Muziek / Muziekgames / MuMe vs. AI: Top 100 Greatest Songs of All Time
zoeken in:
0
geplaatst: gisteren om 18:08 uur
Adele - 6,5
Alanis - 7,5
Een van de weinige Adele nummers die aan te horen is.
Alanis - 7,5
Een van de weinige Adele nummers die aan te horen is.
0
geplaatst: gisteren om 19:57 uur
Ik vind die van Adele zelfs heel erg fijn, onbeschaamd.
Adele: 8,2
Alanis: 7,6
Adele: 8,2
Alanis: 7,6
0
geplaatst: gisteren om 20:04 uur
Ik heb de uitslag berekend, maar vanwege aangescherpte cybersecurity - met dank aan de prutsers van Odido - kan ik hem niet meer hierheen kopiëren. Iig heeft Alanis met 7,4944 gewonnen van Adele (7,25).
Het is denk ik veilig om te zeggen dat Kendrick Lamar de populairste en meest gedecoreerde rapper van de 21e eeuw is. Dat vindt iedereen, behalve Drake - kom ik zo op terug.
Alright, van het album To Pimp a Butterfly uit 2015, werd door Pitchfork uitgeroepen tot beste song van 2010s. Meer dan dat, groeide het nummer uit tot het lieflijd van de Black Lives Matter-beweging.
Terug naar Drake. Die claimde in J. Cole's First Person Shooter dat Lamar en hij de beste rappers van het moment zijn. Kendrick wees hem vervolgens op zijn plek met een figuurlijk vertoon van zijn prijzenkast. Die beef liep uit de hand in en culmineerde in Lamars Not Like Us - dat 5 Grammy's binnenharkte - oftewel: 'It's God's plan to show y'all the liar.'
Kendrick Lamar - Alright
Vs.
Drake - God's Plan
Het is denk ik veilig om te zeggen dat Kendrick Lamar de populairste en meest gedecoreerde rapper van de 21e eeuw is. Dat vindt iedereen, behalve Drake - kom ik zo op terug.
Alright, van het album To Pimp a Butterfly uit 2015, werd door Pitchfork uitgeroepen tot beste song van 2010s. Meer dan dat, groeide het nummer uit tot het lieflijd van de Black Lives Matter-beweging.
Terug naar Drake. Die claimde in J. Cole's First Person Shooter dat Lamar en hij de beste rappers van het moment zijn. Kendrick wees hem vervolgens op zijn plek met een figuurlijk vertoon van zijn prijzenkast. Die beef liep uit de hand in en culmineerde in Lamars Not Like Us - dat 5 Grammy's binnenharkte - oftewel: 'It's God's plan to show y'all the liar.'
Kendrick Lamar - Alright
Vs.
Drake - God's Plan
0
geplaatst: gisteren om 21:02 uur
Alles wat ik haat in muziek is samengebundeld in Drake.
Alright is alright: 6
Satan fucks God's plan up the ass: 1
Alright is alright: 6
Satan fucks God's plan up the ass: 1
* denotes required fields.