Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!
zoeken in:
1
geplaatst: 16 september 2025, 23:37 uur
Okay, obscure shit dus dat Teardrinker. Alleen verschenen op tape. Stom zeg, ik snap die undergroundhype niet om muziek zo nodig weer op tape te willen zetten. Inferieur, onhandig en het artwork komt totaal niet tot zijn recht. Al het nu op spoelband zou zijn, ja dán klinkt het kick-ass en is het formaat er ook naar om het artwork te laten 'shinen'. (En ik kan het nog afspelen ook, want ja: deze boomer heeft zo'n apparaat thuis staan). Maar ik heb nooit iets gehad met het voorbespeelde cassettebandje (afgezien van de tapetrade-jaren, maar dat was anders).
Los van mijn gemauw is het wel een lekkere kennismaking met Teardrinker. Maar ligt het aan mij, of klinkt de opname wel een beetje dof? Alsof het van een tapeje komt...
4-3
Los van mijn gemauw is het wel een lekkere kennismaking met Teardrinker. Maar ligt het aan mij, of klinkt de opname wel een beetje dof? Alsof het van een tapeje komt...
4-3
0
geplaatst: 17 september 2025, 12:10 uur
Teardrinker klinkt meer als screamo of post-hardcore oid, maar dat vind ik juist vet. Mooie ontdekking.
7 - 5
34. The Gathering - Strange Machines (1995) vs. Asphyx - Deathhammer (2012)
7 - 5
34. The Gathering - Strange Machines (1995) vs. Asphyx - Deathhammer (2012)
0
geplaatst: 17 september 2025, 13:41 uur
Jammer dat deze geweldige beukerd van Asphyx tegen dit iconische nummer van The Gathering moet strijden.
4-1
4-1
0
geplaatst: 17 september 2025, 17:02 uur
* denotes required fields.