Muziek / Muziekgames / MuMe vs. AI: Top 100 Greatest Songs of All Time
zoeken in:
1
geplaatst: 30 december 2025, 22:49 uur
Ha, wat een leuk en lollig spel, Tit!
Mooi opgezet en met geinige opbouw en regels. Deze opzet helemaal zelf verzonnen, of ergens vandaan geplukt?
Die eerste battle was een verschrikkelijk dikke, ik zou Gershwin een 9,5 hebben gegeven en The Cure een 10 (terwijl ik Robert eigenlijk een irritante jankbuil vind).
Deze battle is toch van een ander kaliber, vooral omdat Tina wel 50 betere nummers (vooral met Ike) heeft. Die van Missy vind ik wel erg gaaf.
Tina - 7
Missy - 8,5
Mooi opgezet en met geinige opbouw en regels. Deze opzet helemaal zelf verzonnen, of ergens vandaan geplukt?
Die eerste battle was een verschrikkelijk dikke, ik zou Gershwin een 9,5 hebben gegeven en The Cure een 10 (terwijl ik Robert eigenlijk een irritante jankbuil vind).
Deze battle is toch van een ander kaliber, vooral omdat Tina wel 50 betere nummers (vooral met Ike) heeft. Die van Missy vind ik wel erg gaaf.
Tina - 7
Missy - 8,5
1
geplaatst: 30 december 2025, 22:51 uur
Ik vind het concept leuk en origineel bedacht!
Praktisch gezien vroeg ik me nog wel af of het voor de gemiddelde persoon niet best bewerkelijk is om de nieuwe tussenstand te plaatsen en daarbij alles opnieuw te moeten nummeren?
Praktisch gezien vroeg ik me nog wel af of het voor de gemiddelde persoon niet best bewerkelijk is om de nieuwe tussenstand te plaatsen en daarbij alles opnieuw te moeten nummeren?
1
geplaatst: 30 december 2025, 23:01 uur
EvilDrSmith schreef:
Thanks, 'tis helemaal zelf verzonnen. Nou ja, het spel dan. De lijst komt van ChatGPT

chevy93 schreef:
Ik volg je punt. Het zou wel prettig zijn als de nominator iig de gemiddeldes kan berekenen, dat lijkt me een kleine moeite. Dan kan ik wel de stand updaten als ik achter mijn computer zit - of evt iemand anders die toegang heeft tot excel en de lijst opnieuw kan ranken.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 30 december 2025, 23:31 uur
Ik moest even een dag de iteratie zien, maar ik geloof dat ik hem nu ook snap. Leuk spelconcept inderdaad.
Klopt het dat er geen einde gedefinieerd is, of heb ik nog iets gemist?
1
geplaatst: 30 december 2025, 23:42 uur
Casartelli schreef:
Ik moest even een dag de iteratie zien, maar ik geloof dat ik hem nu ook snap. Leuk spelconcept inderdaad.
Klopt, mijn verwachting is dat er op een gegeven moment een top 100 is gevormd waarbij de scores dermate hoog zijn, dat de uitdagers steeds verliezen. Dat lijkt me een mooi natuurlijk eindpunt, maar ik verwacht ook dat we daar nog wel meer dan een jaar zoet mee zijn.
2
Casartelli (moderator)
geplaatst: 31 december 2025, 11:02 uur
Rudi S schreef:
Ik neem toch aan als Dylan is geweest dat het klaar is.
Nu klinkt het bijna als een van de behoudswetten uit de natuurkunde.Ik neem toch aan als Dylan is geweest dat het klaar is.
0
geplaatst: 31 december 2025, 19:33 uur
Tina: 7,5
Missy: 6,8
Vooraf had ik dit andersom verwacht, maar die van Missy vind ik nu niet zo goed meer als toen.
Missy: 6,8
Vooraf had ik dit andersom verwacht, maar die van Missy vind ik nu niet zo goed meer als toen.
0
geplaatst: 31 december 2025, 20:40 uur
Edgar18 schreef:
bz (laat ik eens een poging doen)
bz (laat ik eens een poging doen)
Ga je gang! De gemiddeldes zijn 6,7088 voor Tina en 7,4559 voor Missy - vergeten 'bezig' te posten.
* denotes required fields.