you, George!
6-2
Lees het commentaar van @Frodojack: die snapt het tenminste.
6-2
Lees het commentaar van @Frodojack: die snapt het tenminste.
0
geplaatst: 8 september 2025, 18:41 uur
0
geplaatst: 8 september 2025, 19:28 uur
Goh, ik heb gewoon alle drie de lp's van Herder in mijn collectie: wat ben ik toch een trve mettolhead.
Van Walg heb ik echter nog niets, daar gaan mijn scenepoints weer.
Ze staan wel op mijn verlanglijstje. Met name die laatste plaat is alleen al vanwege de prachtige hoes het aanschaffen waard. Over hoezen gesproken: bij de YouTube-link staat een hoes afgebeeld die niet de uiteindelijke hoes van het Walg-album is. Ik vind deze misschien nog wel gaver. Helaas is dit volgens mij alleen een klein deel van de binnenhoes. Keuzes, keuzes...
Net als deze battle. Allebei erg fijn. Toch gaat Herder net ff harder. 6-1
Van Walg heb ik echter nog niets, daar gaan mijn scenepoints weer.
Ze staan wel op mijn verlanglijstje. Met name die laatste plaat is alleen al vanwege de prachtige hoes het aanschaffen waard. Over hoezen gesproken: bij de YouTube-link staat een hoes afgebeeld die niet de uiteindelijke hoes van het Walg-album is. Ik vind deze misschien nog wel gaver. Helaas is dit volgens mij alleen een klein deel van de binnenhoes. Keuzes, keuzes...
Net als deze battle. Allebei erg fijn. Toch gaat Herder net ff harder. 6-1
0
geplaatst: 8 september 2025, 23:13 uur
1
geplaatst: 8 september 2025, 23:26 uur

Ik moet altijd lachen om Heidevolk. Dat zal vast hun doel niet zijn.De grunt van Acrostichon maakt het niet beter.
0-3
0
geplaatst: 8 september 2025, 23:35 uur
Nederlandstalig gezongen nummers wekken bijna altijd weerzin op bij mij.
0-4
0-4
1
geplaatst: 9 september 2025, 00:11 uur
Etiul schreef:
De grunt van Acrostichon maakt het niet beter.
Die grunt van Acrostichon is gruwelijk bruut. Misschien dat je er iets anders tegenaan luistert als je weet dat de grunts uit de gorgelende strot komen van Corinne, godmother of Dutch Grunt?De grunt van Acrostichon maakt het niet beter.
En wat nog leuker is, de band treedt volgend jaar weer op!
Dus wakker worden ABDrums, bij jou om de hoek!

https://storage.pubble.nl/e6efd5ef/content/2025/9/be5a7a13-4850-4166-9a0f-1ebf6c9d9867_thumb1920.jpg
0-5
EDIT: ik vind deze van Heidevolk ook wel erg catchy. Het heeft iets ongemakkelijks, dat potsierlijk gebrul in het Nederlands, maar.. ik val er toch voor.
2
geplaatst: 9 september 2025, 00:20 uur
Ik weet niet wat AB heeft, misschien ligt die al wel de hele dag te krikken
1 - 5 tho
1 - 5 tho
0
geplaatst: 9 september 2025, 06:23 uur
2-5
In de taal die we mooi genoeg vinden om te spreken en waarom dan niet om te zingen.
In de taal die we mooi genoeg vinden om te spreken en waarom dan niet om te zingen.
* denotes required fields.