Muziek / Muziekgames / Hip-Hop albums knock out
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juni 2006, 22:10 uur
Lekkere reacties.. Als je dom vind hoe Eazyfan reageert ( mettering kneuzen enz), reageer dan niet nog kinderachtiger trug door vette lamlul te zeggen:S Grow up people.
0
geplaatst: 17 juni 2006, 22:11 uur
0
geplaatst: 17 juni 2006, 22:14 uur
orbit schreef:
Die gasten hebben in hun afgeknipte teennagels meer creativiteit dan die vette lamlul van een notorious BIG.
Die gasten hebben in hun afgeknipte teennagels meer creativiteit dan die vette lamlul van een notorious BIG.
*Ligt onder de tafel van het lachen*

0
geplaatst: 17 juni 2006, 22:33 uur
Mensen. Doe is niet zo ongelofelijk onrespectvol. Ga maar verder met de leuke stemmen op geweldige albums.
En anders, begin ff een topic met 'ik haat biggie' ofzo.
En anders, begin ff een topic met 'ik haat biggie' ofzo.
0
geplaatst: 17 juni 2006, 23:09 uur
thomzi50 schreef:
Ga je dan ook nog zeggen wat je er dan wel van waardeert of enkel dat dat van mij helemaal niet klopt?
(quote)
Ga je dan ook nog zeggen wat je er dan wel van waardeert of enkel dat dat van mij helemaal niet klopt?
Zal ik nu doen met het risico dat Yak langskomt, maargoed. Biggie heeft briljante teksten, neem Juicy en Warning alleen al bijvoorbeeld, malen beter dan de Beasties, waar ik trouwens niks tegen heb. En sommige beats zijn idd kaal, maar een flow als op Gimme The Loot geeft zo'n nummer bijna perfectie. En ATCQ is toch ook kaal en dat kun je toch ook niet slecht vinden.
0
geplaatst: 17 juni 2006, 23:31 uur
Ik vind beide ook niet slecht, maar door de kaalheid ligt het mij gewoon minder.
0
geplaatst: 18 juni 2006, 11:46 uur
9. Pete Philly & Perquisite – Mindstate vs. Snoop Doggy Dogg – Doggystyle
0-1
0-1
0
geplaatst: 18 juni 2006, 12:13 uur
10. Eric B. & Rakim - Paid in Full vs. The Streets - Original Pirate Material
0
geplaatst: 18 juni 2006, 13:13 uur
Wat??? Doggystyle eruit???
Waar komt dat misplaatste chauvisme vandaan? Ligt het aan het WK ofzo?
Waar komt dat misplaatste chauvisme vandaan? Ligt het aan het WK ofzo?
* denotes required fields.