MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!

zoeken in:

Okay, obscure shit dus dat Teardrinker. Alleen verschenen op tape. Stom zeg, ik snap die undergroundhype niet om muziek zo nodig weer op tape te willen zetten. Inferieur, onhandig en het artwork komt totaal niet tot zijn recht. Al het nu op spoelband zou zijn, ja dán klinkt het kick-ass en is het formaat er ook naar om het artwork te laten 'shinen'. (En ik kan het nog afspelen ook, want ja: deze boomer heeft zo'n apparaat thuis staan). Maar ik heb nooit iets gehad met het voorbespeelde cassettebandje (afgezien van de tapetrade-jaren, maar dat was anders).

Los van mijn gemauw is het wel een lekkere kennismaking met Teardrinker. Maar ligt het aan mij, of klinkt de opname wel een beetje dof? Alsof het van een tapeje komt...

4-3

5-4 close, allebei heel goed weer, niveautje hoor

Teardrinker klinkt meer als screamo of post-hardcore oid, maar dat vind ik juist vet. Mooie ontdekking.

7 - 5

34. The Gathering - Strange Machines (1995) vs. Asphyx - Deathhammer (2012)

DjFrankie (moderator)
0-1 Bruut

1-1 ondanks dat Asphyx er goed klinkt

Jammer dat deze geweldige beukerd van Asphyx tegen dit iconische nummer van The Gathering moet strijden.
4-1

Kut. Moet m'n eigen nominatie wippen

7-3

Was het maar zo, dan had je er nog wat aan

Beide sterk.

3-3

Gast
geplaatst: vandaag om 18:46 uur

geplaatst: vandaag om 18:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.