MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMe vs. AI: Top 100 Greatest Songs of All Time

zoeken in:
9,5

9,5

7.4

8

Blind Willie Johnson jammer dat ie het niet haalde.

Dit is ook een fijne.

9

Leuk, want een band die echt totaal niet op mijn radar stond voor dit topic. Komt ook omdat ik zelf nooit zo veel met Pavement heb gehad. Best wel wat bands uit die hoek kan ik goed waarderen, maar dit beklijft gewoon niet zo.

6

7,5

10

6,5

"De meest voor de hand liggende keuze is natuurlijk..."
Dan blijkt maar weer dat ik niet zo ingewijd ben in de indie/slackerscene.
Ik heb hier een paar klingloopcd's van de band liggen, maar vraag me echt niet naar drie songtitels.
Of twee.
Of zelfs maar een.

Zeer incidenteel luister ik wel eens wat muziek in deze hoek, en hoewel ik er best naar kan luisteren hoor ik maar zelden nummers waar ik van uit mijn plaat ga. Het is schier allemaal in de categorie "niet onaardig, niet vervelend, wel aardig, best okay-ish,, het stoort niet, bekoorlijk muziekbehang, etc.etc.etc.".
Zo ook dit liedje.
Dus al die extreem hoge cijfers hier verbazen me net zo als dat iemand hier een 1 of een 2 aan zou geven.
Dat laatste is vooralsnog niet het geval.
6,2

Geniaal. Schokkend lage cijfers hier soms. Enkel crosskip snapt hier blijkbaar dingen. Wat jij, herman?

10+

7,5

Mochten ze de top 100 halen, dan ligt een battle met Smashing "they don't have no function" Pumpkins voor de hand.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:19 uur

geplaatst: vandaag om 18:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.