Muziek / Muziekgames / (Nu)Soul/R&B Knock-Out
zoeken in:
0
geplaatst: 20 april 2006, 15:35 uur
7. Gladys Knight (vs.) Kirk Franklin
Ik ken ze niet, en heb op dit moment niet de middelen om te downloaden. Dus mijn stem bij deze niet aanwezig.
Ik ken ze niet, en heb op dit moment niet de middelen om te downloaden. Dus mijn stem bij deze niet aanwezig.
0
geplaatst: 20 april 2006, 19:50 uur
8. Goapele (vs.) K-Young
Ik stem niet mee, ken ze helaas niet.
Ik stem niet mee, ken ze helaas niet.
0
geplaatst: 20 april 2006, 21:20 uur
Inmiddels kennis gemaakt met K-Young. Niet verkeerd, maar ook niets bijzonders. Ben trouwens ook niet weg van Goapele, maar kwaliteit hoor ik daar wel aan af. Misschien nog iets te weinig gehoord.
3-0
3-0
0
Thisisme
geplaatst: 21 april 2006, 12:51 uur
2-0 voor India.Arie. Zij is één van de beste en meest onderschatte soulzangeressen ooit.
0
Thisisme
geplaatst: 21 april 2006, 13:00 uur
WeSSeL.. schreef:
3-0 =) Hoewel ik wel ff zat te twyvelen
3-0 =) Hoewel ik wel ff zat te twyvelen
Twijfelen tussen goede soul, goede stem, perfecte teksten(India.Arie) en goedkope R&B???
0
geplaatst: 21 april 2006, 13:05 uur
Jaa zo te zien wel, soms, ik weet niet net zoals bij mario winnans ofzo, het trekt me wel aan van die nummers
0
Thisisme
geplaatst: 21 april 2006, 13:07 uur
WeSSeL.. schreef:
Jaa zo te zien wel, soms, ik weet niet net zoals bij mario winnans ofzo, het trekt me wel aan van die nummers
Ik ben geen liefhebber van R&B, maar soms kan het inderdaad erg lekker zijn (bijv. R.Kelly's Chocolate Factory)
0
Thisisme
geplaatst: 21 april 2006, 19:42 uur
0-3 Leela James.
Leela is een fantastische zangeres met een herkenbaar eigen geluid. Geweldige cd heeft ze gemaakt.
Leela is een fantastische zangeres met een herkenbaar eigen geluid. Geweldige cd heeft ze gemaakt.
0
Thisisme
geplaatst: 21 april 2006, 19:45 uur
Hoppa! nu de 0-5 nog, zijn we ook van de erg slechte LaToya London af.
* denotes required fields.