MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop albums knock out

zoeken in:
Thisisme
1-3

3-4

4-5

eazyfan
komaan,Ready To Die is zoveel beter.

eazyfan schreef:
komaan,Ready To Die is zoveel beter.

blijkbaar niet

7. Cage - Hell's Winter vs. Kanye West - The College Dropout

0-1

Electro_
0-2

1-4

1-6

8. Talib Kweli - Quality vs. Kubus - Buiten Westen

eazyfan
1-0

f*ck. Ready to die is eruit. Nu is het meteen niet leuk meer:P

1-1

2-1

BoordAppel schreef:
1-3

,

cage deruit door Kanye

eazyfan
Cath schreef:
f*ck. Ready to die is eruit. Nu is het meteen niet leuk meer:P
idd en dan ook nog door zo een t*ring kneuzen als de BB (kijk maar naar hun foto op deze site),ze luisteren liever naar 3 nerds dan naar egte hiphop

Teringkneuzen? Dat zijn dan wel de muzikaal beste kneuzen die ik ken, want ze hebben zeker goede albums gemaakt. Ready To Die is er terecht uit, want die plaat vind ik een beetje geidealiseerd, zeker na Big's dood. Zijn rap is wel oké maar je hoort dat hij te dik is, de beats zijn kaal en zijn teksten zijn ook niet echt geweldig.

Ontopic: 4-1

Electro_
4-2

thomzi50 schreef:
Zijn rap is wel oké maar je hoort dat hij te dik is, de beats zijn kaal en zijn teksten zijn ook niet echt geweldig.

Eenmalig bericht van mij: 0% waar

eazyfan, ga die poep eens uit je oren spoelen en luister eens wat meer dan één nummer van de beastie boys! Die gasten hebben in hun afgeknipte teennagels meer creativiteit dan die vette lamlul van een notorious BIG.

MJ_DA_MAN schreef:

Eenmalig bericht van mij: 0% waar

Ga je dan ook nog zeggen wat je er dan wel van waardeert of enkel dat dat van mij helemaal niet klopt?

Gast
geplaatst: vandaag om 09:23 uur

geplaatst: vandaag om 09:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.