MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop albums knock out

zoeken in:
Lekkere reacties.. Als je dom vind hoe Eazyfan reageert ( mettering kneuzen enz), reageer dan niet nog kinderachtiger trug door vette lamlul te zeggen:S Grow up people.

Tja, dat heb ik ook niet gezegd Gaat er nog iemand stemmen

thomzi50 schreef:
Zijn rap is wel oké maar je hoort dat hij te dik is

orbit schreef:
Die gasten hebben in hun afgeknipte teennagels meer creativiteit dan die vette lamlul van een notorious BIG.

*Ligt onder de tafel van het lachen*

Mensen. Doe is niet zo ongelofelijk onrespectvol. Ga maar verder met de leuke stemmen op geweldige albums.
En anders, begin ff een topic met 'ik haat biggie' ofzo.

thomzi50 schreef:
(quote)

Ga je dan ook nog zeggen wat je er dan wel van waardeert of enkel dat dat van mij helemaal niet klopt?

Zal ik nu doen met het risico dat Yak langskomt, maargoed. Biggie heeft briljante teksten, neem Juicy en Warning alleen al bijvoorbeeld, malen beter dan de Beasties, waar ik trouwens niks tegen heb. En sommige beats zijn idd kaal, maar een flow als op Gimme The Loot geeft zo'n nummer bijna perfectie. En ATCQ is toch ook kaal en dat kun je toch ook niet slecht vinden.

Ik vind beide ook niet slecht, maar door de kaalheid ligt het mij gewoon minder.

eazyfan
doe verder aan die topic het is
4-2

9. Pete Philly & Perquisite – Mindstate vs. Snoop Doggy Dogg – Doggystyle

0-1

Electro_
2-1

Thisisme
3-1

erg goede cd

eazyfan
3-2

Martino
4-2

5-2

5-3

6-3

10. Eric B. & Rakim - Paid in Full vs. The Streets - Original Pirate Material

Electro_
0-1

3-3

3-4

Valt me toch tegen dat Paid in Full.

Wat??? Doggystyle eruit???
Waar komt dat misplaatste chauvisme vandaan? Ligt het aan het WK ofzo?

Gast
geplaatst: vandaag om 07:51 uur

geplaatst: vandaag om 07:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.