MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMe vs. AI: Top 100 Greatest Songs of All Time

zoeken in:
Adele - 5,5
Alanis - 5

Adele - 6,3
Ironic - 9,7

Adele - 7,3
Alanis - 6,4

Adele - 6,5
Alanis - 7,5

Adele : 7,5
Alanis : 7

Adele: 8,5
Alanis: 7,0

Adele: 7,0
Alanis: 9,5

Adele: 8,5
Alanis: 7,5

Adele - 6,5
Alanis - 7,5

Een van de weinige Adele nummers die aan te horen is.

Ik vind die van Adele zelfs heel erg fijn, onbeschaamd.
Adele: 8,2
Alanis: 7,6

Ik heb de uitslag berekend, maar vanwege aangescherpte cybersecurity - met dank aan de prutsers van Odido - kan ik hem niet meer hierheen kopiëren. Iig heeft Alanis met 7,4944 gewonnen van Adele (7,25).

Het is denk ik veilig om te zeggen dat Kendrick Lamar de populairste en meest gedecoreerde rapper van de 21e eeuw is. Dat vindt iedereen, behalve Drake - kom ik zo op terug.

Alright, van het album To Pimp a Butterfly uit 2015, werd door Pitchfork uitgeroepen tot beste song van 2010s. Meer dan dat, groeide het nummer uit tot het lieflijd van de Black Lives Matter-beweging.

Terug naar Drake. Die claimde in J. Cole's First Person Shooter dat Lamar en hij de beste rappers van het moment zijn. Kendrick wees hem vervolgens op zijn plek met een figuurlijk vertoon van zijn prijzenkast. Die beef liep uit de hand in en culmineerde in Lamars Not Like Us - dat 5 Grammy's binnenharkte - oftewel: 'It's God's plan to show y'all the liar.'

Kendrick Lamar - Alright

Vs.

Drake - God's Plan

Alles wat ik haat in muziek is samengebundeld in Drake.

Alright is alright: 6
Satan fucks God's plan up the ass: 1

Kendrick: 8,5
Drake: 4,5

Kendrick: 8
Drake: 9

Gast
geplaatst: vandaag om 08:34 uur

geplaatst: vandaag om 08:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.