Muziek / Muziekgames / MuMe vs. AI: Top 100 Greatest Songs of All Time
zoeken in:
2
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:12 uur
Ik heb de regels er even op nageslagen en volgens mij is het toegestaan de volgende tegenstandster de ring in te sturen.
Zeggen jullie het maar? Welke Charli track is het meest iconisch en verdient een plek in onze lijst?
Zeggen jullie het maar? Welke Charli track is het meest iconisch en verdient een plek in onze lijst?
0
geplaatst: afgelopen vrijdag om 22:50 uur
Slim, enige Charli-track die ik persoonlijk beter vind dan 365.
9
9
0
geplaatst: afgelopen zaterdag om 10:02 uur
8,5
Blijft een banger dit, al vind ik 365 nog wel een stukje beter.
Blijft een banger dit, al vind ik 365 nog wel een stukje beter.
0
geplaatst: afgelopen zaterdag om 16:24 uur
3
Allebei ruk die nummers van Charlie.
Vroegah had ze wel wat lekkere tracks. Bad Guy en Royals zijn beiden veel beter. Helaas heeft Charlie hier nogal wat fanboys, dus zal nog lastig worden om haar te verdrijven.
Allebei ruk die nummers van Charlie.
Vroegah had ze wel wat lekkere tracks. Bad Guy en Royals zijn beiden veel beter. Helaas heeft Charlie hier nogal wat fanboys, dus zal nog lastig worden om haar te verdrijven.
0
geplaatst: afgelopen zaterdag om 17:05 uur
Godskolere, zo komen we natuurlijk nooit uit deze vicieuze cirkel.
Want áls deze het al wint van haarzelf, dan komt dit nummer erg laag in de Top 100 en is het in no time alweer aan de beurt.
Zal ik een volgende keer gewoon een dijk van een traditionele, conservatieve classic rock-menhir tegen Charli aan smijten waarvan ze uit haar oranje BH knalt en minstens het gemiddelde van een 8,5 verdient?
Zijn we meteen van haar kinderachtige piepstemmetje verlost.
Deze gal gespuwd hebbende, het is (voor haar doen) wel zodanig experimenteel dat ik enkele delen en elementen kan waarderen.
6,2
Want áls deze het al wint van haarzelf, dan komt dit nummer erg laag in de Top 100 en is het in no time alweer aan de beurt.
Zal ik een volgende keer gewoon een dijk van een traditionele, conservatieve classic rock-menhir tegen Charli aan smijten waarvan ze uit haar oranje BH knalt en minstens het gemiddelde van een 8,5 verdient?
Zijn we meteen van haar kinderachtige piepstemmetje verlost.
Deze gal gespuwd hebbende, het is (voor haar doen) wel zodanig experimenteel dat ik enkele delen en elementen kan waarderen.
6,2
1
geplaatst: afgelopen zondag om 20:36 uur
Niet iedereen was even gecharmeerd van (de muzikale invulling van) het magnum opus van Charli & A.G. Cook a.k.a. corona-anthem Visions (Live at Appleville). Flink wat onvoldoendes cancelen de hoge cijfers uit en dus komt Visions met een score van 7,0545 net tekort om 365 uit de lijst te werken.
Voor wie het de afgelopen dagen te hip, recent en commercieel was, heb ik goed nieuws: we gaan weer terug naar de stoffige platenkelders van het midden van de 21e eeuw! We doen dat met een genre dat vooral in Noord-Amerika ongekend populair is, maar er in de lijst nog redelijk bekaaid vanaf komt: country - slechts Dolly Parton staat tot nu toe genoteerd. Een man die toch zeker eens de degens mag kruisen in dit topic is de Man in Black: Johnny Cash.
Het bruggetje met de vorige uitdager vorm ik door een nummer te kiezen dat ook hogere ogen scoorde in een live-versie. Folsom Prison Blues werd oorspronkelijk uitgebracht in 1955 - een van de eerste nummers die Cash uitbracht. In 1968 speelde Cash het nummer voor gedetineerden in Folsom State Prison en die liveversie - ook uitgebracht op het live-album At Folsom Prison - werd een van zijn grootste hits.
Johnny Cash - Folsom Prison Blues (Live '68)
Voor wie het de afgelopen dagen te hip, recent en commercieel was, heb ik goed nieuws: we gaan weer terug naar de stoffige platenkelders van het midden van de 21e eeuw! We doen dat met een genre dat vooral in Noord-Amerika ongekend populair is, maar er in de lijst nog redelijk bekaaid vanaf komt: country - slechts Dolly Parton staat tot nu toe genoteerd. Een man die toch zeker eens de degens mag kruisen in dit topic is de Man in Black: Johnny Cash.
Het bruggetje met de vorige uitdager vorm ik door een nummer te kiezen dat ook hogere ogen scoorde in een live-versie. Folsom Prison Blues werd oorspronkelijk uitgebracht in 1955 - een van de eerste nummers die Cash uitbracht. In 1968 speelde Cash het nummer voor gedetineerden in Folsom State Prison en die liveversie - ook uitgebracht op het live-album At Folsom Prison - werd een van zijn grootste hits.
Johnny Cash - Folsom Prison Blues (Live '68)
0
geplaatst: afgelopen zondag om 21:19 uur
2
geplaatst: afgelopen zondag om 21:58 uur
vigil schreef:
Niemand zo cool als Johnny Cash!
Niemand zo cool als Johnny Cash!
En dat terwijl je mij meerdere keren ontmoet hebt! Dan sta ik vast op plek 2.
* denotes required fields.